Missä maassa tuotetusta musiikista pidät eniten?

Back to musiikki O

[q]Viltsu:
---
ZRO:
Suomi..tossa vielä hetki menee ku ulkomailla hyväxytään..sanotaan nyt esim toi Jyykei ei ymmärrä mix näin rankkaa tai et sit ollaan vitusti jäljessä :DD ..niijoo..*joo*

---

jos kysymys olis, että mistä tulee eniten ”laatu”läppää niin tr3ox olis kyl kova ennakkosuosikki..
[/q]

..jos tolle linjalle lähdetään ni älä ole ainakaan vakavempi kuin taikakolmikko yhteensä..*nauru**hih**jiihaa*

aika pahasti tää homma kaatuu britti/englanti julkasuihin....Kunnon hirviö pauketta...Mut ei mitään HC:ta

[q]SiSu:
---
Digi:
Saksa

---

aika ylläri!

mun ääni menee kyllä SUOMEEN!!!!
[/q]aika ylläri et just sult tuli toi vastaus...*hih*

Äänestää sai vain yhtä ja minun kohdalla se taipui jenkki matskuun. Mutta aika hyvänä kakosena tulee ranska.

Made in Finland.

kyllä se taitaa tää suomi ryminä olla se minun mieleeni eniten mutta kakkosena tulee saksa ja sitten kolmoseksi uk :)

ei maalla niin väliä..mut alankomaist tulleest sattumoisin pitäny eniten..

[q]a:
---
SnoXn:
---
TEKNO, saksan lahja maailmalle! eli saksa myös:=P
idi:
Tai oikeastaan USA:n lahja maailmalle. Äänestetään nyt vanhana detroit-fanina jenkkejä tässä. :)
---
Nipottaisko sen verran et detroit _tekno_ ja chicago _tekno_ ovat kyllä puhtaasti jenkeistä lähtöisin, mutta semmonen halliravejytke on kyllä vahvasti Benelux-voimin kehitettyä .)
[/q]
Mutta eikös tuossa puhuttu saksasta ja nimenomaan _ techno_-genrestä?

Suomi saa mun äänen. TikTak on niiiiin hyvä

Suomi *sydän*

[muokattu 19.4.2004 18:01]

Suomi ehdottomasti*joo*

Mä tykkään englannissa tuotetusta israelilaisesta psy trancesta

Kyllä suomitrance ruleZZZZZ *aplodit**aplodit*

vastasin jenkit, mun mielestä sieltä on kaiken kaikkiaan ajan mittaan parhaita bändei tuotettu... vaikka samalla paskimpiakin.

Ruotsia ei tueta, mutta ei voi mitään, sieltä on eniten helvetin hyviä progeartisteja...

Ruotsi
Belgia
UK

Alankomaat, Suomi, Englanti & Saksa

.m

Spain | Usa | Germany
Dj Pippi, Kiko Navarro ja Erick Morillo kaikki toimii

en muista vastasinko tähän (?) mutta tällä hetkellä tulee eniten kuuneltuu psykee ruotsista, briteistä, australiasta ja tietty israelista :) ja teknot ruotsista, saksasta, italiasta + muista euroopan maista

Elikkä rehellinen vastaus, ei olla liian omahyväisiä vaikka itse kyllä rehellisesti kannatan suomea... :)

O