Tune of the week

Back to musiikki O

Nosferatu & Endymion - Judgment Day

Rocco - roots 4 acid <3
Soundista tuli mieleen 90'trana biisit mitä tuli soiteltua kunnes siirryin houseen ja samantien teki mieli alkaa soitella vanhoja 90trackejä tän kanssa

Viimeviikon tune of the week oli
secred cinema - glab chord (psycatron mix) <3
Kerrassaan mahtavaa soundia <3

Molemmat biisit oikeen kunnon itkumelodioilla varustettu(siis korkeilla sampleilla, joissa max 3 sointua*pepsodent*)*itkuplur*

Terrafusion - Numen-Martis [JOOF]

mahtipontista, energistä, darkkia, paukuttavaa trancea. Mii laiks :)

Empä oo kuullu laadukasta, saatika omaperäistä progressiivista trancea pitkään aikaan.

Nyt vittu... ei vaan sanat riitä...

E - Verformung - Close Your Eyes
http://www.beatport.com/release/into-the-sunlight/680490

http://www.myspace.com/everformung/music/songs/e-verformung-close-your-eyes-mp3-76696741

Tori Amos Shattering Sea
Aivan uskomaton livenä ja levyllä

Python ft. Cream Sound - Moon Walking (Faskil vocal remix) [Polytechnic]

Jaytech & James Grant - Moth (Martin Roth remix) [Anjunadeep]

Ei osaa taas sanoo oikein muuta ku et Anjunadeep *sydän* Toinen toistaan parempia julkasuja puskee ulos koko ajan.

Davi - Ambitious [Outside The Box Music]

<3

Shane - Continental Fusion (Relaunch remix) [Jetlag Digital]

hitto vieköön, tää on helmi *sydän* Ehdottomasti mulle vuoden paras progeraita tähän mennessä <3

edit: nii joo,

the Diogenes Club - Tie Ourselves Around [Urban Torque]

tätä oon jo muutaman viikon kuunnellu ja koko ajan kuulostaa vaan paremmalle <3 Ohan tää vähän popahtavaa mut hitto vieköön :) Mitähän genreä tää vois olla, downtempoa vaiko... ?

nii ja Urban Torque on kyllä yks kovimpia labeleita ät tö moument <3

Ad Brown & Darin Epsilon - Cold Water [Silk Royal]

[q]mikke, 28.6.2010 18:37:
[o]Ad Brown & Darin Epsilon - Cold Water [Silk Royal]
(Invalid youtube)
[/q]
Embliss - Lemonakia [Electronic Elements]

Ja mä kun luulin että progetrancella ei ois enää mitään annettavaa mulle :)

edit: myös julkasun toinen biisi Beverly Drive on ihan helvetin kova. Kesäistä iisiä progetranceilua parhaimmillaan molemmat biisit.

Airwaven setistä bongattua:

Life In Streams - Ugly Things In A Pretty World (Marko Kantola remix) [Subtraxx]

originaali ei uponnu ollenkaan, mut toi remix on kyllä mieletön. Toi bassline kyl jytisee niin tajuttomasti et huh, ei oo orgasmi kovin kaukana :D Mitä lujempaa soittaa sen parempi :) Ei ihan tuore biisi mutta kyllä toimii, tsiisus sentään.

ja pakollinen preview-linkki (en löytäny kokonaista versioo striiminä) http://tinyurl.com/37xe9lk

[q]Jil, 1.7.2010 19:54:
ProgeTrance? Onks sellasta viel tänäkin päivänä?
[/q]
No, ton perusteella ainakin on. Tosin pörinävapaat tyylikkäät progetrancebiisit on ainaki omasta mielestä suht harvinaisia mut toi nyt ainaki mun mielestä menee siihen osastoon :)

edit: tosin kyllähän raja progetrancen ja -housen välillä on hämärtynyt aika paljon, monesta biisistä on vaikee sanoa et kumpaa se enempi ois. Sen huomaa kun kuuntelee esim. Anjunadeepin julkasuja, ja onhan noita muitakin.

Fady Ferraye - Beirut [FriskyRecords]

Tsiisus kraist mikä bassline *hikoil**plur*

Seba & Kirsty Hawkshaw - The Joy (Face to Face) / Seba - Painted Skies [Secret Operations]

http://www.discogs.com/release/2113747

huh, miten hitossa onkin saatu kaks noinkin törkeän kovaa biisiä samalle julkasulle :O Olkoon vaan neitijunkkaa, tyttöjunkkaa tms;) ni meitsi diggaa ihan kyballä. En osaa sanoo kyl kumpi noista on parempi, molemmat on niin täydellisiä.

Nii ja ne juutuubalinkit:

<3

Eryo & Kay-D - Meridian (Blusoul Break Style Sunrise Remix) [Mistique Music]

breaks-proge-trance = *sydän*

Mistique Music *sydän*

SLG feat. Smolny - I Love You But I've Chosen Disco [Pets]

Hypnoottista, pumppaavaa, tanssittavaa ja menevää tech-housea <3

ja toi biisin nimi

---
Sander van Doorn - Daisy

gaaddeem!
---

Nyt meni iteltä tämä julkaisu rimanalitukseksi.. ok biitti, ei mitään
eikoista nostatusta tai Doornmaista häröilyä, ja melodia oli tylsin
vuosituhanteen.

Makuasiosta ei kannata kiistellä.

x2

<3 Oi noita aikoja

Blusoul - Method Of Deep Diving (Timewave remix) [Mistiquemusic]

Jos joku on joskus miettiny minkälaista on tyylikäs, sielukas ja tunnelmallinen progetrance, ni suosittelen kuuntelemaan ;) Ja noi pienet psykevivahteet siellä täällä <3

Oon varmaan sen sata kertaa hehkuttanu Mistiquemusicia täällä mut siinä on vaan niin uskomattoman laadukas labeli <3

O