täydellisen saitin metsästys
- « Edellinen
- 1
- ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- ...
- 58
- Seuraava »
[q]Astaroth, 16.5.2005 22:19:
Scrollaa profiiliasi alaspäin. Suosikit on nykyään profiilissa :)
[/q]
Siis kylhän noi suosikit näkyy tossa profiilissa, mut en pääse muokkaa niitä mitenkään.
EDIT: Löysin! Kalenterista löytyy nappula, mistä pääsee muokkaa suosikkeja.
[q]m_a, 17.5.2005 01:14:
Toi f**ing 1B-ilmotus on ollu tossa jo viikon*grr*
[/q]
eti blogilistastas blogi missä on ilmotus uusista kommenteista ja lue se.. ?
Saako Stylesheetit kytkettyä pois päältä? siis ettei näe kenenkään stylesheettii, se ois kätevää sillä mulla on ihan sika hidas tää selain eräiden stylesheettien parissa ja on todella vammasta sillon kirjoittaa kommenttia...
Selain toimis nopeammin jos se ois katos koko ajan sama stylesheet... :)
Samalla lailla kun "uudet" -laatikosta voi ignorata alueet jotka eivät kiinnosta, blogeista voisi ignorata tyypit jotka ei kiinnosta. Vai olisiko se liian tylyä?
Miksei ketjuja voi enää tuhota? Se oli näppärä ominaisuus jos esim. joku biisi ei ole enää jaossa tai tuli vaikka tuplapostattua.
[q]Juhgu, 25.5.2005 23:42:
Miksei ketjuja voi enää tuhota? Se oli näppärä ominaisuus jos esim. joku biisi ei ole enää jaossa tai tuli vaikka tuplapostattua.
[/q]
moderaattorit pystyy edelleen poistamaan.. sivulla 33 alhaalla tuosta on pientä juttua, miksi tuo ominaisuus poistettiin.
Käytän tota uusinta harmaata teemaa ja kalenteri on aika epäselvä, kun siinä ei näy tota ruudukkoa, joka näkyy muissa väreissä.
Itseä pännii ISOLLA kirjoitetut otsikot. Voisiko tuohon laittaa jonkun tarkistuksen, ettei otsikkoja voisi kirjoittaa kokonaan isolla. esim. joku sopiva suhde isojen ja pienten kirjaimien määrään.
Bilethreadista on yleensä linkki tapahtuman tietoihin, oisko mahdollista lisätä samalla linkki tapahtuman tiedoista siihen threadiin. Tulipahan vain mieleen kun välillä ei jaksa kaivaa noita tulevien bileiden ketjuja esiin..
Nyt häirii...mistä pääsen niihin ryhmä-ja yksityisviesteihin, muuta kuin että jos sinne on tullut uusia viestejä? Kai niille on jotkin kivat nappulat jossain kohtaa? Mutta jos ei ole, niin se olis kovin kiva, jos sellaiset sais...
*tarviinkosittenkinuudetlasithymiö*
[q]RainChild, 30.5.2005 23:27:
Nyt häirii...mistä pääsen niihin ryhmä-ja yksityisviesteihin, muuta kuin että jos sinne on tullut uusia viestejä? Kai niille on jotkin kivat nappulat jossain kohtaa? Mutta jos ei ole, niin se olis kovin kiva, jos sellaiset sais...
*tarviinkosittenkinuudetlasithymiö*
[/q]
Forum-sivun alalaidasta sinne pääsee
[q]sapeli, 30.5.2005 23:55:
Forum-sivun alalaidasta sinne pääsee
[/q]
Oih, kiitos kaunis tätä olen kaipaillutkin jo jonkin aikaa
optikonkauttakotiin.com
Tuohon Dj-profiiliin toivoisi hieman muutosta.
Sen voisi yhdistää Dj-tutkaan niin, että kunkin soittajan dj-profiiliin tulee samat tiedot kuin dj-tutkaan. Kuvat ja seuraavat keikat. Sama toisinpäin, dj-tutka löytää myös bileissä soittan jannun mix-tapet, jos niitä on.
Tuossa valkoisessa leiskassa forumissa valkotaustalla olevat viestit on ihan ok, mutta harmaalla taustalla olevissa viesteissä leipätekstiä ja sen alla olevaa signaturea ei oo erotettu mitenkään. Tää olis pieni, mutta sitäkin enemmän hermoja säästävä parannus.
Voisko tohon kalenteriin tehdä niin, et sais ite määrittää värin lisäksi myös tekstin värin? Ei oikein nää lukea omia merkintöjä kalenterissa, kun on tää uus harmaa tausta.
DJ-profiilit bugaa
[q]Astaroth, 21.6.2005 22:33:
DJ-profiilit bugaa
[/q]
jos pientä tarkennusta sais bugauksen luonteesta?
[q]anqqa, 21.6.2005 23:11:
jos pientä tarkennusta sais bugauksen luonteesta?
[/q]
Ei ainakaan minulla pelitä ollenkaan.
"Warning: main(../inc_style.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/klubitus/www/err/404.html on line 8
Warning: main() [function.include]: Failed opening '../inc_style.php' for inclusion (include_path='.:/data/klubitus/www/include:/usr/share/pear') in /data/klubitus/www/err/404.html on line 8
404: filettä ei löydy."
[q]mayah, 22.6.2005 12:48:
Mulla toimii, sekä oma että sun, joita nyt pikaisesti kävin katsomassa.
[/q]
Mulla ei ainakaan avaa omassa tai muidenkaan profiilissa.
[q]Astaroth, 22.6.2005 12:50:
---
mayah, 22.6.2005 12:48:
Mulla toimii, sekä oma että sun, joita nyt pikaisesti kävin katsomassa.
---
Mulla ei ainakaan avaa omassa tai muidenkaan profiilissa.
[/q]
Mullakin toimii, teidän molempien ainakin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- ...
- 58
- Seuraava »