Mitä aiot tehdä seuraavaksi?

Back to tunkio O

ehkä vois viimeistellä tän siiderin, tehdä kaverille tohon olkkariin siskonpedin ja ryömiä tonne murun kainaloon.

käpertyä sängynpohjalle ja rutistaa peittoa lujaa!

mennä patjalle pötköttää ja tipahtaa muutamassa minuutissa jotain ohjelmaa katsoen. olin jo ysin aikaa yliväsy mut tässä sit viel hereillä ollaan...

jatkaa juomista

Ööh tota joo, miten olis simmonen silmien kiinni pistäminen hiljalleen. Siis voisin jopa harkita sitä kuulua nukkumaan menoa *joo*, jota muutkin ihmiset kuulemma harrastavat.

laittaa hiukset meno kuntoon*jiihaa*

Jaa-a,varmaan kattoo jotai sarjoi ja juoda oluen.Sitten kiltisti nukkumuksemaahan ja aamulla pirteenä pakkaamaan matkalaukkua :)))

kohta laittaa liikkeen ovi kii ja lähteä kotiin syömään rankka päivä ollut taas tää maanantai*igor*

Tv:n meinasin avata ja mennä petiin odotteleen unta.*klubitus*

Kotiin vois kyl lähtee

Mennä Hagiksen torille lämmittelemään, kun täällä töissä on niin helvetin kylmä. Ilmastointi sucks! *hrr*

jos lähtis kohta salille ja sitte murun kanssa kattomaan päivänäytöksessä teh Simpsons

Jos vaikka alkais laittaa systeemeitä kiinni, aktivoida poissaolovastaajan sähköpostiin, kirjailla tunnit sisään... ja sit alkais valmistautua lomaan!

huoh.. pitäs taas koittaa mennä nukkuu.. ei vaa huvittais yhtää. Huomen on tylsä palaveri heti kasilta ja sit presis ja sit taas palaveri ja haastattelu..*dissaa*

mut illal sit on kivaa chillailuu tiedos.. ja viikonloppu! ja ens viikolla on virallinen loma!! (tosin sillonki joutuu tekee pari haastista.. *igor*)

[q]josbe, 26.7.2007 11:57:
Mennä Hagiksen torille lämmittelemään, kun täällä töissä on niin helvetin kylmä. Ilmastointi sucks! *hrr*
[/q]
Teillä sentään on ilmastointi. Meillä oli mennyt ilmastointi jotenkin rikki kun jotkut remppareiskat oli laittanut johtoa vääriin kohtiin tai jotain sellasta. Oli sitten mukavan lämmin siitä +300 asteisen uunin vieressä

[q]Jutu, 26.7.2007 15:49:
---
Teillä sentään on ilmastointi. Meillä oli mennyt ilmastointi jotenkin rikki kun jotkut remppareiskat oli laittanut johtoa vääriin kohtiin tai jotain sellasta. Oli sitten mukavan lämmin siitä +300 asteisen uunin vieressä
[/q]
No 300 astetta on jo vähän liikaa :D mutta kallistun silti kuuman puolelle kuin kylmän, jos siinä pitää viettää noin 8 tuntia päivässä.

Nyt mä oon jo vilustunutkin. Just mittasin, että lämpöä on noussut.

Syön proteiinipatukan,haen ruokaa kaupasta,hoidan vähän paperihommia ja poltan savukkeen.Ehkä menen ulos makoilee tohon joen vierustalle ottamaan aurinkoa,ehkä käyn keskustassa.. mut ainaki näin alkuun.. nii ja kysyn saanks mä palkan huomenna

Jos jois vaikka lonkeron. Olen sen ansainnut

keskustella vähän lisää isukin kanssa puikkohitsauksesta

mennä saunaan

O