Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute

Back to klubitus.org O

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=31935;sivu=9999#loppu

[q]ALIEN:
et voi olla tosissas... :D
[/q]
Joo, oon.

[q]Astaroth:
---
ALIEN:
et voi olla tosissas... :D

---

Joo, oon.
[/q]

Joo, on sun huumoria potkittu ;)

[q]mayah:
Jatkuvasti kitistään, miten klubbari on pelkkä hymiö-helvetti, jossa asialliset keskustelut hukkuu demi-tyylisiin keskusteluihin, yhden rivin vastauksiin ja "kiroitus ja yhdys sana virheisiin". Niin yritettäisiinkö sitten porukalla tehdä asialle jotain?[/q]

kannatan_*joo*/

[q]Jone:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=31935;sivu=9999#loppu[/q]

Voi elämän kevät*poks*

[q]ALIEN:
Joo, on sun huumoria potkittu ;)
[/q]
Sorge, en nähnyt sitä. Dille kun olen. :(
Voisi kyllä ottaa rennommin...

*ampuuitseäänjalkaan*

[q]Astaroth:
Sorge, en nähnyt sitä. Dille kun olen. :(
Voisi kyllä ottaa rennommin...
[/q]

älä siitä välitä.. oot vain ihminen ja sovit hyvin joukkoon.
kelaa jos olisit klingoni!!! ^__^

*reps**nauru*

PLIIIIIS lopettakaa off topikit... tää ei oo enää hauskaa luettavaa

[q]UnityF:
PLIIIIIS lopettakaa off topikit... tää ei oo enää hauskaa luettavaa
[/q]

" no älä sit lue " :DD

[q]ALIEN:
[/q]

vittu kun mä oon niin lapsellinen ja en osaa lopettaa huoh..
JOS leikityttää niin paljon niin mee ja perusta oma härö topic mut älkää jaksako sotkee turhanpäiväsellä paskalla tätä topikkii johon uskon että moderaattorit kaipaa sitä palautetta eikä tälläistä off topikkia 24h...

anteeksi kinderi ym moderaattorit... *hiljeenee*

[q]UnityF:
---
ALIEN:

---

vittu kun mä oon niin lapsellinen ja en osaa lopettaa huoh..
JOS leikityttää niin paljon niin mee ja perusta oma härö topic mut älkää jaksako sotkee turhanpäiväsellä paskalla tätä topikkii johon uskon että moderaattorit kaipaa sitä palautetta eikä tälläistä off topikkia 24h...

anteeksi kinderi ym moderaattorit... *hiljeenee*
[/q]

seli seli - hanki elämä :D

onks mitään turhempaa ku valittaa off-topikina ja vieläpä liiankin vakavissaan toisten huumori -mielisestä sanaheittelystä, mikä voi ehkä jopa joitain muitakin vähän naurattaa. Jos se ei sua naurata niin vedä itses lukkoon ja avaa itsesi sit kun oot taas vähän paremmalla tuulella *vink**piis*

[q]mayah:
NYTTE SITTE!!

Mä olen puol tuntia teknobileissä ja tunnin kuuntelemassa housee (join vain yhden siiderin..) ja täällä tapellaan. Lopettakaa heti tai mä pistän teidät kaikki lukkoon, peijakas sentään

Sit loppuun viel Kiva kiva ja Ja niin rauha laskeutui Klubituksen ylle.
[/q]

mammaaa!!! noi yrittää haastaa riitaaa koko ajaan!!

Bugi löyty....

jos yrittää kattooo tän vuoden viikkoa 53, niin se hyppää ens vuoden joulukuuhun (2005)

Ei aina jaksa lukea kaikkea läpi löytääkseen aina oikean paikan/vastauksen ;=)

Pahoittelen syvästi tapahtunutta ;)

Muit eiks toi oikeastaan ollu potku munille ku löysin bugin ohjelmsta ?

Sitähän ne kaikki tekee Bili Windoussillekin...

p.s. mä luen noi otsikot silleen puoliväliiin ku ne on niin hitsin pitkiä välil

[q]Surreal:
p.s. mä luen noi otsikot silleen puoliväliiin ku ne on niin hitsin pitkiä välil
[/q]

Tää on viimeinen postaus mun kohalt tähän....

En tiedä ketkä ovat tän sivuston webmastereita yms...
Mutta "yleisesti" ottaen he ovat munallisia ihmisiä joita voi tarpeen vaatiessa potkia munille (ei tässä topikissa, ko aiheesta)

Mutta tällä kertaa erehdyin pahasti, ja pahoittelen tilanteen "kärjistymistä" :)

Mutta lupaus on lupaus, eli varmaankin ilmoitat minulle ensimmäisenä jos päätät ryhtyä munalliseksi.

ei muuta.

[q]mayah:
Ota tästä annos rakkautta ja yhteenkuuluvuutta ja vietä mukava loppuilta.. Ei olla niin vakavia
[/q]
Ei mitään tollasta kun uhkauksia, natsimoderointia ja banneja.

[q]mayah:
Sinä päivänä, kun mä huomaan omistavani jalkovälissäni peniksen.....
[/q]

Ootkos sinkku ?

Älä ota sitä vakavasti :P

edit. älkää antako kenenkään perustaa topikkia:

Sinä päivänä, kun mä huomaan omistavani jalkovälissäni peniksen.....

Kuten varmasti olette jo ehtineet huomata, meitsi onnistuu "silloin tällöin" säätämään moderoinnin kanssa! Milloin Pacifique on Oceania ja milloin heilahtaa muuten vaan liian tiuhaan tahtiin tai jonkun mielestä väärään paikkaan. Tämä keskustelu on avattu moderaattorin potkaisemiselle.

Jos koet suunnatonta vääryyttä, kun discossa kuulemasi biisin nimeä (jossa laulettiin jotain englanniksi ja siinä oli sellanen melodia..) ei saa uuden topikin voimin muilta kysellä, kerrothan sen tänne! Jos moderaattori muuten vaan koomailee, kerrothan sen tänne! Jos moderaattori on mielestäsi ihana, mukava, mahtava ja paras, kerrothan sen jokaiselle, jonka kanssa olet tekemisissä seuraavan vuorokauden aikana

Ja muistathan, että myös Tressiä, anqqaa ja kaaputinta saa potkaista, vaikka mun takapuoleen osuu varmaan kaikkein helpoimmin

O