Love Parade

Back to muu maailma O

Samma här!!
Jiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

PAMMMPAMMM!!!!

EI JAKSA ODOTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

TUSKANEN VIIKKO EDESSÄ!

löytyykö klubituksesta YHTÄÄN tosireivaajaa, joka olisi valmis lähtemään berliiniin? Yks paikka ois avoinna, hinta 265 sis. matkat & majotuksen, eli nyt jos tunnet itsesi vähänkään viileeks luulis vastaavan jo

-M

[q]modmod:
voi q sais vapaata :(((( Meet HIM at the Looooove Parade!*pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**plur**plur**plur**plur*
[/q]

ota vapaata =) viikon sairasloma? works for me

-M

[q]modmod:
voi q sais vapaata :(((( Meet HIM at the Looooove Parade!*pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**plur**plur**plur**plur*
[/q]

meet him at the blue oyster bar

[q]Mark:
löytyykö klubituksesta YHTÄÄN tosireivaajaa, joka olisi valmis lähtemään berliiniin? Yks paikka ois avoinna, hinta 265 sis. matkat & majotuksen, eli nyt jos tunnet itsesi vähänkään viileeks luulis vastaavan jo

-M
[/q]

Vieläkö vapaana? Koska lähtö? Monelta? Mistä?

[muokattu 3.7.2003 12:54]

pitää olla systerin häissä 12. päivä, muuten olisin voinu lähteä

[q]pr0ton:
[/q]

mä skippasin systerin häät kun oli kivempi (plus 5 kertaa halvempaa) mennä ibizalle. oli paljon parempi meno kuin jossain penseissä sukujuhlissa. suosittelen sullekin.

(mitenniin mulla on hyvät välit systerin kanssa)

[muokattu 3.7.2003 13:03]

[q]yana4000:
---
pr0ton:

---

mä skippasin systerin häät kun oli kivempi (plus 5 kertaa halvempaa) mennä ibizalle. oli paljon parempi meno kuin jossain penseissä sukujuhlissa. suosittelen sullekin.

[/q]

Heh.. ”pakko” se on mennä, että säilyy edes jonkulaiset välit

[q]yana4000:
---
pr0ton:

---

[/q]

Missä kummassa sun systeri sit piti ne häät?

[q]hallucinogen:
Missä kummassa sun systeri sit piti ne häät?
[/q]

se muutti kakaroitaan hoitamaan jonnekkin pohjanmaalle aijansa sukulaisten nurkkiin, mä taas asuin barcelonassa..

lento suomeen, monta tuntii dosassa jonnekkin itikoiden keskelle junttilaan vs. saarelle.

oh gee. onpas vaikea päätös ;)

[muokattu 3.7.2003 14:05]

Mä kyllä yana todella ihailen tota sun luonteen kovuutta kun pystyit tekemään noin vaikeian päätöksen

heh. no mulla ei tuu muita kustannuksia ku pukuvuokra 95e ja joku lahja kai ja kirkosta suoraapäätä Säteeseen

Maili lähetetty toivottavasti on viel peruutuspaikka jäljel *plur**plur**plur*

yhyyy en ollu tarpeeks nopee... no joku toinen vuos pitää olla nopeempi ja varata matka ajois

Hihii, jipii, tänne sittenkin ollaan lähdössä!!!

KOHTA REISSUUUN! APUAAAAA! JIIIIIHAAA! EI JAKSA ODOTTAA ENÄÄN!!! *HALIPUSPUS*

huomenna lähtö!! huomenna lähtö!! jipii.. maailma pyörii ja ei varmasti tule unta ensi yönä.. saksan maa odottaa.. *plur**plur**sydän* kyllä elämä on ihanaa!!

Ei kyl ees harmita .. itehän peruin .. mutta olkaa hyvät ihmiset sitten varovaisia sielä eix vaan .. ja pitäkää toisistanne huolta ...*enkeli**piis*

sainki peruutus peruutuspaikan *plur**plur* jihuu, huomen sit matkaan!!!

O