Käsi ilmaan mikäli olet kasvanut ulos melodisesta trancesta

Back to musiikki O

kenel on mun nicci saatana. t:peikko@acidheadz

tästä ei musiikki parane*plur**piis*

[q]acidheadz:
kenel on mun nicci saatana. t:peikko@acidheadz
[/q]

kiksu on ihanaa.. *sydän*

WE \\o/ KIXU

Enenenenenenenenenenenenneen! En kasva. Ole kasvanut. En nosta.

En ikuna kuuna päivänä; en kasva ulos kiksusta. Tän kädet on alhaalla ja pysyy. Kyllä jämpti on näin! Heh, mikä sanonta...

Mä olen suuresti sitä mieltä, että *sydän*kunnon polkkaa*sydän* ei voita mikään... siin on se meno ja meiniki se jyrää niin kovaa et alta pois*nauru*... siin on se aito soundi :D

Käsi visusti maata kohden!

Ilman kiksua olisin kuin...hmm...kuin nyt, mutta paljon

Kiksu forever ! *sydän* *sydän*

Riippuu niin mielialasta... On musiikkia mitä voi bilettää ja diggailla ihan vesiselvänäkin... Mutta tuo kiksu onkin sitten jo mennyt siihen, että oikein iloisessa humandeerissa ei kiksua mikään voita.

Mitä enemmän musiikkityylejä pusketaan tänne suomenkin kamaralle ja bileisiin, sitä parempi.
Hyvää musiikkia ei koskaan ole liikaa :)

ei kyl nouse tän jätkän käsi...

Täällä nousee kyllä käsi pystyyn. Melodinen trance ei vaan iske enää, ei sitten millään, lukuunottamatta harvoja yksittäisiä biisejä.

Leikkaan kädet irti ettei vahingossakaan nouse kädet pystyyn....

*super**super**super*Kiksusizu is my bible*super**super**super*

Eiei, nythän parin vuoden tauon jälkeen trance alkaakin taas maistua uudestaan! Kaikki hyvin tehty ja soitettu musiikki on aina hyvää, eikä melodinen trance tee tästä poikkeusta.

Kyllä esimerkiksi Hallut ovat taas tänä keväänä näyttäneet, että trancellekin on tilausta. Se tuo hyvää vastapainoa muuten aika nenänkaivuuvoittoiseen ja persesheikkailevaan musiikinkuunteluun.

Tänä vuonna on taas suomalaiset trancemaakarit osoittaneet mahtinsa.
Monesta kuullaan vielä ja kovaa :)

eli eijei, en tod ole kasvanut ulos, vaikka hieman vähemmän tuleekin nykyään kuunneltua.

kotona joo, bileissä ei

aika harvoin sitä tulee kuunneltua kunnon juustoa kotona, vaikka sekin musiikki on ihan jees kun pitää siivota

pitäisi homma pitchi winampiin niin voisi hidastaa sashan vanhoja settejä ....

[q]vaavu:
Eiei, nythän parin vuoden tauon jälkeen trance alkaakin taas maistua uudestaan! Kaikki hyvin tehty ja soitettu musiikki on aina hyvää, eikä melodinen trance tee tästä poikkeusta.[/q]Samat mietteet täälläkin. Luulin jo kasvaneeni ulos melodisesta trancesta, kun tuntui, että kaikki on sitä samaa. Nyt kuitenkin on selkästi menossa uusi kausi parin vuoden huonomman vaiheen jälkeen. Erityisesti progressiivisemman trance-saundin nousua on ollut mukava seurata :)

Kiksua pystyy kuuntelemaan pieninä annoksina kotioloissa mutta bileissä se poistaa minut tanssilattialta aika nopeasti. Ylipitkät nostatukset ja sama päälleliimattu ”mahtipontisuus” joka biisissä *poks*. Alkaa puuduttaa aika äkkiä.

[muokattu 26.4.2004 19:55]

Eraana iltana PvD:n Politics of Dancing:ia kuunnellessani paadyin pohdiskelemaan trancen tulevaisuutta.

Taalla Yhdysvaltojen Denverissa paikallinen klubikulttuuri on potkinut trancen pois nurkistaan ja nostanut korvaajaksi UK:ssa menestysta niittavan Hard Housen seka minulle aukeamattoman Tech-Housen. Jo sanan "breakdown" lausuminen saa aikaan useita vihaisia katseita seka kylmaa halveksuntaa.

Miten on Suomessa asian laita? Maistuuko kikkeli vai onko se jo kuollut pois?

O