Asioita, joita et osaa tehdä

Back to häröily O

En osaa ainakaan solmia kravattia oikein... joskus osannu mutta nyt ei o enää hajuakaan miten se perkeleen knotti piti tehä

Samoja asioita mullakin mitä täällä on jo tullut, eli:

-viheltää - sormet suussa kyllä osaan mutta en ilman
-laulaa - tämän voivat varmaan muutama täälläkin surffaileva todistaa
-tehdä volttia takaperin edes ponnahduslaudalta - etuperin kyllä menee
-puhua ruotsia - ymmärrän sitä kyllä vähän
-keulia fillarilla - en vaan koskaan ole oppinut vaikka olenkin yrittänyt

Tulipas lyhyt lista, osaan siis vaikka mitä ja vielä ihan pirun hyvin!

[q]nemo:
-viheltää - sormet suussa kyllä osaan mutta en ilman
[/q]

Multa jäi opettelematta toi sormet suussa viheltäminen. Voikohan sitä enää myöhemällä iällä oppia? Mikä siinä on periaate?
Ilman sormiahan se on helppoa. Huulet tötterölle ja kieli vähän kaarelle sillai että kieli osuu keskeltä ylähampaisiin ja edestä alahampaisiin. Tai noin mä sen teen.

en osaa laskee kymmensormijärjestelmällä

Tä vaatikin jo vähän miettimistä, koska oon niin hirveen hyvä kaikessa Mutta päällimmäisinä mieleen tuli etten osaa:
-oksentaa
-liikuttaa kulmakarvoja eritahtiin
-vislata
-silpata
-ajottain puhua

Niitähän on aivan liian monta.

- heiluttaa kulmakarvoja
- käyttää korkokenkiä
- kutoa
- tehdä kampauksia
- laittaa niit johtoi autoon jos akku loppuu ja se pitäis ladata tj.
- olla kovis
- ajaa polkupyörällä ilman käsiä
- syödä puikoilla
- riidellä
- selittää asioita ilman pidempiä mutkia
- hypätä pää edellä altaaseen ja sen lisäksi uida pitkää matkaa ilman sukeltamista.

to be continued..

kävellä yhdellä kädellä*nauru* tai jalalla..ilman et pomppii. vähän niinku et..uuh..antaa olla*nauru*

uml mallintaminen..

Mä en osaa opiskella*muhaha**muhaha**muhaha**dissaa*

[q]Hyttynen:
[/q]

Jess mul on samis

[q]Fyraett:
---
Hyttynen:

---

Jess mul on samis
[/q]

Oho en oo siis ainut*iloinen**nauru*

en osaa tehdä hajonneelle autolleni yhtään mitään... sitä varten on ne jotka eivät suuntaudu akateemiselle alalle =)

[q]mayah:
---
excelsior:
en osaa tehdä hajonneelle autolleni yhtään mitään... sitä varten on ne jotka eivät suuntaudu akateemiselle alalle =)

---

Mä en kans osaa tehdä autolle muuta, ku ajaa, tankata, lisätä lasinpesunestettä (tosin sitäkin aina liian vähän suhteessa pakkaseen) ja katsoo öljyt. Sen verran tulee kilometrejä kuukaudessa, et ton verran on osattava, mut muissa tilanteissa mä nostan kädet pystyyn.
[/q]

juu nuo on pakko osata näillä tuloilla ja noin vanhalla autolla!!

ja lisäks en osaa snoukata... en ainakaan muutamaa metriä enempää pysy pystyssä

Käyttää rahaa..siis järkevästi :(

[q]Hyttynen:
---
Fyraett:
---
Hyttynen:

---

Jess mul on samis

---

Oho en oo siis ainut*iloinen**nauru*
[/q]

Tääl on kans yks!

Tai korjaukseksi, että en ainakaan osaa opiskella tehokkaasti.

...viheltää.paitsi joskus sisäänpäin.se on hassua.

Mä en osaa hiihtää, en matikkaa kunnolla enkä myöskään ajaa pyörää ilman käsiä. En myöskään osaa käyttää ompelukonetta, kutoa, neuloa jnejne.

...perustaa neitsyys-topiikkeja...*iihhih*

Ekana mieleen tulee laji jota kaikki muut tuntuvat ainakin kokeilleen...laskettelu on jääny täysin paitsioon..ei kuitenkaan lpullisesti vaan mahdollisuuden tullen kokeilen kyllä.

Tässä eilen illalla istuin savukkeella ja ohitseni ajoi mies polkupyörällä ilman käsiä. Jäin miettimään, että mitä kaikkea sitä onkaan syystä tai toisesta joskus jäänyt opettelematta. Tietysti maailmassa on paljonkin asioita, joita en osaa, mutta jos ajatellaan realistisesti, on monta ihan mahdollista asiaa jäänyt tekemättä.

Sen lisäksi että en tosiaan osaa ajaa polkupyörällä ilman käsiä, en myöskään osaa kertotaulua, enkä osaa uida. Tai no, kyllähän kaikkia noita osittain pystyy tekemään, mutta ei kunnolla. Pyörän tangosta voin hetkeksi irrottaa, mutta 10 metriä tai kovempi vauhti ja olen ojassa. Kertotaulusta tietyt jutut ovat jääneet mieleen, mutta en pysty vaikka kahdeksan kertotaulua luettelemaan tästä yhtään ajattelematta. Uida osaan sen verran, etten lähellä rantaa huku, mutta ei mua kannata keskellä järveä veneestä pois heittää tai sille reissulle jään..

Mitä sinä et osaa tehdä?

O