Hämmennys kiinalaisista horoskooppimerkeistä profiilissa

Back to klubitus.org O

joo kiinalaisesta horoskoopista taitaa ottaa, mutta vituiksi menee silti.
mä olen muka tulinen uroskäärme, vaikka oikeasti olen lohikäärme. kiinalainen horoskooppi kun ei vaihdu silloin kuin vuosi vaihtuu vaan vasta helmikuussa. olisikohan ollut jotain 17.2:tta tms.

[q]Grizzley: *narinaakitinäävinkumista* Älkää aina jaksako valittaa, klubbari on loistojuttu ja ilmanen sellanen vielä kaiken lisäks, olkaa välillä kiitollisia! *grr*[/q]

Väittiäisin, että syy miksi klubitus toimii suht hyvin on nimenomaan se, että sitä on uskallettu kehittää runsaasti / nopeasti mm. palautteen perusteella.

[q]kilobitti:
---
Grizzley: *narinaakitinäävinkumista* Älkää aina jaksako valittaa, klubbari on loistojuttu ja ilmanen sellanen vielä kaiken lisäks, olkaa välillä kiitollisia!
---

Väittiäisin, että syy miksi klubitus toimii suht hyvin on nimenomaan se, että sitä on uskallettu kehittää runsaasti / nopeasti mm. palautteen perusteella.
[/q]

jep, mut silti kiitollisuutta saisi olla enemmän anqqaa kohtaan - kiitos anqqa viii lav juu!! *sydän* :D

[q]stimbe:
---
Ana:
Minäkin olen jostain syystä ?vetinen uroskoira?.. Millä perusteella toi läppä tohon ilmestyy, miksi se on siinä, ja miksi se on noin hemmetin ankea?

---

Eiköhän se aika puhtaasti syntymäajasta...
T: metallinen androgyynitiikeri
[/q]

Ilu on syntynyt kesäkuussa, minä maaliskuussa, ja ollaan molemmat samoja otuksia..

(Jaa kiinalainen horoskooppi.. Hm. Vai niin. Jännittävää :) )

[muokattu 20.8.2004 10:34]

Mitä sä Quu ite noin niinku moderaattorina
sanoisit tän topikin otsikosta?

[q]Saara:
Puinen naarasrotta kuittaa.
[/q]

kuin myös*hih*

Tuolta löytyy selvennystä noihin elementteihin ja elukoihin

linkki

Nimim. Vetinen naarassika

[muokattu 20.8.2004 11:31]

[q]Tres:
[/q]

”Miten päin seisot suihkussa”

The same rules do not apply

[q]Ana:
---
Tres:

---

”Miten päin seisot suihkussa”

The same rules do not apply
[/q]

No mut ainakin ton suihkutopikin otsikosta
voi päätellä mistä on kyse?

Säännöt täälläkin.

[muokattu 20.8.2004 11:37]

ei vittu näitä topicceja

[muokattu 20.8.2004 11:48]

Maallinen uroshevonen, vai että Kiinalaisesta horoskoopista tulipas sekin selväksi, kun oon ihmetelly mistä noi jutskat tulee, mutta en oo tohtinu kysyä. Ei tää ihan turha topicci oo.*nauru*

Päivitin nyt kumminkin itse tän topikin otsikon.

onpas hämmentävää *ding**nauru*

ei tässä topikissa mitään vikaa ole :D

puinen urosrotta on ihan jees :D vissiin toiseksparas kiinalaisessa lohikäärmeen jälkeen :D

[q]Dives:
puinen urosrotta on ihan jees :D vissiin toiseksparas kiinalaisessa lohikäärmeen jälkeen :D
[/q]

ai jaetaaks näistki jotai pisteit vai?

-M

[q]Mark:
---
Dives:

---

ai jaetaaks näistki jotai pisteit vai?

-M
[/q]

kiinalainen horoskooppi on tietämättömien harhaluuloa

http://forumimages.somethingawful.com/images/smilies/emot-eng101.gif

[q]messis:
kiinalainen horoskooppi kun ei vaihdu silloin kuin vuosi vaihtuu vaan vasta helmikuussa. olisikohan ollut jotain 17.2:tta tms.
[/q]

20.2 on uuden vuoden eka päivä

Hiukan tausta tietoa...

Perinteinen kiinalainen vuosi perustuu kuun kiertokulkuun. Kuukaudet muodostuvat kolmesta 10-päiväisestä viikosta ja vuodet noudattavat kuudenkymmenen vuoden syklia, johon yhdistyy kymmenen ja kahdentoista vuoden syklia. Kymmenen vuoden sykli muodostuu perus elementeistä: puu, tuli, maa, metalli ja vesi. Elementit yhdistetään eläinradan merkeistä koostuvaan kahdentoista vuoden sykliin: rotta, härkä, tiikeri, jänis, lohikäärme, käärme, hevonen, vuohi, apina, kukko, koira ja sika. Läntisen ajanlaskun vuosi 2004 on Kiinassa puun ja apinan vuosi, joka on yksi parhaimmista yhdistelmistä. :D

[q]messis:
kiinalainen horoskooppi kun ei vaihdu silloin kuin vuosi vaihtuu vaan vasta helmikuussa. olisikohan ollut jotain 17.2:tta tms.
[/q]

Kiinalaista uutta vuotta vietettiin tänä vuonna 21.1. Ja 2005 uutta vuotta vietetään 10.2, jos muistan oikein.. ;)

-Kenny

[q]typ0:
metallinen uroskukko....
[/q]
Minä myös o/

puinen naarashärkä

O