Tune of the week
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- ...
- 135
- Seuraava »
Nosferatu & Endymion - Judgment Day
Rocco - roots 4 acid <3
Soundista tuli mieleen 90'trana biisit mitä tuli soiteltua kunnes siirryin houseen ja samantien teki mieli alkaa soitella vanhoja 90trackejä tän kanssa
Viimeviikon tune of the week oli
secred cinema - glab chord (psycatron mix) <3
Kerrassaan mahtavaa soundia <3
Molemmat biisit oikeen kunnon itkumelodioilla varustettu(siis korkeilla sampleilla, joissa max 3 sointua*pepsodent*)*itkuplur*
Terrafusion - Numen-Martis [JOOF]
mahtipontista, energistä, darkkia, paukuttavaa trancea. Mii laiks :)
Empä oo kuullu laadukasta, saatika omaperäistä progressiivista trancea pitkään aikaan.
Nyt vittu... ei vaan sanat riitä...
E - Verformung - Close Your Eyes
http://www.beatport.com/release/into-the-sunlight/680490
http://www.myspace.com/everformung/music/songs/e-verformung-close-your-eyes-mp3-76696741
Tori Amos Shattering Sea
Aivan uskomaton livenä ja levyllä
Python ft. Cream Sound - Moon Walking (Faskil vocal remix) [Polytechnic]
Jaytech & James Grant - Moth (Martin Roth remix) [Anjunadeep]
Ei osaa taas sanoo oikein muuta ku et Anjunadeep *sydän* Toinen toistaan parempia julkasuja puskee ulos koko ajan.
Davi - Ambitious [Outside The Box Music]
<3
Shane - Continental Fusion (Relaunch remix) [Jetlag Digital]
hitto vieköön, tää on helmi *sydän* Ehdottomasti mulle vuoden paras progeraita tähän mennessä <3
edit: nii joo,
the Diogenes Club - Tie Ourselves Around [Urban Torque]
tätä oon jo muutaman viikon kuunnellu ja koko ajan kuulostaa vaan paremmalle <3 Ohan tää vähän popahtavaa mut hitto vieköön :) Mitähän genreä tää vois olla, downtempoa vaiko... ?
nii ja Urban Torque on kyllä yks kovimpia labeleita ät tö moument <3
Ad Brown & Darin Epsilon - Cold Water [Silk Royal]
[q]mikke, 28.6.2010 18:37:
[o]Ad Brown & Darin Epsilon - Cold Water [Silk Royal]
(Invalid youtube)
[/q]
Embliss - Lemonakia [Electronic Elements]
Ja mä kun luulin että progetrancella ei ois enää mitään annettavaa mulle :)
edit: myös julkasun toinen biisi Beverly Drive on ihan helvetin kova. Kesäistä iisiä progetranceilua parhaimmillaan molemmat biisit.
Airwaven setistä bongattua:
Life In Streams - Ugly Things In A Pretty World (Marko Kantola remix) [Subtraxx]
originaali ei uponnu ollenkaan, mut toi remix on kyllä mieletön. Toi bassline kyl jytisee niin tajuttomasti et huh, ei oo orgasmi kovin kaukana :D Mitä lujempaa soittaa sen parempi :) Ei ihan tuore biisi mutta kyllä toimii, tsiisus sentään.
ja pakollinen preview-linkki (en löytäny kokonaista versioo striiminä) http://tinyurl.com/37xe9lk
[q]Jil, 1.7.2010 19:54:
ProgeTrance? Onks sellasta viel tänäkin päivänä?
[/q]
No, ton perusteella ainakin on. Tosin pörinävapaat tyylikkäät progetrancebiisit on ainaki omasta mielestä suht harvinaisia mut toi nyt ainaki mun mielestä menee siihen osastoon :)
edit: tosin kyllähän raja progetrancen ja -housen välillä on hämärtynyt aika paljon, monesta biisistä on vaikee sanoa et kumpaa se enempi ois. Sen huomaa kun kuuntelee esim. Anjunadeepin julkasuja, ja onhan noita muitakin.
Fady Ferraye - Beirut [FriskyRecords]
Tsiisus kraist mikä bassline *hikoil**plur*
Seba & Kirsty Hawkshaw - The Joy (Face to Face) / Seba - Painted Skies [Secret Operations]
http://www.discogs.com/release/2113747
huh, miten hitossa onkin saatu kaks noinkin törkeän kovaa biisiä samalle julkasulle :O Olkoon vaan neitijunkkaa, tyttöjunkkaa tms;) ni meitsi diggaa ihan kyballä. En osaa sanoo kyl kumpi noista on parempi, molemmat on niin täydellisiä.
Nii ja ne juutuubalinkit:
<3
Eryo & Kay-D - Meridian (Blusoul Break Style Sunrise Remix) [Mistique Music]
breaks-proge-trance = *sydän*
Mistique Music *sydän*
SLG feat. Smolny - I Love You But I've Chosen Disco [Pets]
Hypnoottista, pumppaavaa, tanssittavaa ja menevää tech-housea <3
ja toi biisin nimi
---
Sander van Doorn - Daisy
gaaddeem!
---
Nyt meni iteltä tämä julkaisu rimanalitukseksi.. ok biitti, ei mitään
eikoista nostatusta tai Doornmaista häröilyä, ja melodia oli tylsin
vuosituhanteen.
Makuasiosta ei kannata kiistellä.
x2
<3 Oi noita aikoja
Blusoul - Method Of Deep Diving (Timewave remix) [Mistiquemusic]
Jos joku on joskus miettiny minkälaista on tyylikäs, sielukas ja tunnelmallinen progetrance, ni suosittelen kuuntelemaan ;) Ja noi pienet psykevivahteet siellä täällä <3
Oon varmaan sen sata kertaa hehkuttanu Mistiquemusicia täällä mut siinä on vaan niin uskomattoman laadukas labeli <3
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- ...
- 135
- Seuraava »