täydellisen saitin metsästys
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 58
- Seuraava »
[q]anqqa:
b) selkeämpi (ootte vaan tottunu siihen kapeaan tökeröön listaan)
[/q]
Tuo kapea tökerö on nopeampi lukea ja sen takia mielestäni parempi.
mä olin tottunut myös siihen kapeaan, mutta jos profiiliin on tulossa lisää kaikkea, niin ymmärrän muutoksen
[q]Hyzenthlay:
mä olin tottunut myös siihen kapeaan, mutta jos profiiliin on tulossa lisää kaikkea, niin ymmärrän muutoksen
[/q]
Voi helvetti kuinka armeliasta. Ihanko oikein ymmärrät?
[q]Jone:
---
Hyzenthlay:
---
Voi helvetti kuinka armeliasta. Ihanko oikein ymmärrät?
[/q]
ensimmäinen joka ei tuomitse suoraan muutosta ymmärtämättä syitä muutokseen.. en ihan näe aiheesta eksyttävän vastauksen pointtia/mielekkyyttä
Mulla o ollu jopa jotain tekemistäkin q oon seuraillu kaikkia muutoksia. Muutos o aina hyvästä ja kehittää paremmaksi..
Erityisesti pidän mainoksen nykyisestä sijainnista, ei hypi silmille ja on kuitenkin esillä.
ja profiiliin tulevista muutoksista, esim. 2:een sivuun mahtuu paljon mielenkiintoista tulevassa..
ps. en mä osais tämmösiä sivuja ikinä tehdä (tai muutakaan), joten *tuako mulla o ees vara valittaa..*vink*
Tykkään ainakin siitä että kommenteille on enemmän tilaa. Kuvakommentit ja uusimmat viestit sopii hyvin tolla tokalle sivulle, seuraavat tapahtumat olis kiva nähdä heti ekalta sivulta.
[q]andi--:
seuraavat tapahtumat olis kiva nähdä heti ekalta sivulta.
[/q]
olen samaa mieltä!
[q]andi--:
seuraavat tapahtumat olis kiva nähdä heti ekalta sivulta.
[/q]
onneks kavereiden seuraavan tapahtuman näkee kätevästi kaverisivulta heti mutta juu, kyllä noiden profiilisivujenki sisältö tulee varmaan vaihtelemaan uuden sisällön lisäks..
Eihän mulla tylsää ole...
Mut ku menee jonnekkin alueelle ni näyttää vähän tyhmältä kun palkki
forum :: klubitus.org sivu: 1, 2, 3, 4 »
on pidempi kuin sitten toi (teema 5) ruskealla pohjalla olevat jutut
edit: Sit ku kattoo tilastoja niin noi pituudet on juuri toisinpäin... murh
[muokattu 25.2.2004 02:12]
Ei oo kivaa kun profiili ei näy enää yhdellä sivulla kokonaan *eiei*...
Juuri hyvä näin. Nopeuttaa lataamista. :)
[q]anqqa:
ensimmäinen joka ei tuomitse suoraan muutosta ymmärtämättä syitä muutokseen.. en ihan näe aiheesta eksyttävän vastauksen pointtia/mielekkyyttä
[/q]
Kyseessä oli viittaus sävyyn ja sen tulkinta pohjautuen osittain myös kyseisen käyttäjän aikaisempiin postauksiin.
[muokattu 25.2.2004 09:53]
Miks kalenterista on otettu suosikki kohdasta laskuri pois?
Muistelen, että joskus laski montako hemmoa oli laittanu
tapahtuman lemppariks? Jos väistän muurin niin voisko
semmosen lisätä ;)
-- xybo
[q]xybo:
semmosen lisätä ;)
-- xybo
[/q]
Olis kyl kätsy. Mulla on pakkomielle laskea noi käsin joidenkin tapahtumien kohdalla ja sen tiedon vois tietysti saa kätevämminkin.
multa on kadonnut kuvan lataus url-kohdasta
[q]Jone:
---
xybo:
semmosen lisätä ;)
-- xybo
---
Olis kyl kätsy. Mulla on pakkomielle laskea noi käsin joidenkin tapahtumien kohdalla ja sen tiedon vois tietysti saa kätevämminkin.
[/q]
Siis jos en ihan väärin ymmärtäny ni luvun saa viemällä itse bileilmoituksessa hiiren niiden alalaidassa olevien tähtien päälle ni luku tulee esiin. Se on siis määritelty kuvan altiks.
edit: Korjattu typo
[muokattu 26.2.2004 10:10]
[q]Vivo:
Siis jos en ihan väärin ymmärtäny ni luvun saa viemällä itse bileilmoituksessa hiiren niiden alalaidassa olevien tähtien päälle ni lu tulee esiin. Se on siis määritelty kuvan altiks.
[/q]
Ahs, niinpä näkyy olevan. Nyt loppui turha laskeskelu.
Kappas perkkee. Do diin. Se olikin vaan piilotettu.
-- xybo
[q]nautin:
multa on kadonnut kuvan lataus url-kohdasta
[/q]
tollasesta featuresta mäkään en ollu tietoinen?
noniin, kun taas joskus tulee eteen aikaa kirjoitella klubitusta uuteen uskoon, lähdetäänpäs yhdessä kehittämään kaikkien mielestä hyvin toimivaa forumia. elikkäs nyt saa kovin mielellään pommitella kaiken maailman ideoilla, millainen on hyvä forumi, ja millainen se ei ole. mitä hyvää ja huonoa nykyisessä forumissa on? mitä pitäisi tehdä toisin ja ennen kaikkea miten, ja mitä ei missään nimessä saa muuttaa? siis jokainen yksityiskohta nappuloiden sijoittamisesta visuaaliseen ilmeeseen asti :)
muutamia palloja pomppimaan:
- yksityisviestialue eristetään enemmän omanlaisekseen
- suosikkitopikkialue ja in english poistuu
- selvempi ero häröilyn tyyppisen alueen ja muiden välille, eli yhä alue vapaamieliselle/sanaiselle keskustelulle
- 'tittelit' 'tähtien' alta pois
- hymiölista suppeammaks ja aukeamaan haluttaessa omaan pikku ikkunaan
- säännöt/suositukset näkyviin alueille, joilla pyritään selkeyttämään aiheita
- kirjoittelu vaatii rekisteröitymisen
eli toivoisin tähän tulevan vastauksia ei niinkään mikä on huonoa/hyvää, vaan miten siitä konkreettisesti sais paremman :)
[muokattu 20.1.2003 17:29]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 58
- Seuraava »