Mitä teette kun ette saa unta?

Back to häröily O

valvomme

katson ostos-teeveetä ja kuuntelen gabberia

[q]Mikko Grönroos:
---
Caro²:
Kukas haluu arvata mitä teen ;)

---
Tapailet vaimoasi?

Kuvainnollisesti, tottakai :)
[/q]

Käteni yhtyy edelliseen puhujaan :]

näköjään pyörin klubbarissa...

istun koneella, maalaan,piirrän tai jotain muuta yhtä älytöntä kun ei tääl nastolas voi mennä mihinkään keskellä yötä .. eikä viittis ajellakkaa koko aikaa

jumitan tääl tai teen vaatteita*hymy*

Tänään : Oon tääl ja kuuntelen Hard Technoa

töitä, nähtävästi..

Teen pastaa. Nam. Ja jumitan täällä.

oon klubbarissa ja meen nukkuu sit kun uni tulee.. esim niinkuin nyt.. hyvää yötä otukset.

Koitin eilen kattoa telkkaa, mut ei sekään tuntunu auttavan.

Äh, mä en saanut eilen unta ja tein juuri niinkuin ei sais tehä, eli makasin sängyssä ja koitin saada unta pakolla, kerrankin se toimi. *sydän*

Join tosin eilen kokista, joten johtuu varmaan siitä etten saanut unta hyvin.

Yleensä mä pelailen kännykällä tai katon telkkaria jos uni ei tuu, kyllä se väistämättä tulee siinä viiden aikaa.

[q]remotion:
näköjään pyörin klubbarissa...
[/q]

ja näköjään aamulla myöhästyn puoltoista tuntia töistä...*eiei*

katsii kattoa jotain sellasta leffaa minkä on nähnyt jo miljoona kertaa (mahdollisimman tylsä ) mä ainakin nukahdan aina.

ja sit kannattaa jännittää kaikki raajat varpaista ylöspäin sillee et eka varpaat sit pohkeet sit reidet ja peppu jne.. ja sit samalla lähtee mielikuvitusmatkalle johonki ihanaan mestaa ja miettii kaikkii ääniä mitä kuuluu ja tuoksuja jne. esim meren rannalla kuulee ku laineet lyö rantaan ja on ihanan lämmin jne.

toi on tosi hyvä juttu. se toimii.

koitan ruveta nukkuun !

niin se vaan on
että jos uni ei tule, täytyy maata väkisin.

ihan offfffftopiccina mää muistan yhestä aineesta jostain vuosien takaa kirjoitelma kohdan
en saanut viime yönä, joten pyörin vain vuoteessani.

Pyörin sängyssä ja parin tunnin välein tupakalle ja takas sänkyyn. Ei se hirveesti haittaa jos voi seuraavana aamuna nukkua pitkään mutta voi vttu jos on töitä tai koulua. Alkaa vaan päässä naksumaan jos ei saa nukuttua kunnolla.

[q]zet:
Pyörin sängyssä ja parin tunnin välein tupakalle ja takas sänkyyn.
[/q]

-Aika tuttua hommaa

hmmm polttan pari jointia!!

luen kirjaa
tai jotain lehteä ja koitan nuqq

O