Huonoin/ärsyttävin mainos?

Back to yleinen keskustelu O

"Äitien tekemää ruokaa"

voi jeesus...

tääl ei oo vissii sellast "ihanimmat/söpöimmät mainokset" topikkia mut tää menis niihin:

se mis mainostetaan sitä uutta Golffia (en muista mikä malli) mut sit siin on se isä joka "tuhlaa" vettä ja sähköö ja se tyttö ei tykkää siitä. mut sitte kun se auto sammuu liikenne valoihin ni sit se tyttö nyökkää. :)

se tyttö on kyl niin ihana. *sydän* jos joskus haluan lapsen ni tollanen ois mun unelma.

Bio luvil mis on Laura Malmivaara!
Sen naurua en kestä........ AAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

[q]inneah, 28.5.2010 21:20:
Bio luvil mis on Laura Malmivaara!
Sen naurua en kestä........ AAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
[/q]

"Joo mä oon vaan tällainen AHAHAHAHAAHAH kotiäiti. Pesen AHAHAHAKIIKAKAIAKIAAAAAHAH pyykkiä."

Gillette, vaihda ne terät joskus mainos. Eeeiih tässä pidetään ihmisiä ihan idiootteina ja joku autopajavertaus mikä ei todellakaan toimi. Hirveetä kuraa, tekis mieli vaihtaa partahöylää, mut on se gillette silti vaan paras.

[q]jokke_, 28.5.2010 20:57:
tääl ei oo vissii sellast "ihanimmat/söpöimmät mainokset" topikkia mut tää menis niihin:

se mis mainostetaan sitä uutta Golffia (en muista mikä malli) mut sit siin on se isä joka "tuhlaa" vettä ja sähköö ja se tyttö ei tykkää siitä. mut sitte kun se auto sammuu liikenne valoihin ni sit se tyttö nyökkää. :)

se tyttö on kyl niin ihana. *sydän* jos joskus haluan lapsen ni tollanen ois mun unelma.
[/q]

pitää alkaa seuraileen mainoksia..

Mulle alkaa se biolanin ministeri kukko-hölinä pikku riittämään kiitos vaan!

Nostetaas tätäkin vähän.
Elikkäs, tämä uus golgatemikälie hammastahnamainos, ei jumalauta ku pistää vihaks noi dubatut äänet ja tekonaurut.
PRKL! *toktok*

"Polly, ai kun on hyvää, Polly, ai kun on hyvää..." Pistää kohtuu tehokkaasti murhausmielentilan päälle. :D

No totta helvetissä se kokoajan telkkarissa pyörivä Colgate sensitive hammastahnamainos *toktok*

No totta helvetissä se kokoajan telkkarissa pyörivä Colgate sensitive hammastahnamainos *toktok*

Kaveri englannista raportoi, että sama mainos pyörii siellä eikä ole paljoa pekkaa pahempi. Näkeehän sen, että tässä mainoksessa on jo kuvauksissa epäonnistuttu ja järkyttävät dubbaukset on vain piste iin päälle. Huonoin mainos ikinä! *toktok*

Radiossa:

"Suomalaiseen kesänärästykseen, Orionilta uusi Panzor.."

Mikä *tun suomalainen kesänärästys? Muutenkin radiomainokset on suurelta osin aivan luokattoman huonoja ja ärsyttäviä. Huonosti ääninäyteltyjä yms..

MR Greenin mainokset on ärsyttäviä!

"Polly, ai kun on hyvää, Polly, ai kun on hyvää..." Pistää kohtuu tehokkaasti murhausmielentilan päälle. :D

V*TTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! Hieman stressaava mainos.

Kyllä jos yhdenkin päivän joutuu viettää sattuneista syistä teeveen edessä ja alat tuijottaa sitä mainoshelvettiä, nii en kyllä tiedä mikä mainos ei saisi hysteerisen naurun / raivostumisen partaalle.

Nostetaas tätäkin vähän.
Elikkäs, tämä uus golgatemikälie hammastahnamainos, ei jumalauta ku pistää vihaks noi dubatut äänet ja tekonaurut.
PRKL! *toktok*

Oon jääny miettimään et onks toi mainos tehty ihan tahalleen noin "huonosti".. Ainakin näköjään jää hyvin ihmisten päähän. Mut kyl mullakin pulssi aina nousee kun toi tulee telkusta.

Kadunvarsille on ilmestyny Plan:n isoja julisteita joissa ehkä 10v tyttölapsi jostain köyhästä maasta ja tekstinä "Koska olen tyttö olen köyhä". Mistä lähtien ton ikäisillä lapsilla on ollu omaisuutta missään muodossa? Jos tää tyttö joutuu elämään köyhyydessä niin se johtuu siitä että hänen vanhemmat / huoltajat ovat köyhiä, eli sekä isä että äiti. Ihan yhtä lailla perheen poikakin olisi köyhä.

Eli vaikka Plan tekee hyvää työtä niin pistää kyllä ketuttamaan että näin omituisilla lauseilla mainostetaan. Ja jottei kukaan nyt sais sellasta kuvaa että mä olisin joku sovinistisika niin en mä väitä etteikö monissa paikoissa naisten asema ole aivan pohjalla, mua vaan ärsyttää tällanen harhaan johtava mainonta.

Spotifys pyörivä Flow drink.. kokonaisvaltainen ärsytys, en kestä. Ne nielemisäänet..

tekstaa ciao tai hola numeroon 17211 tekstaa ciao tai hola numeroon 17211
joo eiköhän tää tullu jo ekalla kerralla selväks.

se dubattu hammastahnamainos... " se toimii heti, he eh ehehe he"
ja fitness "hyvää linjoille!!" -kaikumainos.
ja sit se laura malmivaara pesee pyykkiä -setti. yhyy

O