Asioita, joita et osaa tehdä

Back to häröily O

Mua jäi häiritsemään aivan mielettömästi meidän viime uintireissun jälkeen se, etten osaa kellua!! Kateellisena katoin kun muut kelluu keskellä järveä ja mä vaan käsiä heiluttelemalla pidin itseni pinnalla.. Miten se voikaan olla niin hankalaa?!

uida ja vittuilla *grr**dissaa**poks**eiei*

[q]flame:
Tää on helppoa.. Ma en osaa peruuttaa. Poikaystävä on yrittänyt epätoivosesti opettaa mut ei niin ei
[/q]

pitääkö 17-vuotiaana osata peruuttaa?

[q]
DominikH:

uida ja vittuilla *grr**dissaa**poks**eiei*

[/q]

Samaan aikaanko? Vai etkö osaa noita ollenkaan?

En osaa ollenkaan laittaa ruokaa, mitä häpeän. :(

Nää nyt tuli heti mieleen...
- Kaataa kuumaa vettä kattilasta siten että en saa sitä päälleni
- Tehdä räkäkuplia kielen päällä

[q]
Juhgu:

Mutta ei syytä huoleen, onneksi osaan vaikka mitä tässä ketjussa mainittua, kuten pullon avaamisen hampailla, sukeltamisen, kielen rullaamisen ja muita tosi tarpeellisia taitoja.

[/q]

Mutta osaatko... onanoida vasemmalla kädellä (tai oikealla, jos olet vasuri)???

nyt tuli yks hassu asia mieleen mitä en osaa tehä... en harjoitteluista huolimatta...

en osaa kaataa vettä kahvinkeittimen vesi\”säiliöön\” aina ne valuu pannuu pitkin pois...*blush*

käydä bileis *joo*onkohan se jotain syötävää*ankka**ding**ankka*ja sit toi biiti menee aina huti ku mä joraan*grr**eiei**nauru**joo*tai jos sanos vaaan ed mä en osaa mitään tehä*nyyh**juonittel**ankka**haukottel*

[muokattu 27.7.2004 23:30]

[q]mayah:
---
T-mu:
- Tehdä räkäkuplia kielen päällä

---

Ja mitä maailma menettääkään tämän takia...
[/q]

Älä nyt. Se oli pienempänä vakava asia kun kaveri osas kaupan jätskialtaalla puhaltaa niitä ja sit ne lens sinne jäätelöitten päälle ja jääty. Ja mä yritin mut en mä koskaan oppinu ja välillä tulee salaa vieläkin kokeiltuu mut ei vaan pysty osaa...*nyyh*

laittaa ruokaa sillälailla että kaikki ruokalajit ois samalla minuutilla valmiina

en osaa tanssia nomicin musaa... mut yritys on kova ja uus tekniikka mielessä

[q]climate:
---
Digital Beat:
laittaa ruokaa sillälailla että kaikki ruokalajit ois samalla minuutilla valmiina

---

Toi on muuten raivostuttavaa, kun puolet ruoista alkaa jo olemaan jäähtyneitä kun pääsee syömään.
[/q]
eilen tais käyä että potut olivat puoli tuntia broilerin jälkeen kypsiä. Avovaimoke oli vähän hiilenä *släp*

Mä en osaa nuolla omaa kyynärpäätäni, ja väittäisin ettei kovin moni muukaan.

kuperkeikka

Eikä sit naureta.

[muokattu 23.7.2004 17:14]

[q]John:
Mä en osaa nuolla omaa kyynärpäätäni, ja väittäisin ettei kovin moni muukaan.
[/q]

Kaikkee sitä tulee kokeiltuakki

en osaa tehdä kärrynpyörää, enkä ENÄÄN ajaa pyörällä ilman käsiä. En osaa puhua kieliä enkä osaa säästää rahaa.. enkä vaihtaa auton renkaita / pyörän kumia.. hmm.. onhan noita.. noi nyt tuli ensin mieleen
---
aijoo, enkä osaa keittää kahvia!

[muokattu 24.7.2004 02:45]

Mä en osaa keskittyä enää mihinkään, hermostuttaa kun pitäs lukea ja ajatukset vierii muualla, kun oon tekemässä ruokaa saatan yhtäkkiä olla siivoomassa ja kun oon siivoomassa niin yhtäkkiä oon tiskaamassa ja unohdan siivoomisen kokonaan. Saatan kesken kotitehtäviä ruveta järjestelemään esimerkiksi pöydälle vähän tilaa ja huomaan olevani imurinvarressa ilman mitään muistikuvaa koko läksyistä. Suihkuun mennessäni saatan ajautua istumaan koneen ääreen jne.

[q]0skU:
kuperkeikka

Eikä sit naureta.

[muokattu 23.7.2004 17:14]
[/q]

Tässä eilen illalla istuin savukkeella ja ohitseni ajoi mies polkupyörällä ilman käsiä. Jäin miettimään, että mitä kaikkea sitä onkaan syystä tai toisesta joskus jäänyt opettelematta. Tietysti maailmassa on paljonkin asioita, joita en osaa, mutta jos ajatellaan realistisesti, on monta ihan mahdollista asiaa jäänyt tekemättä.

Sen lisäksi että en tosiaan osaa ajaa polkupyörällä ilman käsiä, en myöskään osaa kertotaulua, enkä osaa uida. Tai no, kyllähän kaikkia noita osittain pystyy tekemään, mutta ei kunnolla. Pyörän tangosta voin hetkeksi irrottaa, mutta 10 metriä tai kovempi vauhti ja olen ojassa. Kertotaulusta tietyt jutut ovat jääneet mieleen, mutta en pysty vaikka kahdeksan kertotaulua luettelemaan tästä yhtään ajattelematta. Uida osaan sen verran, etten lähellä rantaa huku, mutta ei mua kannata keskellä järveä veneestä pois heittää tai sille reissulle jään..

Mitä sinä et osaa tehdä?

O