Mitkä ovat tärkeimmät asiat elämässäsi?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 16
- Seuraava »
Pyydän anteeksi.
Siis tosiaan ei ollut tarkoitus... Ihan hyvä vaan et sä Jone sanoit asiasta mulle. Pyydän vielä sulta anteeksi!
no tässä nyt muutamia tärkeimpiä asioita mitä tulee mieleen
-mun raksunaksuni*sydän*
-ystävät
-perhe
-terveys
-musiikki
*sydän**sydän**sydän*
Minulle Tärkeitä asioita elämässä ovat: Kaikki läheiset ihmiset (poikaystävä, perhe ja ystävät), terveys ja opiskelu. Tärkeää on myös asettaa tavoitteita ja pyrkiä toteuttamaan niitä.
läheisten ihmisten terveys
omat aistit
Läheiset ihmiset (erityisesti se kaikkein rakkain). Perheenjäsenistä ainoa oikeasti tärkeä on pikkusisko. Muita tärkeimpiä on vaikea listata, on paljon asioita jotka ovat minulle tärkeitä, esim. luovien juttujen tekeminen, netti, lukeminen, bilettäminen jne, mutta mikään niistä ei suuremmin nouse muiden yli.
Terveys on toki erittäin tärkeä asia, mutta itse olen sen jo menettänyt, joten tärkeää on kai vaalia sitä vähää, mitä vielä on jäljellä. Yksi tärkeimpiä asioita on oikeastaan se, että pystyn huolehtimaan itsestäni, se kun ei ole mikään itsestäänselvyys.
isoveikka, äiti ja isä. Sitten kaikki ihanat rakkaat ystävät! .. ja tietty hyrräni!
Kaikki tärkeät ihmiset, olennot ja asiat jotka pitävät mut kasassa! *sydän*
Ja sitte vielä vihreät lehdet kesällä vesisateessa,
yöperhoset ikkunassa,
pakkasessa kimmeltävät tiet, puut ja lumihanki,
keväällä kukkivat kukat, pensaat ja puut,
perhoset ja se yks jänis töölönlahdella,
aurinko ja kuu
..ja kaikki ihana!
[muokattu 23.5.2004 11:29]
onnellisuus
läheiset ystävät
terveys
harrastukset
mielenrauha
tyttöystävä, perhe, kaverit, luonto (harrastukset)
musiikkii ilman luulen pärjäävän, oikeesti tekee nannaa vaa lähtee menee kotoa ja sit ei oo mitään velvotteita... jotenki rupeen inhoomaan tätä tuolilla istumista
[q]blender:
musiikkii ilman luulen pärjäävän, oikeesti tekee nannaa vaa lähtee menee kotoa ja sit ei oo mitään velvotteita... jotenki rupeen inhoomaan tätä tuolilla istumista
[/q]
Niin se on kyl ihanaa vaan joskus mennä pois kotoa vaik vaeltaa keskelle luontoa hiljaisuuteen ilman mitään päämäärää... Se rauhottaa ja jotenki kirkastuttaa mieltä...
niitähän on mut se tärkeysjärjestys onkin sitten eri asia..ei kaikkea voikaan laittaa mut toisaalta täytyy koko ajan tehdä erilaisia valintoja..
mut sanotaan et itsestä ja jonkin verran muista ja ympäristöstä huolehtiminen, terveys, onnellisuus, huumori, työnteko kun puhutaan asioista(samalla ne on siis päämääriä koska asiat ei nyt aina ihan ole niin kuin pitäis)..tavarat, palvelut, koti ja ihmiset onkin sitten erikseen jne*hih*
[muokattu 23.5.2004 18:16]
[muokattu 23.5.2004 18:18]
minä minä ja minä!..
NO EI KAI!
terveys ja onnellisuus on mun tapauksessa aika tärkeitä koska muuten käy huonosti..perhe,ystit,rakkaus..siinä vasta pakkaus*plur*..
..joo..
- terveys
- tyttöystävä
- ystävät ja kaverit
- perhe
- ruoka
- juokseminen
- raha
Kyllä se onnellisuus on näiden mausteinen sekoitus
tärkein asia elämässäni on että olen onnellinen.
siihen taas vaikuttavat monet muut asiat, kuten: poikaystävä, perhe ystävät, koulutus, työ ja terveys.
pinnallisemmin ajateltuna voisin sanoa tärkeinpien asioiden olevan itsestäni (kunto&ulkonäkö) huolehtiminen, viihtyisä asunto/asuinympäristö, matkailu ja itsenäiseen elämään pystyminen.
