Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]mekaanikko, 4.7.2005 15:18:
Ei tullut onneksi itselle, mut kolleega sai perjantaina korjatun leiskan asiakkaalta. Meinasi ajaa koko tiimin hysterian valtaan kun hihiteltiin niitä korjauksia joita siihen on tehty. Löytyy mm.
- KURKKU POIS, FOTOSHOPPAA TOMAATIKSI
- TÄHÄN VOISI KEKSIÄ JOTAIN KIVAA
- TYHJÄÄ TILAA, MIKSI??? (luonnos jossa jätetty tilaa pakkaustekstille)
- KORJAA VIRHEET (merkattu loremipsum-markkeeraustekstiin puuttuvat välilyönnit ja väärät välimerkit)
- POIS (teksti jossa lukee "läpinäkyvä", merkkaa siis läpinäkyvää kohtaa pakkauksessa)
- MIXI EI OLE KOODIA (viivakoodi puuttuu, kyseessä siis edelleen luonnos)
[/q]
Tän puolen asiakkaat on kyl varmasti parhaita mitä maa päällään kantaa. Graafisia duuneja tehdessäni oon törmännyt muutamaan niin piinaavaan jumikuulaan, että näiden aivan täydellinen ymmärtämättömyys tilaamastaan tuotteesta ja omasta ymmärtämättömyydestään on ajanut mut muutamaan otteeseen jopa pariksi viikoksi kerrallaan täysin työkyvyttömään tilaan.
"OMG. Multa loppuu sanat kun luen näitä ehdotuksia ja kommentteja. Sen lisäksi harkitsen vakavasti hummerien kasvatuksen ja postimerkkeilyn aloittamista."
[q]Saara, 28.7.2005 21:47:
Ja btw. olen aina kuulemma sienissä.
[/q]
reiluja asiakkaita..
Hyvä asiakas,
On jälleen tullut ilmi muutama pikku seikka, joita olisi Meidän mielestämme hyvä selventää, että tulvaisuudessa ei sitten tulisi pettymyksiä.
1. Jos korvakoruja on pakkauksessa neljä, niin emme valitettavasti voi antaa Teille uutta, jos tuotte näistä neljästä yhden paikalle ja sanotte sen menneen rikki.
2. Jos olette hukanneet korvakoruparin vapaa-ajallanne, ei liikkeemme valitettavasti ole mitenkään velvollinen tarjoamaan teille uutta korvakorupakettia.
3. Sukat lasketaan valitettavasti alusvaatteiksi, eikä niitä täten voi palauttaa. Paidat voi, vaikka niitä käyttäisikin aluspaitoina. Myöskään shortsien malliset uimahousut eivät ole palautuskelpoisia, koska - kuten kuitissa ja kylteissä mainitaan - uimahousuja ei voi palauttaa.
Kiitos ajastanne. Palaamme asiaan.
-Asiakaspalvelijat
Se on muuten kumma,miten naama punaisena huutava vääryyttä kokenut asiakas tokenee,kun pääsee isoimman pomon juttusille. Kävin kerran hankalan asiakkaan käskystä hakemassa paikalle ravintolapäällikkömme,joka itse oli lounastauolla.Kun pomo pääsi paikalle,ei yhtä äkkiä äijällä enää ollutkaan juuri mitään sanottavaa.
Onneksi meille pienille työntekijöille voi aina huutaa mielensä mukaan,me kun emme ole ihmisiä....
Nyt on taas SE päivä vuodesta: http://www.sysadminday.com.
Suosittelet lämpimästi tarkempaa perehtymistä osioon, jossa ohjeistetaan käyttäjiä: http://www.sysadminday.com/Time.htm. Kyllä, käyttäjät tekevät juuri "ohjeessa" mainittuja asioita.
Jotenkin tekisi mieli lähettää tuo linkki muutamille "asiakkaille".
[q]:Demotion, 12.11.2004 13:33:
toikin on aika vitun outoa että ihmiset jahtaa jotain halvempaa kahvia bensaa ruokaa tms kilsojen päästä ja väijyy 10 kauppaa ja lehteä läpi sen takia, mulla ei ainakaan oo ikinä aikaa mihinkään tollaseen haaskata... Eikä siinä edes säästä juurikaan.
[/q]
Itse olen naureskellut tälle samalle ilmiölle moneenkin otteeseen...*nauru*
[q]mayah, 1.7.2005 19:42:
Toki ja kyllähän se tässäkin tapauksessa eteenpäin meni. Mutta musta taas on huvittavaa, että aikuinen mies tulee täynnä raivoa isoon ääneen vaatimaan pääjohtajan puheille NYT! Vaikka sitä olisi minkälaista palvelua saanut, niin järki päähän silti!
