Kuukauden totaaliselibaatti (Gallup)

Back to häröily O

[q]Dives:
siis kysymys on enemäänkin haluatko kuin voitko. älä rajoita itseäsi.. ja mitä #”)?!?¤)! sillä sinkkuudella on muka tekemistä asian kanssa? se vain tarkoittaa sitä että saa useammalta kuin yheltä.
[/q]
Sinkkuudella on paljonkin tekemistä asian kanssa.. ei silloin ees välttämättä natsaa seksi, ku ei oo sitä ihmistä siinä vierellä jota haluaa....
Äää.. vaikee selittää.. kyl sie tiiät..*joo*

Mut joo.. kyl mä VOIN olla kuukauen selibaatissa ja joissakin tapauksissa HALUANKIN olla...

Ja miks pitää jonkun aina jeesustella näis topiikeissa??? Muita parempi???

[muokattu 9.7.2004 14:08]

[q]Sinkkuudella on paljonkin tekemistä asian kanssa.. ei silloin ees välttämättä natsaa seksi, ku ei oo sitä ihmistä siinä vierellä jota haluaa....[/q]

Sun pitäs hommata ittelles joka viikonloppu ravintolasta uusi mies. Siitä se lähtee, saa elämänkokemustakin.

Liian seksiriippuvainen, ei tod pysty.

En kyl tiiä mahtaisko onnistua. Pari viikkoa tosin vois mennä ihan ok mut en sit tiiä kuukaudesta. Pitää testata joskus.

onnistuis ehkä jos ois pakko...mut en kyl vapaaehtosesti ryhtyis..*hih*

kukapa käskee?

Olo on hiukan ärtynyt... Ajatukset pyörivät samassa asiassa... Ei oo mun juttu*pahis*

ei kyl natsaa.. :)

.m

[q]Jegguh:
---
Sinkkuudella on paljonkin tekemistä asian kanssa.. ei silloin ees välttämättä natsaa seksi, ku ei oo sitä ihmistä siinä vierellä jota haluaa....
---

Sun pitäs hommata ittelles joka viikonloppu ravintolasta uusi mies. Siitä se lähtee, saa elämänkokemustakin.
[/q]
Ei ei ei ei!!!!!!!!!! Ei enää ikinä..
Tai no.. ehkä seksikumppaniks.. ei suhteeseen...

Personal World Record: Kaksi wiikkoa *piis**iloinen*

Tää on hirveetä..

Älä ota sitä vakavasti........*plur*

Itse oon ollut joskus 2vk kun halusin rauhoittua hetkeks moisesta Kyl kuukausikin saattais onnistua. Saattais tehdä hyvääkin...

[muokattu 24.7.2004 15:21]

melkein 3kk mennyt jo, että sanotaan näin että onnistuu tietenkin mut eihän tää kivaa oo missään nimessä, et jos ois vaan saumaa niin panisin kyllä. Mut katotaa kauan tässä vielä selbaillaan ton kolmenkin kuun päälle. =)

[q]kontrastinen epeli:
melkein 3kk mennyt jo, että sanotaan näin että onnistuu tietenkin mut eihän tää kivaa oo missään nimessä, et jos ois vaan saumaa niin panisin kyllä. Mut katotaa kauan tässä vielä selbaillaan ton kolmenkin kuun päälle. =)
[/q]

3kk selibaatissa viestiketjun alkuperäisen idean mukaisesti, eli myös ilman omaa hanskaa?
Aikamoiset propsit saat kyl moisesta jos näin

[q]kontrastinen epeli:
[/q]

Hahaha, toi oli ihan helmi... Sori, ei sais nauraa... Miksei muka oo saumaa?

Katsoin että häh, tuohan on aivan helppo nakki kunnes tajusin että oman käden oikeus kielletään myös.

Sanotaan näin että luulisin pystyväni, mutta pelkkä oman selibaattikestävyyteni testaus ei riitä motivaattoriksi

Olin ton kuukauden verran, mutta kyllä sen jälkeen on ollut mukavia muutamat yöt viime aikoina sekä oman käden oikeuskin...

Mutta tulipahan todistettua ainakin itselle, että pystyy, vaikka ongelmia se tuotti kyllä...

No problem, päälle kuukaus takana. Ei oo ollu ongelmia, mutta kuten edellä sanottiin, jos tulis tilausuus vastaan ni loppus selibaatti että en nyt ihan niin tosissani harrasta Mut kun ei niin ei.

[muokattu 26.7.2004 08:26]

ei oo toivookaan! ensinnäkin oon miesten hormonaalisen ehkäisykapselin tutkimuksessa ja jo sen takia joudun silloin tällöin wankkaamaan. besides, tyttöni ei varmaan antaisi (pitää selibaattia, siis).

Löin kaverin kanssa vetoa että kuukauden täydellinen selibaatti onnistuu. Lisätään tähän alkuunkin vielä, että oikein kunnon totaalitehoselibaatissa ei sallita edes masturbointia.

Gallupissa ei tosin kysytä, että onnistunko minä. Vaan onnistuisiko tämä sinulta.

[muokattu 11.6.2004 15:52]

O