Mitä aiot tehdä seuraavaksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 139
- Seuraava »
Ajattelin juoda yhden oluen.
heitän broidini paikalliseen teinipissisjuottolaan. kiinnostus 100 :D
[q]JaUHomAto, 11.4.2009 22:21:
heitän broidini paikalliseen teinipissisjuottolaan. kiinnostus 100 :D
[/q]
mein roosaki lähti johki =D vittu jos se löytyy joku päivä teiltä! tai siis aamu. yö. enivei =DD
Käyn tekemässä ilmoittautumislistan roolipelikerhoon, sit punttikselle, ja sit suihkun kautta aikasin nukkumaan
suihkuun ja siivota vähän..
meen tilaan soittoääneks paris hiltonin stars are blind
juoda kupin kahvia ja kylpyyn tytön kanssa :D
[q]Chatte, 3.12.2006 17:08:
Luulisi olevan hankalaa nukahtaa syödessä...
[/q]
En mä kuitenkaan ihan niin possu ole, että söisin ihan koko ajan
[q]larzizi, 3.12.2006 17:01:
Leffa pyörimään, sänkyyn peiton alle makoilemaan ja kattelemaan sitä, viereen fantapullo ja vähän suklaata ja muuta hyvyyksiä. Tavoite on nukahtaa mahdollisimman nopeasti
[/q]
Luulisi olevan hankalaa nukahtaa syödessä...
Leffa pyörimään, sänkyyn peiton alle makoilemaan ja kattelemaan sitä, viereen fantapullo ja vähän suklaata ja muuta hyvyyksiä. Tavoite on nukahtaa mahdollisimman nopeasti
Ottaa omaa-vapaata koulusta ja loikoilla..ehkä kans VÄHÄ siivota!
Jos sitä Housen kattelis ja jatkas esitelmän tekoa. Sais ehkä joskus yöstä sen valmiiks ja sitte silmät kii esittämää sen unissaa huomis aamust... Eiköhä se ilta pyörähä rattosasti
Aion etsiä jostain kaksi todella tärkeää paperia, jotka olen pistänyt johonkin hyvään talteen (lue: olen hävittänyt ne ja olen kusessa).
Keittää glögiä ja syödä pipareita :)
siirrän tavaraa mikäli sitä tulee ennen 0900 jonka jälkeen menen paskiaspalveluun
Koko päivän painanu ihan sairasta vauhtia ja nyt vihdoin siirryn ansaitulle tunnin pituiselle löhöilytuokiolle Sen jälkeen vois mennä vaikka saunaan *yep*
Huomennakin pitäis jaksaa painaa pitkään, kun menee vihdoin ekaa kertaa joululahjaostoksille
mennä saunaan ja rentoutua muutenkin. <3
[q]milessi, 21.12.2006 12:38:
Opinnäytetyötä pitäisi tehdä.. Taidan kuitenkin käydä kaupassa ennen sitä
[/q]
Joo, sama homma Tosin taian kuunnella eka hiukka musaa sitä ennen..
Opinnäytetyötä pitäisi tehdä.. Taidan kuitenkin käydä kaupassa ennen sitä
pyykkäämään pyykkäämään joka aamu sännätään..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 139
- Seuraava »