Coke VS. Pepsi

Back to häröily O

Pepsi... Cokis pahaa...

Cooooookiiiiiiis. nam.

Pespi. maistuu paremmalta. Eikä mitään maxia
Miusta se kirsikkapespi maistui ihan sellasilta säilykekirsikoilta (millä voi esim. koristella kakun)
Fanta on parempaa kuin jaffa, ja 7up voittaa spriten..
Mut omenalimppari on ehkä parasta...*slurps*

Cokis, se ainoa oikea!

-a-

Normaali Pepsi, mut kyllä voiton vie Hartwallin keltainen jaffa

[muokattu 21.5.2004 19:38]

*sydän* Pepsi(max)! *sydän*

Pepsi Max rulaa. Makuasioista ei kannata kiistellä, piste.

[muokattu 26.5.2004 00:34]

Kokis rulaa.

amerikan mustaa kultaa eli coke*vink*

Ei kumpikaan. Mutta jos on pakko valita niin.... Cokis.

kyl coke vie voiton...

Ihan sama yleisesti kyl pepesi vie voiton.

cokis koska pepsi on yksinkertasesti pahaa...*hahjust*

pepsi max ja coca-cola light on molemmat kuraa (niinku kaikki light-myrkyt) mutta tavallinen pepsi on mun mielestä paljon parempaa kuin normaali coca-cola :)

Mokasin makutestissä, kun en oikeasti erottanut perus-Colaa perus-Pepsistä. Molempi parempi!
Jos en tiedä kumpaa asioimassani ravitsemusliikkeessä tarjoillaan, pyydän kanssalta/baarimikolta vain ”ylikansallista kolajuomaa”. Raakana. Jäitä saa laittaa jos välttämättä haluaa. Vituttaa kun kola ei ole koskaan ikinä missään milloinkaan häppäritarjouksessa.. Argh. Usein olutta sais halvemmalla.
Jos tarkemmin alkaa laskemaan ni mulla menee kyllä litroittain kolaa, merkistä viis.. Oikeastaan tarvi olla ees ylikansallista, kunhan on mustaa ja sokerista sekä sihisee. Monesti rahapulassa ostan halvinta mahdollista.
Tämänhetkinen suokkari on Pepsi Twist. Aah!
Pepsi X oli ihan karmea pettymys *eiei*, ja Maxia tai mitään muutakaan lighteja en harrasta kun niissä on se semmonen kemiallinen/teollinen sivu/jälkimaku..
Mmm.. Kylläpäs alkoikin janottamaan. Patiolla vois kyllä käydä kun arskakin paistaa..

[q]J-Tone:
Jätän muuten äänestämättä, koska tossa kaikkien oppien vastaisessa kyselyssä ei ole vaihtoehtoa ”En osaa sanoa”.

[muokattu 15.4.2004 09:55]
[/q]

Ei ole muuten vaihtoehtona myöskään,että: Jaffa
Mä inhoon cokista ja pepsii. Kumpaaki yhtä paljon. Ne ei vaan yksinkertasesti maistu hyvältä.
Joten munki täytyy kyl nyt jättää äänestämättä.

[q]Sucy:
---
J-Tone:
Jätän muuten äänestämättä, koska tossa kaikkien oppien vastaisessa kyselyssä ei ole vaihtoehtoa ”En osaa sanoa”.

[muokattu 15.4.2004 09:55]

---

Ei ole muuten vaihtoehtona myöskään,että: Jaffa
Mä inhoon cokista ja pepsii. Kumpaaki yhtä paljon. Ne ei vaan yksinkertasesti maistu hyvältä.
Joten munki täytyy kyl nyt jättää äänestämättä.
[/q]

life is full of hard decisions.....

[q]UnityF:
sie muutut kohta itte kokikseksi kun sitä lipität kokoajan hihihih[/q]

[muokattu 7.7.2004 02:39]

Sotkasola rulez! eli cokis on jees,light lemon varsinkin

Kumpi parempi, yleisesti. Ei oteta mukaan näitä Lighteja ja Lemoneita.

O