Millä nimellä kutsut tyttö/poikaystävääsi?

Back to häröily O

[q]yusu:
tyhmä paska *sydän**plur*
[/q]

ihan kamalaa hirveetä..*vink* senkin
joo,tyhmä paska,varsinkin korvaan kuiskutettuna toimiiiiii! puolin ja toisin*sydän*

putte, nepi, nagetti, nakki, pupe, pupi, pete, petteri, prakas, kellimopo, jami, jamppa, pepi, neppi...... rakkaalla on monta nimeä ;P

Haaveeksi... Hyvin kaukaiseksi haaveeksi

Wuiwuikultapikkunen!

tai: kultsi, rakas, petra, söpöliini.... jne. kyllähän noita hellyyttelynimiä löytyy, rakkaalla on monta nimeä ;)

[q]John:
Wuiwuikultapikkunen!

tai: kultsi, rakas, petra, söpöliini.... jne. kyllähän noita hellyyttelynimiä löytyy, rakkaalla on monta nimeä ;)
[/q]

jaa mää vai

aikkis ja kultsi. kotona: persikka peppu, kisuli, elukka... onhan noita kaikkia!

[q]lady spencer:
hmm..kulta,tuholaistoukka,hylje,tiikeri,rakas,mörkö,pömpö,pusukala,kuutti vauveli..ja muita seksinimiä mitä en kerro*nauru*...ihania nimiä toisten rakkaillla*hellokitty*
[/q]

tän takia ei oo mullakaan helppoa*nauru*

Kulta, muru, murmeli, rakas, kurttunaama, bilenalle, hani..rakkaalla lapsella on monta nimee..*plur*

kuule, kulta ja joskus etunimeltä.

Yleensä tulee kulta tai rakas.. tai rakkauspakkaus*plur* ja joskus ihan simppa tai simpukkani.. sit ku suututaan niin niitä nimiä löytyy vähän enemmänkin*justjoo**iloinen*

Toukka

Mikko.

talouden hoitaja....en tiia niit o useita........

nipsu,tonttu,hanibani..kusipää,idiootti,huora..jne. ihan tilanteesta riippuen

Exäni kutsuu mua pimppiotukseksi.

no enpä nyt seurustele mutta ku edellisiä suhteita miettii niiin aikalailla nimellä jolla muutenkin kutsutaan kaveripiireissä jne..
joskus tietty saattaa tulla heitettyy "hellittelynimiä".. keskenään tietty ehkä toisenlaista mitä kaverille saattaa tokasta "se saakelin pahvipää ei muistanu viedä roskia" tyyliin.. mut nekään ikinä pahansuopia ole olleet *sydän*
tuntuu vaa hassulta sanoa ihmistä ketä rakastaa ni vitun paskapääks (ei ihme etten seurustele,kukaan kestäis *hmph*)

Mikko,raksu,mussukka,kulta ja vitun mulkku joka on meidän omaa läppää

Ihqraksupoksu, neiti
(sen koiraa sanon nelivedoksi tai karvaviihdyttäjäksi)
Mä taas oon setä tai mussukka.

Koivisto..ja uskokaa ta älkää ei ole sukunimi vaan monenmonen koukeron kautta kehittynyt hellittely nimi.

+tietysti paljon muita

Tulipas tuolla #klubituksella puheeksi tämmöinen ja mua alkoi sitten ihan toden teolla kiinnostamaan. Eli millä nimellä/sanalla kutsut Rakastasi esimerkiksi kavereillesi? Ja millä nimellä hän kutsuu sinua?

Itse puhun rakkaasta, kullasta, mussusta, hanipallerosta jne ja joskus tulee käytettyä isiä ja sit on noi Ousi ja Olli.

Ja mua kutsutaan Hennaksi ja nyttemmin lesboksi ja lesboseksuaaliksi ja joskus harvoin muijaksi. Kai se vaan toivois et asiat ois noin.

Pikku lisäys listaan, mitä nimiä olen alkanut nyt käyttämään, sokeri, homo, homoseksuaali ja hetero. Älkää kysykö miksi.

O