Vituttaako Matti ja Mervi?

Back to häröily O

EVVK*hmph*

no kituttaa sen takia, koska satun olemaan sellasessa paikassa kesätöissä, et siel vähintää joka kolmas asiakas päivittelee lööppejä ja juttelee tyyliin; mikä sit Mattia nyt taas vaivaa, onko se taas ryypiskelly, miksi se jalkansa teloi... yms. heh. Mut duunii jatkuu enää kaks viikkoo, ni sit varmaan taas lukee mielellään Matin ja Mervin toilailuja lööpeistä!!

niin eix se matti joskus jossain haastattelussa sanonut ei ei ole tärkeetä mitä ne lehdet kirjottelee kunhan ne vaan krijottelee*nauru**pahis**joo**muhaha**eiei*

pitäähän ihmisillä nyt jOtain elämää suurempaa Olla, kuten matti ja mervi.*grr*

Mielestäni on kyl surullista et suomalaisten pitää joka helvetin päivä lukea otsikoita joistain matista ja sen akasta. Kyllä noi ehkä vähän vituttaa.. saa nähdä kuinka kauan niiiden puukotuksia ja eromisia jaksetaan uutisoida, toivottavasti ei enään kovin kauaa..*igor*, mutta ei kait sit täällä muuta uutisoimista olekkaan? paitsi Andy ja Halme +kumppanit.

mulla ainakin vähemmän

Ei kyl pahemmin koska en seuraa kyseisii henkilöit, lähinnä vaa naurattaa niitten touhu

[q]Kalle:
Hejh, ja mitä vielä - Matti ja Mervihän on mitä parhaimpia. Jotenkin ilmiömäistä miten joku/jotkut kerta toisensa jälkeen pystyy varastamaan median huomion ja olemaan lööpeissä
[/q]
ehkäpä jopa melko ironista että jotkut itolsit ja muut sankarit koittaa päästä lööppeihin millä keinoilla hyvänsä mutta matti ja mervi vaan käy kaupassa ja siitä on jo kolmen aukeaman juttu :D

on tää elämä sit jännää!

Matti voisi vaikka heittää veivit.
Ei nappais.

vituttaa niinkun ihan käsittämättömän paljon!!!
ladon taakse vaan mun puolesta...*joo*

Vituttaa. Täysin mahdotonta, että yhdelle pariskunnalle voi tapahtua niin paljon. Niillon varmaa joku vihko johon ne kirjottaa kaikkee mitä voi käydä. ”Joo, tänään Mervin käsi katkee, murretaan se vaik nyt ja sanotaan et karhu puri.”

Vois pysyä edes kuukauden poissa etusivuilta.

Ei vituta, mutta kyllästyttää....milloin on joku ”parantumaton sairaus” (maksakirroosi) ja millon kenenkin jalka amputoidaan...Siis oikeesti hei...

....nyt rupes sit vituttaa....

Ei vituta. Saa aina hyvät naurut kun katsoo lööpeistä niiden toilailuja
Matti on Samurai!

Mua vituttaa niiden puolesta, lähinnä.
Myötähäpeä ei tunne rajoja.

En jaksa vaikeuttaa elämääni sillä, että viitsisin vittuuntua juorulehtien lööpeistä, varsinkaan jostain niin tyhjänpäiväisestä kuin Matti ja Mervi. Olkoot ja temutkoot minun puolestani. Lähinnä jaksan välillä ihmetellä, miten ne aina onnistuvat.

Lööpit ei jaksa naurattaa, eikä ko henkilöt muutenkaan. Suututtaa ihmiset jotka melkoisen häikäilemättömästi käyttää hyväkseen toisten elämää.
VItuttaa se että nykäsen keikat vetää jengiä kun pipoa, hei tulkaa katsomaan sirkusapinaa, ja kansahan tulee.

RAKKAUDESTA SE HEVONENKIN POTKII! Matti on stara! Mies hyppää yhä pisimmälle joka lajissa! ”ainoa urheilija joka aktiiviuran jälkeen on yhä HUIPULLA”

kyllä

Ei tommoset asiat saa pistää vituttaan.....

& *sydän*

-v-

Mulla ainakin alkaa palamaan käämi jo todella pahasti kun valtakunnassa ei ole mitään muuta uutisoitavaa kun sen hemmetin juopposavinaaman ja sen punkero-lemmikkipossun känniset sekoilut, riidat, puukotukset, naisten- ja miestenhakkaamiset ja ala-arvoiset paskakeikat.

Nouseeko puna poskille ja verisuonet silmiin, kun näet TAAS KERRAN otsikoita Matista ja Mervistä?

O