Ilo
Onni
Kauniit asiat
Musiikki
Rento fiilis
Hauskanpito
Onko sulle ikinä käynyt niin, että olet menettänyt elämän pointin hetkeksi? Esimerkikisi on ollut tietyt suunnitelmat elämälle ja sitten ne ovatkin muuttuneet ja menettäneet merkityksensä. Mutta myöhemmin olet palannut taas samoihin tavoitteisiin ja saanut otteen sille, kuka oikeesti olet. Ja mitä haluat tehdä elämällä.
Vai onko se niin, että suunnitelmat elämää varten muuttuvat pysyvästi ja ihminen muuttuu koko ajan pysyvästi?
[q]anthocyan:
Onko sulle ikinä käynyt niin, että olet menettänyt elämän pointin hetkeksi? Esimerkikisi on ollut tietyt suunnitelmat elämälle ja sitten ne ovatkin muuttuneet ja menettäneet merkityksensä. Mutta myöhemmin olet palannut taas samoihin tavoitteisiin ja saanut otteen sille, kuka oikeesti olet. Ja mitä haluat tehdä elämällä.
Vai onko se niin, että suunnitelmat elämää varten muuttuvat pysyvästi ja ihminen muuttuu koko ajan pysyvästi?
[/q]
Juu mulle on ainakin käynyt juuri näin...kun ei ole ollu mitään tärkeetä tekemistä vähään aikaan..sitä on vain jatkanut,jatkanut,jatkanut ja jatkanut biletystä...kunnes sekin alkaa riittää...Siinä vaiheessa viimeistään heräsin ja tajusin kaiken menevän pikavauhtia ohi tunteista lähtien.Jarrua siihen vauhtiin!Pysyvästi elämäni tärkein asia on aina ollut ihanat koirani...ensimmäisen sain ollessani 4-vuotta,syntymäpäivä lahjaksi.Siitä on jättänyt jo aika mutta vielä on kaksi karvapalloa:)Kun ei itse ole ainoa josta täytyy kantaa vastuu ja pitää huoli ei voi pistää kaikkea menemään tai jättää huomioimatta!Tärkeitä asioita on myös muu perhe,ystävät,onnellisuus,musiikki ja toinen puolisko*sydän* on niitä myös muita asioita mitkä rikastuttavat tätä elämää mut siinäpä ne tärkeimmät*joo*
Tosi kiva kuulla etten oo ainoo... Mut se on kyl hyvä juttu et sit loppujen lopuks havahtuu takaisin maan päälle. Ku en mä voi kuitenkaan pelkästään tehä yhtä juttuu esim bailata, ku sit unohtuu kaikki muu... Nyt on taas hyvä homma, ku on ruvennu panostaa enemmän koulunkäyntiinki, ku siit kuiteski riippuu tulevaisuus aika paljon.
Tärkeitä asioita elämässä:
~työ (koska olen työnarkomaani*hymy*)
~perhe (ilman heitä ei ole mitään)
~kaverit/ystävät (joita on tarpeeksi vähän *nauru*)
Tässäpä nämä sitten oli...
Olen tässä pohdiskellut, mitkä ovat tärkeimpiä asioita elämässäni. Ja täytyy myöntää, että kyllä ne ovat pitkäaikaiset ystävät ja harrastukset, perhe, sukulaiset ja poikaystävä.
Olin melkein unohtaa bileputkeni ollessa rajuimmillaan, kuinka paljon lapsuuden aikana koetut ja saavutetut asiat merkitsevät. Ja onneksi ymmärsin tämän asian tässä vaiheessa. Aloitin jälleen ratsastamaan enemmän, mitä olen tehnyt nyt 12 vuotta. Sitten pitäisi pelata tennistäkin ja tehdä leppoisia juttuja, kuten lähteä frendiporukalla Suokkiin Nämä asiat tuovat ainakin itselleni tyydytystä ja iloa.
Luulen, että hain bailaamisella tiettyä turvallisuuden tunnetta, enkä tajunnut, että sitä löytyy jo! Ja vielä läheltä. Se meinasi viedä mukanaan... Mutta saan kiittää poikaystävääni aika paljon siitä, että putosin takaisin maan pinnalle. (tosin hevosen selästä putoamisellakin oli vaikutusta *nauru*) Toivon, ettei kellään bileissä käyminen muodostu elämän tärkeimmäksi asiaksi, koska elämässä on paljon muutakin ihanaa koettavaa!
Ja bileissäkin pitää tietenkin käydä, kunhan osaa vetää sen rajan johonkin!
Mutta nyt olisi kiva saada teiltä kaikilta palautetta! Eli mitä asioita SINÄ arvostat? Mitkä ovat ne tärkeimmät jutut elämässäsi?
[muokattu 21.5.2004 19:22]
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 16
- Seuraava »