Autokoulu

Back to häröily O

Cera ainaki ihan täysil messis
Maanantain se unohti ajotuntinsa ja tänää se oli 30min ajois o_O

diipadaapa

[q]hemuz-:
Cera ainaki ihan täysil messis
Maanantain se unohti ajotuntinsa ja tänää se oli 30min ajois o_O
[/q]

Nooooooooooooooh. :D
Kaikille meille sattuu joskus vähän semmosia.. nii. se on kato..

tänää oli vähän surkee tunti. vaik eilen sit oli ihan sika hyvä.
koht mul on liukasrata ja pimeellä ajo ja iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik *panikoi*

parkkeeramisen mä kuulemma osaan ihan hyvin.
eiks se nyt vois sit riittää. kysynvaa.

Cera

koht mul on liukasrata ja pimeellä ajo ja iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik *panikoi*

Turhaa panikoit hanipallero. Pimeeajos vaa seistii ulkon ja palelluttii yli puolet ajast, eli pue lämpimästi päälle!

Plaah ei jaksa rassaa...aika huonosti meni mut menköö.

Joku autokoulun mainos sanoi: oma auto ei ole välttämätön, kortti on.
Mikä oli ihan hyvin sanottu.

Autoa ei ole mutta AB-kortti löytyy.

B-kortti on ollu taskussa nyt vuoden ja en oikeestaan tarvis sitä.. ajoin pienen kolarin kesällä ja sen jälkeen oon pelänny ajamista.. onneks kenellekään ihmiselle ei tapahtunu mittän, auto vaan sai pientä vaurioo.. mulle tuottaa suurta tuskaa nousta rattiin, rupeen aina kitiseen kaikille jos mut nakitetaan kuskiks.. nyt ottaa tosi paljon päähän, ku intti alkaa tammikuussa ja pitää mennä johki kakkosvaiheeseen ja pimeeajoon.. ens kuussa joutuu taas autokouluun!! autoilu ei oo mun juttu..*piru*

[q]*AnnU*:
B-kortti on ollu taskussa nyt vuoden ja en oikeestaan tarvis sitä.. ajoin pienen kolarin kesällä ja sen jälkeen oon pelänny ajamista.. onneks kenellekään ihmiselle ei tapahtunu mittän, auto vaan sai pientä vaurioo.. mulle tuottaa suurta tuskaa nousta rattiin, rupeen aina kitiseen kaikille jos mut nakitetaan kuskiks.. nyt ottaa tosi paljon päähän, ku intti alkaa tammikuussa ja pitää mennä johki kakkosvaiheeseen ja pimeeajoon.. ens kuussa joutuu taas autokouluun!! autoilu ei oo mun juttu..*piru*
[/q]

jos putoaa hevosen selästä, niin takas vaan mahd pian. muuten jää koko touhu ja tulee pinique maximus. Ei sitä autoilua kannata pelätä.

juuri tulin liukasradalta, se oli kivaa*hih* ajaminen sujuu ihan hyvin, ja opettajat on ihan mahtavia*hihu*

B-kortti löytyy, 2-vaihe suoritettu.
Ajaminen on sika kivaa, odotan innolla että saan vihdoin hankittua oman auton ens kesänä.

AB kortti löytyny jo vuodesta 99 :P kortti ei kertaakaan hyllyllä... eli siis varmaankin mahdollisimman huonoa työtä poliisin puolesta ;) kortin ajoin harjoitusluvilla faijan kanssa keskenään huudellen :P ja olihan se n.8kertaa halvempi vaihto ehto kuin autokoulussa käynti... ja eipä tarvinnu autokoulussakaan käydä märehtimässä kertaakaan :P

tänään just alotan ton ajokkikoulun...

taskussa "vain" becede setti :D prkl pärrä vaa puuttuu!

BC kortti löytyis kukkarosta, mutta kakkosvaihe on vieläkin suorittamatta. Saattais olla hyvä idea suorittaa se ennen, kun lähden tammikuussa Ranskaan opiskelee.. Jos vaikka sattuu poliicit pysäyttämään siellä

Pääsinpäs läpi kirjallisista, just tiistaina

... ja ens viikon torstaina inssi

onneks ei oo enää teoriakoe ajatteluja. huuh.

mun opettaja jää isyyslomalle. ja salee saan jonku pällin tilalle sitte. jos ees saan ketää.
hyväl tuuril joudun odottelee kuukauden seuraavia ajotunteja :| :| :|
HUOH.

viime viikol kirjalliset läpi, eilen inssi läpi.. kaikki ekalla läpi :)

Autoilua B-kortilla vuodesta 1993. Aluksi vaarallisesti ja tyhmästi mutta nykyään fiksummin.

[q]zari:
... ja ens viikon torstaina inssi
[/q]

Miten kävi inssissä?
Mullapa ois kakkosvaihe nyt viikonlopun aikana.. ihanaa, pääsee liukastelee radalle

Inssi läpästy tänään ekalla yrittämällä *sydän*

Vihdoinkin lopullinen kortti kädessä. Seuraavan kerran uutta kysellään tuossa 2055. :)

O