Skenepistelaskuri™

Back to häröily O

[q]Juhgu, 11.6.2008 11:21:
No siinä tapauksessa erään Lahtelaisen (mm.) house-DJ:n/tuottajan puhelinnumero lienee aika kuumaa kamaa kaikille skenepyrkyreille. Tolla laskukaavalla mun skenepisteistä ehkä puolet tulee siitä :D
[/q]
Niin krhm, nämä ovat tietysti eri numeroita?

Aika jakomielitautista. "Moi onko tuo dj superkool siellä?" - "Ei, täällä on vj kovanaama mutta odotas, superkool on ihan tässä vieressä... oota hetki... ois sillä omakin puhelin johon soitella btw."

Hehehe... 43 pojoo

Mä sain 87p

aika hyvin!

john deeren mutsin synttäreillä soittamassa ja http://www.juhokuskaa.com
rakkautta maailmaaan!!!

Sain Haitokin kännynumeron ja kengännumeron?!

oho, viime kesänä 113, nyt 147

43

118 tuli nyt... viimeks oli tuossa 50-80 välillä

55 tuli ja sekin on musta jo liikaa!

zomg 182.

115

Aijai 184.

Koska tulee kakkosversio!

Skene on laajentunu jo sen verran, että muutamat kohdat kaipaa päivitystä - jos tuntee 40 klubbarikaveria, ni se on aika vähän esim :(

[q]Caro², 16.2.2009 17:34:
Aijai 184.

Koska tulee kakkosversio!

Skene on laajentunu jo sen verran, että muutamat kohdat kaipaa päivitystä - jos tuntee 40 klubbarikaveria, ni se on aika vähän esim :(
[/q]

Joo. Ja kyl Sashan numerosta pitäis irtoo enemmän pointsei ku bedroom-DJ Pertsan

[q]Petra*, 16.2.2009 17:38:

Joo. Ja kyl Sashan numerosta pitäis irtoo enemmän pointsei ku bedroom-DJ Pertsan
[/q]
Niinhän siit irtookin, tässä klippi laskurin tekstistä:

Kuinka monta yleisesti tunnettua DJ:tunne (moikkaat, kun kävelevät kadulla vastaan ja vaihdat muutaman sanan) Mikäli sinulla on heidän puhelinnumeronsakin, niin saat jokaisesta numerosta yhden pisteen.

Bedruum-pertsa ei lienee yleisesti tunnettu dj

PS. Siis se, että on bedruum-persa, ei välttis tarkota sitä, etteikö se olis yleisesti tunnettu. Näitä esimerkkejähän on esm: Digital Beat - joka ei lienee kovin tunnettu musiikillisista avuistaan, vaan ihan jostain muusta. Samaan listaan vois varmaan ehkä lisätä myös pari muutakin tunnettua dj:tä, jotka ei kuitenkaan pahemmin keikkaile

Mitä saa siitä että John Digweed on soittanut sulle?

[q]Homegrove, 16.2.2009 17:48:
[/q]

Mulle? Ei ole soittanut. Leena Lehtinen kyllä on soittanut. Paljonko irtoaa pisteitä?

[q]Homegrove, 16.2.2009 17:48:
[/q]

En tiedä, mutta siitä saa vähemmän pisteitä kuin siitä, että Digweed on vittuillu päin naamaa :)

[edit] Tllättävää kyllä, että skenepistelaskurin webbiversio edelleen toimii, sillä heitin palvelut joku aika sitten toiselle purkille testaamatta mitään..

James Hetfield myös. Voin siis sanoa että kaks isointa sankariani on vittuillut mulle. :D

Mulle on vittuillu vaan dingo-setä, aka neuman. oon huono ihminen :(

Skenepisteesi ovat: 108

O