Mitkä ovat tärkeimmät asiat elämässäsi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 16
- Seuraava »
Raha ja rakkaus! Ilman jompaa kumpaa on paska olo.
Ja jos nää asiat on kunnossa niin milään ei ole merkitystätai voi
vahingoittaa/masentaa päivääsi.
Tärkeimpiä asioita mulle on oma rakas, koiruli, perhe, ystävät ja terveys. *sydän*
Ihminen vaan on niin outo olento että tajuaa näidenkin todellisen merkityksen vasta kun on vähällä menettää niistä jonkun. Koskaan ei pitäisi tehdä sitä virhettä että pitää jotakin itsestäänselvyytenä..mutta toisaalta virheistä oppii.*joo*
[muokattu 19.8.2004 11:52]
SAADA SIKAILLA! Vittuuks täs enää muutakaa jaksaa ja ehkä pelastaa ton perkeleen saastalätäkön nimeltä suomenlahti...
Kyllä tärkein asia on minulle tyttöystäväni. Mikään ei mene hänen edelleen. Sen jälkeen tulevat kaverit, musiikki ja itse elämästä nauttiminen.
Viime aikoina olen miettinyt paljon oman elämäni tarkoitusta ja sitä mitä haluan elämältäni. Pitkällisen mietiskelyn päätteeksi olen tullut siihen tulokseen että elämäni tärkein asia on se, että olen onnellinen Tämän onnellisuuden tunteen saavuttamisessa minua auttavat parhaiten mieluinen musiikki, ystävät ja muuten mukavat ja iloiset asiat. Olen vasta äskettäin havahtunut siihen tosiasiaan, että se että on hauskaa ei välttämättä tarkoita että on onnellinen... olenkin alkanut järjestellä elämääni uusiksi tämän pohjalta, ja elämään nykyhetkessä turhaan menneisyyttä tai tulevaisuutta miettien..
Ajatukset ja tunteet ovat ainoa asia, millä on mullle merkitystä. Mutta kun toi päänulkopuolinenkin maailma tuppaa heijastumaan päänsisäiseen, ei siihenkään voi suhtautua ihan välinpitämättömästi. Tärkeimpien asioiden listalle en osaa oikein laittaa mitään konkreettista, joten sinne pääsee sellaiset ihanteet, joiden mukaan yritän elää: vapaus, totuus, oikeudenmukaisuus yms.
Oma kultani vaimo ,musiikki,perhe,ystävät,kaksi koiraani
Se yks ihana jonka vierestä saan herätä aamuisin*sydän*
[q]animanic:
Viime aikoina olen miettinyt paljon oman elämäni tarkoitusta ja sitä mitä haluan elämältäni. Pitkällisen mietiskelyn päätteeksi olen tullut siihen tulokseen että elämäni tärkein asia on se, että olen onnellinen Tämän onnellisuuden tunteen saavuttamisessa minua auttavat parhaiten mieluinen musiikki, ystävät ja muuten mukavat ja iloiset asiat. Olen vasta äskettäin havahtunut siihen tosiasiaan, että se että on hauskaa ei välttämättä tarkoita että on onnellinen... olenkin alkanut järjestellä elämääni uusiksi tämän pohjalta, ja elämään nykyhetkessä turhaan menneisyyttä tai tulevaisuutta miettien..
[/q]
Oon kans havahtunu samaan asiaan.
terveys, äiti, koti, työ, musiikki sekä ystävät & ihmissuhteet ja tässä nimenomaisessa järjestyksessä. ja tätä kautta se paljon mainostettu onnellisuuskin ainakin minun kohdallani löytyy.
musiikki
ystävät
vapaus
raha
Oma kulta *sydän*
Ystävät
Perhe
Ja kaikki muu tulee sit sekaisessa järjestyksessä perässä...
terveys, äiti, isi, veli ja kulta.. *sydän*
Ihmiset. Kaikki vastaantulevat. Iloisia tai surullisia, heiltä kaikilta oppii. Joistain ihmisistä tulee ystäviä. Ystäviä isolla yyllä.
oma perhe, oma *sydän*, kissat, terveys. se että oon onnellinen ja tyytyväinen olooni*hymy*
-Oma raksu *sydän*
-Ystävät
-Terveys
-Musiikki
-Oma koti
-Perhe
Hmm. Tärkeimmät asiat varmaankin on ystävät, perhe ja erityisesti isukki *hihu*, musiikki, puhelin ja terveys. Terveydellä tarkoitan lähinnä henkistä terveyttä, mutta eiköhän tossa noi tärkeät asiat aika lailla ole.
"Ylevät" vastaukset:
- avomies
- vanhemmat, sisko
- ystävät, työkaverit
- terveys, henkinen ja fyysinen
"Maallisemmat" vastaukset:
- kirjallisuus
- sarjakuvat
- piirtäminen
- tee
- koti
- vapaa-aika
Sisko, terveys, kissat...
Olen tässä pohdiskellut, mitkä ovat tärkeimpiä asioita elämässäni. Ja täytyy myöntää, että kyllä ne ovat pitkäaikaiset ystävät ja harrastukset, perhe, sukulaiset ja poikaystävä.
Olin melkein unohtaa bileputkeni ollessa rajuimmillaan, kuinka paljon lapsuuden aikana koetut ja saavutetut asiat merkitsevät. Ja onneksi ymmärsin tämän asian tässä vaiheessa. Aloitin jälleen ratsastamaan enemmän, mitä olen tehnyt nyt 12 vuotta. Sitten pitäisi pelata tennistäkin ja tehdä leppoisia juttuja, kuten lähteä frendiporukalla Suokkiin Nämä asiat tuovat ainakin itselleni tyydytystä ja iloa.
Luulen, että hain bailaamisella tiettyä turvallisuuden tunnetta, enkä tajunnut, että sitä löytyy jo! Ja vielä läheltä. Se meinasi viedä mukanaan... Mutta saan kiittää poikaystävääni aika paljon siitä, että putosin takaisin maan pinnalle. (tosin hevosen selästä putoamisellakin oli vaikutusta *nauru*) Toivon, ettei kellään bileissä käyminen muodostu elämän tärkeimmäksi asiaksi, koska elämässä on paljon muutakin ihanaa koettavaa!
Ja bileissäkin pitää tietenkin käydä, kunhan osaa vetää sen rajan johonkin!
Mutta nyt olisi kiva saada teiltä kaikilta palautetta! Eli mitä asioita SINÄ arvostat? Mitkä ovat ne tärkeimmät jutut elämässäsi?
[muokattu 21.5.2004 19:22]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 16
- Seuraava »