Autokoulu

Back to häröily O

[q]sune, 26.5.2005 20:14:
On joo ajokortti, en oo ajanu kakkosvaihetta ja kortti meni tammikuussa vanhaks. (en tee sillä kortilla mitään,en oo ajanu edes autoa vuoteen) Pari päivää sitte sain kuitenki niin paljon itsestäni irti, että hain sitä "jatkoaikaa" .. .70e !!! riistoa !!*igor*

Ei huvittais koko kakkosvaihe, maksaa ihan sairaasti ja muutenki ahdistaa mennä sinne ku en suunnillee osaa ajaa enää
[/q]

"suunnilleen"...?

Edit : Niin on joo b-kortti, molemmat vaiheet ajettu.

[q]Veivi, 26.5.2005 20:19:
---
sune, 26.5.2005 20:14:
On joo ajokortti, en oo ajanu kakkosvaihetta ja kortti meni tammikuussa vanhaks. (en tee sillä kortilla mitään,en oo ajanu edes autoa vuoteen) Pari päivää sitte sain kuitenki niin paljon itsestäni irti, että hain sitä "jatkoaikaa" .. .70e !!! riistoa !!*igor*

Ei huvittais koko kakkosvaihe, maksaa ihan sairaasti ja muutenki ahdistaa mennä sinne ku en suunnillee osaa ajaa enää

---

"suunnilleen"...?

[/q]

Mitä sä vihjailet !!

[q]sune, 26.5.2005 20:21:
---
Veivi, 26.5.2005 20:19:
---

---

"suunnilleen"...?

---

Mitä sä vihjailet !!
[/q]

Tarviiks mun?

[q]Veivi, 26.5.2005 20:22:
---
sune, 26.5.2005 20:21:
---
Veivi, 26.5.2005 20:19:
---

---

"suunnilleen"...?

---

Mitä sä vihjailet !!

---

Tarviiks mun?
[/q]

Älä ahdista mua

[q]sune, 26.5.2005 20:23:
---
Veivi, 26.5.2005 20:22:

..blaablaa..

---

Älä ahdista mua
[/q]

Tuntuuko joskus siltä että sinua seurataan...? Että kulman takana onkin joku? Suihkussa et olekkaan yksin vaan joku katselee sinua lasitiilien läpi, mutta kun menet katsomaan ; kissa se vain olikin?

[q]Veivi, 26.5.2005 20:27:
---
sune, [link=ht
Tuntuuko joskus siltä että sinua seurataan...? Että kulman takana onkin joku? Suihkussa et olekkaan yksin vaan joku katselee sinua lasitiilien läpi, mutta kun menet katsomaan ; kissa se vain olikin?
[/q]

Mistä sä tiedät tän kaiken ?

[q]sune, 26.5.2005 20:30:
---
Veivi, 26.5.2005 20:27:
---
sune, [link=ht

---

Mistä sä tiedät tän kaiken ?
[/q]

En tainnut mainita kyvyistäni muuntautua eläimeksi? Muutenkin kuin sängyssä siis...

[q]Veivi, 26.5.2005 20:32:
---
sune, 26.5.2005 20:30:
---
---
sune, [link=ht
En tainnut mainita kyvyistäni muuntautua eläimeksi? Muutenkin kuin sängyssä siis...
[/q]

no huhhuh En jaksa uskoa sun eläimellisiin kykyihin, edes sängyssä kissa !

[q]sune, 26.5.2005 20:34:
---
Veivi, 26.5.2005 20:32:
---
sune, 26.5.2005 20:30:
---
---
sune, [link=ht

---

no huhhuh En jaksa uskoa sun eläimellisiin kykyihin, edes sängyssä kissa !
[/q]

Hitsi.

Joutuu taas kommentoimaan pelkäl *muhaha**ding**muhaha**täh**muhaha*

ei sitä kortilla ajeta...

Ens tiistain olis teoriakoe, pitäs kai alkaa pikkuhiljaa treenailee

B-kortin sain heti kun se vain oli mahdollista ja nyt on sit C-kortti ajossa. Vielä yks ajotunti ja sit inssi niin sekin olis sit plakkarissa.

B-luokan ajo-oikeus ois ja ajan kuin naiset (äiti opetti *vink*).
Kirjalliset ja inssi kerralla läpi

Eilen käväsin ajelees liukkaat pois alta...ihan hauskaa oli vaikkei juuri mitään uutta oppinukkaa. Tehtiin samalla reaktionopeustesti jarruttaes, ja sain tulokseksi 0,8s (mainittakoon, että keskiverto reaktionopeus on 1,0s) Sit viä muutama ajotunti niin sais heittää kirjalliset ja inssin.

[q]jiippa, 31.5.2005 16:15:
B-luokan ajo-oikeus ois ja ajan kuin naiset (äiti opetti *vink*).
[/q]

Oikeesti? Mutsi opetti opetusluvalla? Oliko hubaa?

B C Kortti löytyy ja ens kevään ois tarkotus ajaa A kortti*joo*

[q]ezzy, 1.6.2005 16:42:
---

Oikeesti? Mutsi opetti opetusluvalla? Oliko hubaa?
[/q]

olihan siinä haastetta - molemmille
mutta ylipäätään meni kyl hyvin, ilman suurempia taisteluita. ehkä oon vaan niin lahjakas

Mulla tulee toi kortti opetusluvalla.. On muuten hyvävaihtoehto kun saa ajella tutussa seurassa niinpaljon kuinvain jaksaa :)

vähän vielä on hakusessa toi kortti,
oon suunnitellu tässä nyt 2vuotta autokouluun menemistä..
mutta toivo elää asian suhteen..

O