Mitkä ovat tärkeimmät asiat elämässäsi?

Back to yleinen keskustelu O

Taalla sen huomaa viela enemman... Perhe ja ystavat. Ehdottomasti! Miss you all!

[q]Anselmi, 14.7.2006 20:27:
Viini, laulu ja naiset.
[/q]

Ja loput rahat voikin tuhlata

Kyky nauttia pienistä ja suurista iloista ja arvostaa niitä asioita, jotka näitä elämässä aiheuttavat. *sydän*

RAHA!!!!1111111111111111oneone

terveys,raha,seksi.

nainen,raha,terveys,musiikki

kissa, vapaus, mä, perhe, rakkaus, jne jne...........

Muzak on tärkein ja tulee aina oleen.

*sydän*

perhe ja ystävät *sydän*

Terveys ja katto pään päällä <- noi kait tällä hetkellä

-Rakas sielunkumppanini, jonka kanssa on ilo saada jakaa jokainen päivä elämästäni.
-Kissat, joita rakastan kuin olisivat lapsiani, vaikk toinen nyt istuukin sylissäni ja yrittää tassullaan läpsiä leipäni päältä kinkkua.
-On myös tärkeää, että mikään terveydellinen tila ei tällä hetkellä estä mua elämästä elämääni täysillä.
-Perhe on tärkeää. Vaikka heitä onkin osannut alkaa arvostamaan vasta kotoota muuttaessa.
-Hyvä työpaikka, joka kuin nurkan takaa yllättäen tarjottiin minulle, alalta jota varten opiskelin 5 vuotta.
-Tietty taloudellinen kyvykkyys, jotta voi tehdä elämästä vielä kivemman, materialisti kun olen.

[q]futuregirl, 14.10.2005 01:34:
Terveys...kaikki muu on vähemmän tärkeetä
[/q]Tyttö sisäistänyt jo 22 vuotiaana (tai ennemmin) elämän ehkä tärkeimmän opetuksen. Kun taas futuregirlistä seuraava postaaja MR*ENIGMA sanoo että raha. (ellei sitten läpällä heittänyt..)
Aika huvittavaa, mutta surullista. FYI: Kaikki maailman miljardöörit antaisivat vakavasti sairastuttuaan vaikka koko omaisuutensa pois jos vain saisi terveet päivänsä takaisin.

Rakastaa ja olla rakastettu!! asioitten ja ihmisten merkityksen oppii, ymmärtää vasta kun ne menettää, valitettavasti... kyllä perhe on mulle tärkeintä kaikessa, eritoten mun veli(pitäs joskus kertoa se sille!..). Kaverit myös, yksin on aika ajoin pirun tylsää!

Oma rakas ihana 2v3kk tytär
Mun ihana avomies
perhe (äiti, isä, veli)
ystävät
kaverit
musiikki

puutarhan hoito<3

Kyllä kait se on tuo oma terveys... vaikka sitä kun alkaa asiaa miettimään niin onko läheiset sitten kuitenkin tärkeämpiä? Läheisten menetyksestä toipuu ja jos jos olisi itse sairas, niin kait senkin vaan hyväksyisi? *täh*

Lauri *sydän*
Kaverit, Miika on tärkein ehdottomasti. :)
Perhe
Mun puhelin ja tietsikka. :P

(nää ei sit ole mitenkään tärkeysjärjestyksessä..)

Koirieni hyvinvointi. Muulla ei elämässä ole paskankaan väliä.

1)perhe(avokki kuuluu perheeseen :) )
2)koulutus
3)tuleva työpaikka
4)pari ystävää
5)musiikki
6)Grey's anatomy
7)nykyinen työpaikka

O