päivän :(

Back to häröily O

[q]Hyzenthlay, 24.5.2007 12:28:
---
violet_angel, 24.5.2007 12:24:
Riippuu leikataanko se sulta, vai vedetäänkö? Ylhäältä vai alhaalta? Leikkauksen jälkeen on kipeempi ja jos on ylhäältä ni se ei oo niin kipee.

---

Vedetään ylhäältä ja leikataan alhaalta no toivottavasti saisin sit kunnon kipulääkkeet, jos tossa on se mahdollisuus, että se kipeytyy :S ääliönä sopinu seuraavaks päiväks menoo. Mullekin on tullut jonkinnäköinen hammaslääkäripelko, ja ehkä siks kun en oo siellä säännöllisesti käynyt. Tästä lähtien aion käydä. Kiits :) toivottavasti menee hyvin, sitä vaan pelkäää :(
[/q]

*pitää peukkui sulle*

Jos ei anna kunnon kipulääkettä ni pyydä, sano sille et oot tosi kipuherkkä... ;) Tai sit käyt ostaa Buranaa kassikaupalla, ja kiskot niitä kaks tabuu aina kerralla

Ja ihan tiedoks, Buranaa ja Panadolii saa syödä samaan aikaan...

Tänään alko noin vuoden kestävä "osittainen etäsuhde" kun saatoin Murmelin juna-asemalle... Iku tulee olee iso!!!

Ja päivän :( voidaan katsoa kuuluvan myös pinteleen parkkisakko...

Nukuin tosi levottomasti koko päivän mut eipä tuo mitään, hyvä mieli silti

[q]ezzy, 30.1.2007 13:12:
---
violet_angel, 29.1.2007 16:05:
Kävin tänään hammaslääkärillä paikkauttamassa yhen reiän ja yhen lohkeeman. Mulla on hammaslääkärikammo ja oon johonki lomakkeeseen siitä joskus maininnu. Nooh lääkäri 20 min myöhässä ja kiireessä sitte kysy multa, et "pelottaako?" Johon mä sit et "ei". Ja se jumalauta alko poraa mun hampaita ILMAN puudutusta...

Sit pelotti ja sattu *nyyh**kissatappelu**senkin**grr*

---

Itse en o ikinä ottanut puudutusta. Ei o ollu koskaan poraamisesta johtuvaa "kipua", lähinnä se vaan vihloo ja se on aika yks hailee. Hetkellistä ja snadisti epämukavaa, ohimenevää :)

Kammoiselle ei tietenkään kannattais kertoa, että kun kertaalleen lekuri väkisin halus puuduttaa, niin pisti hermoon ja multa lähti taju :) Poras sitten ilman ku sanoin, että jos ei kokeiltas uusiks.
[/q]

Mä en tiedä johtuuko alhasesta kipukynnyksestä, pelosta vai reikien syvyydestä, mut mua sattuu kyllä aina ihan helkutisti. Jopa sillon ku on puudutus, ni tuntuu ikävää vihlontaa välillä...

Ja ei oo eka kerta ku on epämiellyttäviä kokemuksia hampilääkäriltä...

*herkkis*

Kävin tänään hammaslääkärillä paikkauttamassa yhen reiän ja yhen lohkeeman. Mulla on hammaslääkärikammo ja oon johonki lomakkeeseen siitä joskus maininnu. Nooh lääkäri 20 min myöhässä ja kiireessä sitte kysy multa, et "pelottaako?" Johon mä sit et "ei". Ja se jumalauta alko poraa mun hampaita ILMAN puudutusta...

Sit pelotti ja sattu *nyyh**kissatappelu**senkin**grr*

oh soitti ja peru mun huomisen koulutuksen

3 h koulutus muuttui 8-12,5h työpäiväksi

no tietääpähän taas vähän enemmän yliryörahaa, ja aivan varmasti meinaan ruinata vielä hälyytysrahan kaupan päällisiks

Silloin kun elämä potkii päähän ni niitä potkuja tuntuu tulevan sitten joka puolelta... Mutta päällimmäisenä minun ajatuksissani on seuraava:

Paras kaveri ilmoitti keskiviikkona ettei halua minun kuuluvan enää hänen elämäänsä. Ei edes halunut keskustella asiasta. Olen aivan ymmälläni, koska syytä en tiedä. Tuntuu kuin minut olisi hylätty ja jätetty. Pelottaa että jään koko ystäväpiirini ulkopuolelle, koska hyvänä organisaattorina kaverini on ollut järjestelemässä aina yhteisiä tapahtumia ym... Ja porukan paikalle kutsuminen on ollut usein hänen heiniään...

Masentaa niin etten keksinyt yhtään hyvää asiaa tälle päivälle... VTTU!!! *grr**nyyh*

Loma loppuu ja kuudelt pitäis lähtee sotkee tsygäl töihin. Ei vois taas vähempää kiinnostaa. Ens viikon olisin voinu nyhjätä vaan Murmelin kainalossa!

