täydellisen saitin metsästys
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 58
- Seuraava »
[q]GoA:
---
Ana-5000:
Modeemi-ihmiset ois ehkä tyytyväisempiä mikäli siirrettäis avatar-kuvan hostaus klubbarin servulle (ne ei paljoo vie tilaa) ja pistettäis niille joku kokoraja. Tuol vaikuttais osalla porukasta olevan jotain 600 x 400-kuvia linkattuna tohon avatariin.. Modeemit tykkää ku 45x45-kuva lataa minuutin.
---
ADSL-käyttäjä olisi tyytyväinen jos ne poistettaisiin kokonaan kun kuitenkin vievät kaistaa ja ovat loppunen lopuksi niiiiin turhia.
[/q]
Pah, ne selkeyttää suunnattomasti eri ihmisten postauksein tunnistamista. Tietty yks mikä sotkee on se et noita "template"-avatareita on paljon käytössä, ois iisimpi jos ois joko niin et oma tai ei mitään, mut joku on kyl oltava.
[q]Ana-5000:
---
GoA:
---
Ana-5000:
Modeemi-ihmiset ois ehkä tyytyväisempiä mikäli siirrettäis avatar-kuvan hostaus klubbarin servulle (ne ei paljoo vie tilaa) ja pistettäis niille joku kokoraja. Tuol vaikuttais osalla porukasta olevan jotain 600 x 400-kuvia linkattuna tohon avatariin.. Modeemit tykkää ku 45x45-kuva lataa minuutin.
---
ADSL-käyttäjä olisi tyytyväinen jos ne poistettaisiin kokonaan kun kuitenkin vievät kaistaa ja ovat loppunen lopuksi niiiiin turhia.
---
Pah, ne selkeyttää suunnattomasti eri ihmisten postauksein tunnistamista. Tietty yks mikä sotkee on se et noita "template"-avatareita on paljon käytössä, ois iisimpi jos ois joko niin et oma tai ei mitään, mut joku on kyl oltava.
[/q]
No joo totta tuokin. Toisaalta hyvä vaihtoehto olisi tuoda taas lisää optioita joilla voisi kytkeä nuo pois päältä. Esim. pakkotoistom foorumilla noin voi tehdä ja ite tykkään tuosta paljon enemmän kun ei tartte kattella noita tyhmiä kuvia tai lukea niitä elämänviisauksia joka viestin alapuolelta. Keep-It-Simple on sellainen tyyli mistä minä itse pidän. Tosin tietenkään tämän foorumin ei tartte mennä siihen suuntaan mitä minä haluan mutta ideoita saa aina esittää.
[q]GoA:
No joo totta tuokin. Toisaalta hyvä vaihtoehto olisi tuoda taas lisää optioita joilla voisi kytkeä nuo pois päältä. Esim. pakkotoistom foorumilla noin voi tehdä ja ite tykkään tuosta paljon enemmän kun ei tartte kattella noita tyhmiä kuvia tai lukea niitä elämänviisauksia joka viestin alapuolelta. Keep-It-Simple on sellainen tyyli mistä minä itse pidän. Tosin tietenkään tämän foorumin ei tartte mennä siihen suuntaan mitä minä haluan mutta ideoita saa aina esittää.
[/q]
No mutku tääl ei oo niin paljoo bodareita ni asioita ei tartte yksinkertaistaa äärimmilleen ;) Noei, oot oikeessa, se ois kiva et erinäisiä ominaisuuksia vois kytkeä päälle ja pois.
Varmaan mainittukin jo monesti, mutta noille linkkien välilyönneille tarttis tehrä jotain :)
Olen siinä määrin laiska retkuli, etten jaksa kahlata threadia läpi, jotta selvittäisin, onko tätä asiaa puitu jo sivutolkulla, mutta: profiilien "hae kuvastoista" -nappulan toimivuus olisi ainakin itselleni kovasti mieleen. Nykyisin mokoma palauttaa kohteesta riippumatta ainakin itselleni vastauksen "0 kuvaa". Saa Lyödä.
[q]leenuliinu:
Olen siinä määrin laiska retkuli, etten jaksa kahlata threadia läpi, jotta selvittäisin, onko tätä asiaa puitu jo sivutolkulla, mutta: profiilien "hae kuvastoista" -nappulan toimivuus olisi ainakin itselleni kovasti mieleen. Nykyisin mokoma palauttaa kohteesta riippumatta ainakin itselleni vastauksen "0 kuvaa". Saa Lyödä.
[/q]
Jotta joku henkilö löytyisi kuvastoista, niin kuvissa pitää olla heidän nimet yhdistetty (mitenköhän toi pitäis sanoo suomeksi). Tosin jos jonkun nickissä on erikoismerkki, esim. ~, niin silloin tuo haku ei toimi.
Tästä on jo käyty pientä keskustelua aikaisemmin.
[q]Lost-Soul:
---
leenuliinu:
---
Jotta joku henkilö löytyisi kuvastoista, niin kuvissa pitää olla heidän nimet yhdistetty (mitenköhän toi pitäis sanoo suomeksi). Tosin jos jonkun nickissä on erikoismerkki, esim. ~, niin silloin tuo haku ei toimi.
Tästä on jo käyty pientä keskustelua aikaisemmin.
[/q]
Hmm ok.. Mielestäni olen kyllä hakenut tyyppejä, joista pitäisi ilmiselvästi olla kuvia Klubbarissa ja onkin.. Toisaalta voinen erehtyäkin. Mutta hyvä, mikäli asia on ollut kyseen alla. :)
Minkä takia tapahtumahaku ei löydä kaikkia tapahtumia? Tämä esimerkiksi ei löydy vaikka laittaisi hakusanaksi KOUVOLA, Kouvola tai kouvola
[edit] Eipä näköjään näy tapahtumat silloinkaan jos valitsee kyseisen viikon (viikko 2/2005). Ainoastaan klikkaamalla kyseistä päivää tiedot löytyvät.