[/q]
Äläs nyt. Ei kaikki elä tässä ajassa. Joskus muinoin työnhakua miettiessäni isäni (silloin 50-v "duunari") kehotti mua marssimaan rohkeasti firmaan ja pääjohtajan puheille
Mitä tästä opimme: Jos ei käytä kovinkaan usean (ison) organisaation palveluita, ja on muutenkin hieman vanhoillinen, ei ehkis ihan käsitä, kuinka työtehtävät nykyään jaotellaan alaisien kesken.
[q]-Haltija-, 29.7.2005 13:20:
---
:Demotion, 12.11.2004 13:33:
toikin on aika vitun outoa että ihmiset jahtaa jotain halvempaa kahvia bensaa ruokaa tms kilsojen päästä ja väijyy 10 kauppaa ja lehteä läpi sen takia, mulla ei ainakaan oo ikinä aikaa mihinkään tollaseen haaskata... Eikä siinä edes säästä juurikaan.
---
Itse olen naureskellut tälle samalle ilmiölle moneenkin otteeseen...*nauru*
[/q]
itselläni menisi about näin:
polttoaine.net:
halvin bensa(95e): 1.169Eur/L = tankillinen 68.6Eur
kallein bensa(95e): 1.339Eur/L = tankillinen 78.6Eur
Omilla ajomäärillä tosta tulis joku 44Eur/kk säästö, jos etsin tuon halvemman bensaputkan. Tosin kovin kaukaa sitä ei voi vielä tuolla säästöllä lähteä etsimään *nauru*.
Kokeilkaapa siivoojan hommia... 20 minuuttia siivoaa toimiston naistenvessaa ja sitten sieltä tulee valitus, koska ovensaranoiden päällä on ollut pölyä. :/
Samma täällä.Ei sillä niinkään väliä miten se 'niin oikeassa oleva' asiakas päätään aukoo ja maanrakoon mut haukkuu, mut se ottaa päähän ku muiden asiakkaiden palveleminen viivästyy, koska juuri tämä yksi henkilö on mielestään niiin erittäin tärkeä.
[q]akir0, 3.8.2005 11:31:
---
Miffy, 30.7.2005 17:05:
Kokeilkaapa siivoojan hommia... 20 minuuttia siivoaa toimiston naistenvessaa ja sitten sieltä tulee valitus, koska ovensaranoiden päällä on ollut pölyä. :/
---
Periaatteessa on hyväkin, että näistä mainitaan, koska se tarkoittaa käytännössä sitä, että sulla on enemmän duunia ja jos tarpeeksi valitetaan niin hyvässä tapauksessa palkataan lisää siivoojia. Samasta syystä jätän kaupassa tavarat about siihen kohtaan missä satun olemaan (kylmätuotteita en tietenkään) ja jätän ravintoloissa astiat pöytään. Lisää duunia -> Lisää työntekijöitä.
[/q]
No ei se kyllä ihan noin taida mennä *ding*. Tosi monilla firmoilla on tietty budjetti, johon sisältyy vain tietyn työntekijämäärän palkat. Jos sotket "lisää", aiheutat vaan lisätöitä näille työntekijöille, et uusien työntekijöiden palkkaamista.
Ja imo ihan typerää olla epäkohtelias, saati sotkea turhaa
[q]Verano, 2.8.2005 22:01:
---
Todellakin hyvin ikävä tapaus.
Mutta Lapinlahden ja Hesperian välissä on kilsa-pari, että tuskinpa kaikki, jotka puhuvat sukupuolielimistään välillä Ruoholahti - Töölö ovat potilaina näissä sairaaloissa.
[/q]
Hesperia on alle puolen kilsan päässä. Ei muuten mut iltavuorot yksin on joskus tosi mielenkiintoisia.
[q]Verano, 2.8.2005 22:21:
Ainakin Lapinlahdessa potilaiden on oltava aina ennen seiskaa takas sairaalassa, jos ovat jossain muualla olleet käymässä.
[/q]
Onhan noita avohoitopotilaita, joille annetaan nappulat kouraan ja passitetaan kotiin nukkumaan. Mutta voit varmaan arvata mikä fiilis on kun pitkän päivän jälkeen joku tollanen tulee puhumaan kaikenmaailman sekopäisyyksiä.
Mukavaa kun Lapinlahden ja Hesperian mielisairaalat on kävelymatkan päästä meistä. Sunnuntaina parikytä minuuttia vaille kasi, juuri kun olin sulkemassa, ilmeisesti siellä asioiva miespuolinen henkilö tuli selittämään mulle sitten ihan onnessaan runkkaamisesta ja sukupuolielimistä. Joku raja kuitenkin on vedettävä, tässä tapauksessa sillon tuli raja vastaan kun ukko alkoi arvostella ulkomuotoani härskisti ja ehdottaen kaikenlaista. Pakko se oli heittää ulos heittää ulos, kello oli jo kaheksankin sitten, eikä siihen aikaan pitkän päivän jälkeen ymmärtämystä enää liikene. Muutenkin pelottaa välillä olla yksin viikonloppuiltaisin.
