Gallup: mitä teemaa käytät?

Back to klubitus.org O

Sininen tässä heiluu.. ja hyvin heiluukin

teema vaihtuu melkeen joka kerta ku käyn näil sivuilla, nyt käytös punanen.

paitti et heti vaihtu siniseen..liian paljon vaihtoehtoja pienelle ihimiselle!

harmaa... johtunee tuosta kiiltävästä tyttösestä joka on mielestäni mukavan synkkä...

itse tykkäilen punaisesta. jokin siinä vaan kiehtoo (ettei vaan olis se kissatyttö)*pahis*

Harmaata tulee käytettyä, lähinnä koska se on mukavan neutraali kun on duunissa... Ei hyppää silmille kun porukka kävelee selän takaa. Toiveena olisi excel-pohjainen teema joka olisi aivan loistava duunissa

Team Klubitusta käytän,kun sininen on lempiväri.

sinistä sinistä

vihreää

Sinistä... eiku harmaata - sinistäpäs... ja taas harmaata. Päätä jo! Nyt on harmaa...

Joo, sininen ja musta on mun lempivärit.

Blau

team Klubitus
Se se on ollut alusta saakka ja tulee varmasti aina olemaankin¨...
Tykkään sinisestä ihan hirveesti ja sitten siitä anime-tyylisestä kuvasta, se on musta hirmu kiva.

Se punanen on kanssa tosi kiva mutta turhan räikeä.

jotenkin mun silmiin sopii parhaiten lila, mutta tänään päätin repäistä ja valitsin keltaisen

lila ! mun favourite color

vihreä camouflage hellii mun herkkiä silmiä *piis**heiii*

edit: ei hyppää silmille

[muokattu 5.8.2003 14:59]

kyl se toi sininen on ja pysyy ku se on kyl kaunein vaihtoehto näistä mitä tääl on tarjolla....

Punaista Koska tuolta sivusta paistaa mukavan näköinen nainen.

[q]oNki:
Punaista Koska tuolta sivusta paistaa mukavan näköinen nainen.
[/q]

Mullakin olis toi koska se nainen on *sydän*, mut toi punaisen väri ei vaan sovi mun silmään. Siitä tulee mieleen punajuuri, joka ei ole hyvä juttu. Ja väri on nykyään K5-musta.

Ihan vaan tuotas päivästä kiinnis...:)

Itselleni heräsi tässä mielenkiito mitä teemaa ihmiset täällä yleensä käyttävät.

Itse käytin aika pitkään tuota "team klubitus" eli sinistä teemaa. Nyt kuitenkin jostain syystä vaihdoin "klubitus 3.0":aan, vaihtelu virkistää.

O