[q]diorite:
Minkä takia tapahtumahaku ei löydä kaikkia tapahtumia? Tämä esimerkiksi ei löydy vaikka laittaisi hakusanaksi KOUVOLA, Kouvola tai kouvola
[edit] Eipä näköjään näy tapahtumat silloinkaan jos valitsee kyseisen viikon (viikko 2/2005). Ainoastaan klikkaamalla kyseistä päivää tiedot löytyvät.
[/q]
jees, oli bugi missä viikkonäkymässä ei näkyny ens vuoden hipat o_O
[q]anqqa:
[/q]
Entäs haku? Se ei toiminut vieläkään...
Näyttäis ilmeisesti toi [listajuttu]jutskia[/listajuttu] levittävän tablen ihan päin kettulaa..
IE:llä tuntuu toimivan "oikein", mut opera ja firefox näyttelee metikköön...
Ainakin tässä: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=16170;pid=447988#447988
[q]andi--:
Näyttäis ilmeisesti toi [listajuttu]jutskia[/listajuttu] levittävän tablen ihan päin kettulaa..
IE:llä tuntuu toimivan "oikein", mut opera ja firefox näyttelee metikköön...
Ainakin tässä: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=16170;pid=447988#447988
[/q]
listaitemien alkuun ja loppuun pitäis laittaa joko ul tai ol että toimii niinku 'oikea' html, sen takia vetää noi pallukat sivuun jos noi puuttuu. sivun leviäminen taas johtunee siitä että code-tägien sisällä oleva teksti on niin leveä, siinä kun muistaakseni ei oo automaattista rivitystä.
[q]diorite:
---
anqqa:
---
Entäs haku? Se ei toiminut vieläkään...
[/q]
haku ei hae kaupungin nimestä
[q]anqqa:
haku ei hae kaupungin nimestä
[/q]
Kaupunkihaku olisi mielestäni hyvä että löytäisi helposti tietyn/oman kaupungin bileet
Yks mikä vois siistii replyjä ja ois varmaan helppo koodata ois et jos quoteissa kuvat ei näkyis vaan niiden ympärille ilmestyis esim. link-tägit. Siistis kivasti, varsinki jos joku haluu sanoo jollekki kuvalle vaan LOL.
[q]anqqa:
sivun leviäminen taas johtunee siitä että code-tägien sisällä oleva teksti on niin leveä, siinä kun muistaakseni ei oo automaattista rivitystä.
[/q]
Jepulis, tota arvelinki. Eipä tuo haittaa, pääsimpäs vaan sanomaan
Oliskohan mahdollista saada klubbariin samanlainen toiminto kuin esim. mesessä on, eli voit sulkea ikkunan, mutta saat tiedon silti jos saat viestin/kommentin/ystävä kirjautuu sisään..? Älkää sitten mollatko, ei voi tietää onko moinen edes mahdollista ku ei vaan tiedä. Mitään. Mistään. Niin. Piste.
[q]SilverJo:
Oliskohan mahdollista saada klubbariin samanlainen toiminto kuin esim. mesessä on, eli voit sulkea ikkunan, mutta saat tiedon silti jos saat viestin/kommentin/ystävä kirjautuu sisään..? Älkää sitten mollatko, ei voi tietää onko moinen edes mahdollista ku ei vaan tiedä. Mitään. Mistään. Niin. Piste.
[/q]
Se tarttis ohjelmoida erillisenä plugin-ohjelmana, eli ei sinänsä ole ihan vaan klubituksen ohjelmoinnista kiinni; mikäli joku vääntää mokoman esim. firefoxiin lisäpalikkana, mä tarjoon kaljan
Plus:
Code-tägi ei toimi, ts. [ ]-merkit tulkitaan code-tägin sisältäkin.
[q]Ana-5000:
Se tarttis ohjelmoida erillisenä plugin-ohjelmana, eli ei sinänsä ole ihan vaan klubituksen ohjelmoinnista kiinni; mikäli joku vääntää mokoman esim. firefoxiin lisäpalikkana, mä tarjoon kaljan
[/q]
Mä lupaan tarjota toisen mokoman!
noniin, kun taas joskus tulee eteen aikaa kirjoitella klubitusta uuteen uskoon, lähdetäänpäs yhdessä kehittämään kaikkien mielestä hyvin toimivaa forumia. elikkäs nyt saa kovin mielellään pommitella kaiken maailman ideoilla, millainen on hyvä forumi, ja millainen se ei ole. mitä hyvää ja huonoa nykyisessä forumissa on? mitä pitäisi tehdä toisin ja ennen kaikkea miten, ja mitä ei missään nimessä saa muuttaa? siis jokainen yksityiskohta nappuloiden sijoittamisesta visuaaliseen ilmeeseen asti :)
muutamia palloja pomppimaan:
- yksityisviestialue eristetään enemmän omanlaisekseen
- suosikkitopikkialue ja in english poistuu
- selvempi ero häröilyn tyyppisen alueen ja muiden välille, eli yhä alue vapaamieliselle/sanaiselle keskustelulle
- 'tittelit' 'tähtien' alta pois
- hymiölista suppeammaks ja aukeamaan haluttaessa omaan pikku ikkunaan
- säännöt/suositukset näkyviin alueille, joilla pyritään selkeyttämään aiheita
- kirjoittelu vaatii rekisteröitymisen
eli toivoisin tähän tulevan vastauksia ei niinkään mikä on huonoa/hyvää, vaan miten siitä konkreettisesti sais paremman :)
[muokattu 20.1.2003 17:29]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 58
- Seuraava »