[q]Hyzenthlay, 24.5.2007 12:14:
---
violet_angel, 24.5.2007 10:47:
-Ote blogista-

---

huoh, kiva lukee tota, kun on itsekin menossa 6 päivän päästä hammasleikkaukseen. Paniikki jo nyt :E Pystyykö tossa seuraavana päivänä tekeen asioita ihan normaalisti vai sattuuko se vielä sillonkin?
[/q]

Riippuu leikataanko se sulta, vai vedetäänkö? Ylhäältä vai alhaalta? Leikkauksen jälkeen on kipeempi ja jos on ylhäältä ni se ei oo niin kipee.

Multa jouduttiin molemmat alahampaa leikkaamaan, ku kasvoivat vikojen hampaitten alle. Kävin tuolloin kunnallisessa ja se oli yhtä kidutusta. En saanu kunnon kipulääkkeitä ja olin monta päivää toimenpiteen jälkeen kipeenä. Ylähampaat on molemmat puhjennu ja vedetty pois. Eivätkä oo juurkaan olleet kipeet enään seuraavana päivänä... tosin kipulääkettä vedän nassuun nytki... Saikkuu ei ois välttämättä tarttenu, mut pyysin et kirjottaa varuilt tän päivän, ku ei sitä kuitenkaan ikin tiedä...

Tsemii sulle, hyvin se menee (hassuu, nyt mä ite sanon noin, vaikka ite ku olin menossa, ni toi tun tu ihan turhalta lauseelta *vink*)

40 parkkisakko

Ennemminkin koko viikon :(

Sanoin yhdelle tytölle, jonka kanssa tuntui tulevan tosi hyvin juttuun jo useamman kuukauden ajan, että pidän siitä todella. Lopputulos: se poistaa mut Facebook-kavereistaan eikä vastaa enää yhtään mitään. Boratin sanoin, great success!

Aina ei pysty ymmärtämään ihmismielen ihmeellisyyksiä :S

Pitkään jatkuneen stressin ja unenpuutteen takia elimistö vihdoin sanoi stop. Sain maanantaina stressiperäisen sydämen rytmihäiriön ja pääsin ambulanssikyydillä sairaalaan. Vieläkin on hieman huono olo, paniikkihäiriökohtauksia tulee silloin tällöin. Rauhoittavilla lääkkeillä pysyy kyllä jotenkin kurissa. Mutta parempaan päin tässä mennään :(

Voimia ja kaikkea hyvää sinulle! Paniikkikohtauksista on kokemusta, itsellä niitä tulee kanssa vähän väliä. Kyllä se siitä ajan kanssa paranee!

Pitkään jatkuneen stressin ja unenpuutteen takia elimistö vihdoin sanoi stop. Sain maanantaina stressiperäisen sydämen rytmihäiriön ja pääsin ambulanssikyydillä sairaalaan. Vieläkin on hieman huono olo, paniikkihäiriökohtauksia tulee silloin tällöin. Rauhoittavilla lääkkeillä pysyy kyllä jotenkin kurissa. Mutta parempaan päin tässä mennään :(

Ei väsytä!!! Tai ehkä väsyttää mutta en saa nukuttua...

Typerät nettitilaukset. Mp3-soitinta ei ole kuulunut, laitoin siitä kyselyn lähettäjälle että missä se viipyy, ja huomasin justiinsa että kuulokkeista en ollut saanut edes tilausvahvistusta, eli ne ei varmaan ole myöskään tulossa (pitää tarkistaa etten ehtinyt jo maksaa niitä!).

Penteleen flussa, nokka tukossa ja joka paikkaa kolottaa! Noh, toivottavasti tää on ohi viikonlopuksi...

Mikä näissä to-pe -öissä oikein on; taas saldona alle kaks tuntia unta kuuden tunnin sängyssäoloajan tuloksena Ohjelmassa oli nukkumisen sijaan enemmänkin KöhSniiksKöhKöhKÖH!!

söin pilaantunutta juustoo ja vatsa tuli kipeks. Tällä kertaa säästyin oksentelulta, mutta nukuin silti huonosti. Tänää sitten tuntuu siltä, että kaikki potuttaa eikä mikään mee hyvin, vaikka mitään ei oikeesti oo mennyt huonostikkaan.

Voi vittukyrpäsaatanapaska! Nyt vituttaa!

Tais koneesta mennä näytön ohjain toisen kerran rikki...
Kone 4 vuotta vanha 4 jo ollu takuu huollossa, nyt kun on jonku verran rahaa itsellä, vaikkakin ne ablettoniin säästinkin taitaa ne rahat mennä uuteen koneeseen... Huomenna soitto Fujitsu Siemensille, jossa aion itkeä koneiden laadusta...
En tosiaankaan osta fujiTsu siemenssiä!
Edit: harmilliseen aikaan menikin rikki, oppari kun pitäisi olla ens kuuhun mennessä valmis...

O