dj tiesto @ colors 30.3.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 15
- Seuraava »
She:[q]Yhyy... Miksi oi miksi ei isukki päättänyt äitin kanssa pistää minua alulle muutamaa kuukautta aiemmin....*eiei**eiei**eiei*[/q]
No NIINPÄ... nyyh
Joo, ei kai näitä kekkereitä väliin voi jättää *ökkö*... Toi su-ilta tuo aina bileisiin tiettyä lopun ajan fiilistä, kun tietää et aamulla arki koittaa duunin merkeissä
Hiukan kyllä epäilyttää *justjoo*... mutta kai se pitää varmuudeks käydä liput hakee jos kerran herra iso T todella saapuu paikalle (todella toivon että tää nyt on totta, en meinaa Colors:in sivuilta mainintaa löytäny tästä).
...juu ja edellinen on sitte mun kirjottama... en näköjää ollu kirjautuneena
tonppa:[q]Joo, ei kai näitä kekkereitä väliin voi jättää *ökkö*... Toi su-ilta tuo aina bileisiin tiettyä lopun ajan fiilistä, kun tietää et aamulla arki koittaa duunin merkeissä *voiei*[/q]
Ei muuta ku ommoo lommoo...
uh huh. tätä en kyl usko. tää on ihan salettiin jotain julmaa pilaa, kohta selvii et tieston on buukannu sama tyyppi joka hommas ac/dcn tonne pori jazziin....
mut ei se sitä meinaa ettenkö ois ensimmäisenä ostamassa ennakkolippua*plur* siistiä et ennakkomyynnissä ikäraja on matalampi. oivoivoi kunpa tää ei paljastuis ankaksi!
*hymistelee*
Unity(f):[q]Saako muuten niitä ennakkoja jo nyt ostettua?
[/q]
helmikuun alusta vissiinki
Nyt se kait on uskottava. Luulin aluksi, että kaverit pilailee mun kustannuksella...
Ei voi skipata! Tahtoo tänne!
Roger Roger:[q]Nyt se kait on uskottava. Luulin aluksi, että kaverit pilailee mun kustannuksella...
Ei voi skipata! Tahtoo tänne![/q]
Et kyl meinannu uskoo sit millään...eihän tästä asiasta pilailla!
Ja tänne mennään todellakin.
Ennakot tulee myyntiin helmikuun eka päivä!!!!!!! Niin ne streetistä lupas...
Jiiiihaaaaa.....*plur*
[muokattu 15.1.2003 07:25]
Juuu... lippu pitää hankkii ihan ehdottomasti...*plur**plur**plur**plur**plur**plur*
Vaikka toi kyl vähän tuntuu oudolta et lipun kanssa ikäraja olis 20 mut ovelta 24... hmmmm*hmph**plur**plur**plur**plur**plur**plur*
misjah:[q]henkka:
Tää täytyy muistaa kun itte rupee miettii skidin aluillepanoa...
*nauraa**nauraa*
tee musta sit kummi..*nauraa**nauraa**nauraa* oppiipahan skidi tavoille.. *nauraa**nauraa*[/q]
Mä voisin olla toinen...sillon muksus oppis nopeesti KUNNON tavoille, ettei vaan tulis isäänsä...*nauraa**vink**nauraa*
JussiS:[q]Ihan perseestä silti tuoda sitä tonne, mut onneks mulla on pieniä ennakkoaavistuksia vähän muistakin jutuista :)[/q]
Hmm, liittyyköhän ne ennakkoaavistukset yhteen tiettyyn isoon tapahtumaan samana vkl:na?
-M
Mark:[q]JussiS:Ihan perseestä silti tuoda sitä tonne, mut onneks mulla on pieniä ennakkoaavistuksia vähän muistakin jutuista :)
Hmm, liittyyköhän ne ennakkoaavistukset yhteen tiettyyn isoon tapahtumaan samana vkl:na?
-M[/q]
ihanan epäselvästi mainittu... olis ihan kiva jos voisitte mainita ihan kunnolla mitä muuta on tolloin tapahtumassa...???? Mä oon nyt vähän epätietoinen tai jotain... mut heräsin vasta äsken*piis*
Lost-Soul:[q]
-M
ihanan epäselvästi mainittu... olis ihan kiva jos voisitte mainita ihan kunnolla mitä muuta on tolloin tapahtumassa...???? Mä oon nyt vähän epätietoinen tai jotain... mut heräsin vasta äsken*piis*[/q]
Näihin aikoihin on aikoihin järjestetty myös Labyrinth bibikset... hmm hmm... Voisko olla... Se olis kyl liian täydellistä.
tjaa... no toihan olis vaan positiivista*ökkö*
Jepjep, meitsikin aktivoituu ku on sentään TIESTO kyseessä ;). Hiukan kyl epäilyttää tää Tiesto-huhu, mut kaipa se sit pitää uskoa. Paljos sinne Hesarille oikein mahtuu jengii? Mietin vaan, millä rahalla ne aikoo saada Tieston tänne...
-ant-
ja Armin seuraavaks tänne! ;)
No sunnuntai keikasta tuskin joutuu maksamaan edes tiestolle niitä sen huippusummia..
-M
[muokattu 15.1.2003 09:40]
tjaa... kai se on vaan lähettävä metsästämään yks ennakko sitte itsellekkin... *ökkö*
Ant:[q]Hiukan kyl epäilyttää tää Tiesto-huhu, mut kaipa se sit pitää uskoa.
[/q]
No ei tää mikään huhu kyllä ole... Tiesto soittaa pe ja la ruotsis ja tanskas että eiköhän se tännekki eksy sunnuntaiks sitten. Jos ei joku takatalvi estä lentoja sieltäpäin..
edit: *koputtaa päätään*
[muokattu 15.1.2003 09:42]
Yllätyin itsekin:
http://www.streetbeat.ac/spotlight_colors.shtml
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 15