Coke VS. Pepsi
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 18
- Seuraava »
kyllä se coke on ykkönen ihan kaikilla osa-alueilla <3. jääkylmänä
[q]tulppaani:
Kokis...*slurps* Onneksi saa juoda duunissa mielin määrin. Paha vain, että siihen jää koukkuun. Hampaat kärsii...
[/q]
totta, mä pääsin irti kyl siitä kun halusin, nyt juon kyl iha normaalisti mut ennen taukoa tuli vedettyä iso pullo per päivä
[q]nexus__69:
KOKIS tietty! Ärsyttää kun tilaat ravintolassa Kokista ja saatkin Pepsiä.. iuh! Kokis on vaan yksinkertaisesti parempaa.. [/q]
muakin tollanen vituttaa tai sit jossai pikapaikois kans...
[q]T0mbstone:
Eikö täällä ihmisillä ole oikeasti elämää, kun näinkin tärkeästä asiasta tulee keskustelua
[/q]
Ei.
COKE... with ice....
Mäkään en juo muuta kuin lighteja... mutta aivan ehdottomasti Pepsi Max!!!
Pepsi. Siinä on pehmeämpi maku. Tosin joku halpis-cola oli muistaakseni vieläkin parempaa... Ja todellakin aina sitä sokerilla maustettua laatua. Aspartaamin antama jälkimaku on varsin epämiellyttävä, eikä noita Pepsi Maxeja ja Coca-Cola Lighteja juo kuin korkeintaan jos ei ole muutakaan tarjolla - ja tällöinkin yleensä valitsee mieluummin ihan sen kraanaveden.
Pepsi on harhaoppisten juoma. Tosin tällä hetkellä juon Pepsiä, kun Prismassa 2 pullon pakkaus Pepsiä(2,5e) on yli euron halvempi, kuin Coka Cola(3,65e).
Coka Cola on ehdottomasti ainut oikea juoma ja mikäpä olis parempaa kuon Bacardicola... tietenkin Coka Colalla :)
[q]nexus__69:
KOKIS tietty! Ärsyttää kun tilaat ravintolassa Kokista ja saatkin Pepsiä.. iuh! Kokis on vaan yksinkertaisesti parempaa..
[/q]
Niin totta!! Jos ei ole oikeasti Kokista niin siitä pitää mainita!! Mä en suostu mitään Pepsiä juomaan!! Nii ja aitoa Kokista..ei mitään laitteja!! Aivan turhia juomia semmoset..Ihmiset luulee et laitti juomat jotenkin kumoaa kaiken muun ruuan lihottavan vaikutuksen..*eiei*
Eli Nomi Kokista mulle, kiitos!
[q]nexus__69:
KOKIS tietty! Ärsyttää kun tilaat ravintolassa Kokista ja saatkin Pepsiä.. iuh! Kokis on vaan yksinkertaisesti parempaa..
[/q]
Jossain paikoissa ei vaan ole kumpaakin tarjolla, mut silloin pitäisi henkilökunnan sanoa siitä, koska niissä on eroja....
ennen mulle oli oikeastaan ihan sama, mitä colajuomaa sattu hörppii, mut nyt on olosuhteiden pakosta (miehelle ei kelpaa muu *nauru*) tultu juotua ni paljo pepsi maxii et siit on tullu se Oikea.
Kokis Light *pihkassa**blush*
[q]leeloo:
ennen mulle oli oikeastaan ihan sama, mitä colajuomaa sattu hörppii, mut nyt on olosuhteiden pakosta (miehelle ei kelpaa muu *nauru*) tultu juotua ni paljo pepsi maxii et siit on tullu se Oikea.
[/q]
Pepsimaxi-tossun alla
Coke - cause I've learned to cope
Riippuu tietysti et missä kontekstissa toi Coke tossa on, mut jokatapauksessa pepsi ei oo se voittaja tässä
[muokattu 15.4.2004 13:23]
Lightti shitit on ihan hirveitä.
Pepsi on se parempi, johtuen siitä että diggaan juomist mis on sokeria ja kofeiinia joita pepsissä on enemmä kuin kokiksessa :) ja pepsi twist pieksee yks nolla kokisen sitruunalitkun (kumpikaa ei ole kovinkaan hyviä tosin)
cooooooooooooookissssssssssssssss!!!!*sydän*
mitää pepee ei tueta!
hei daa! kokis.
[q]nexus__69:
[/q]
Nii tai sit toisinpäin, kun tilaa pepsii ni saa jotain halvatun kokakolaa...*hmph* Pepsille pojot
kolasta oon tykännyt..
Pennuille jaffaa! Kyllä se on näin. Kulutus on tuollaista 7-9 pulloa viikossa.
Mutta kyllä noista kahdesta vaihtoehdosta ennemmin ostan Kokista
Kumpi parempi, yleisesti. Ei oteta mukaan näitä Lighteja ja Lemoneita.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 18
- Seuraava »