Saara <3 pippurisuihke.
(Onneksi ei ole tarvinnut käyttää sitäkään vielä, toivottavasti ei tarvitse koskaan.)
[q]Saara, 2.8.2005 20:19:
Saara <3 pippurisuihke.
[/q]
mist näitä muuten saa? tallinnasta?
[q]Hyzenthlay, 2.8.2005 21:38:
---
Saara, 2.8.2005 20:19:
Saara <3 pippurisuihke.
---
mist näitä muuten saa? tallinnasta?
[/q]
ja häkki heiluu, kun sellasta käyttää...
Jeespoks, elikkäs se vaan on siel kassalla, mulle vaan on sanottu et tossa on. Lupaa ei mulla ole, en tiiä onko sellasta myönnetty. En ees muista sen olemassa oloa, välillä se vaan löytyy sieltä laatikon pohjalta kun sielty tonkii jotain. Mulle on vaan sanottu, et jos joku käy päälle ni tosta vaan :/.
[q]mayah, 2.8.2005 22:29:
Kuten todettu, ostakaa sinne työpaikan laatikkoon vaikka offia, se on ihan laillista ja antaa sopivasti lisä-aikaa juosta karkuun! Mikään materia ei mee ihmisen edelle, eli karkuun juokseminen on aina paras ratkasu.
[/q]
Joo, en oo kyl sitä tarvinnut, eli olen silti noita ohjeita noudattaen ihan suojaton siellä kopissa. Kiireesti poistuminen sieltä on hankalaa koska kassalla on yksi ns. ulospääsy ja sekin suoraan mahdollisen uhkan eteen :/. Mutta elämä on...
[q]Verano, 2.8.2005 22:21:
Ainakin Lapinlahdessa potilaiden on oltava aina ennen seiskaa takas sairaalassa, jos ovat jossain muualla olleet käymässä.[/q]
Vaihtelee muuten osastoittain, 20:00 on se viimeinen takaraja jolloin ulko-ovet lukitaan.
(Sori offtopik.)
[q][Nuclear], 2.7.2005 00:18:
---
Lost-Soul,
No mitä se sitten sille alkaa urputtaa jos se saa paikanpäällä huonoo palautetta. Tyhmähän siitä menee esimiehelleen kertomaan.
---
Eli jos asiakas vaikkapa valittaa, että palvelupisteessä on hirveä jono, vesi loppu ja kuuma ilmakin niin se on tyhmä työntekijä joka siitä ylemmille tahoille kertoo? Huh..
[/q]
Varmaan jo ymmärrät tahallasi väärin, mutta tuollaisiin pystyn antamaan suoraan vastauksen. Ja on se kumma kun et pysty ymmärtämään suhteellisen selkeää kirjoitusta ja väännät vielä minun kirjoituksiani juuri väärin.
(Ja todennäkösesti vastaisin noihin valituksiin "yksi ihminen ennen sinua ja alat itkemään?? voi pikkusta; Me emme myy mitään virvokkeita täällä, mutta niitä löydät varmasti kaupasta; En mahda ulkona olevalle lämpötilalle juuri mitään, mutta kerron toki isolle A:lle että on vähän liian läämin)
[q]
Asiakaspalvelu duuni nyt vaan on asiakaspalvelu duunia ja ne vttumaiset asiakkaat kuuluu työnkuvaan myös. Edelleen en oo sanonu, että sellasta mulkkua joka tulee huutamaan päin naamaa pitäis rekisteröidä mitenkään, sen sijaan sellaset asiakkaat jotka asiallisesti ilmoittaa epäkohdista niin heitä voisi joskus kuunnellakin ja viedä asiaa eteenpäin.
[/q]
Ja itse olen juuri puhunut näistä mulkuista, joita tuolla riittää (ainakin eilen). Ja tähän topiciin juuri niistä ihanista mulkuista kait pitikin kirjotella (eli niistä "ihanista" hetkistä asiakaspalvelussa).
[q]
Eli teillä kaikki asiakkaiden mielipiteet mitataan vain sillä mitä on paperilla? Typerää IMO, suurin osa mielipiteistä kun tulee sillä hetkellä eikä siitä mitä paperille rustataan.
[/q]
Melkein koko sen ajan kun juttelen asiakkaan kanssa, saan jotain palautetta palvelusta, tuotteesta, ympäristöstä yms. Tietenkin jos juttelen 10min asiakkaan kanssa, niin kirjotan dokumenttia 20min siitä keskustelusta.. Tämähän on juuri liikkeessä olevien asiakaspalvelioiden työ ja näin varmasti tehostetaan kaikkien asiakkaiden palvelemista. Typerää IMO.
[q]
Onks se numero ilmainen?
[/q]
Muistaakseni on, mutta en ole täysin varma tähän aikaan yöstä. Jos se numero ei ole maksuton, niin siitä voi suoraan valittaa nokialle ;)
(Kohta varmaan jutellaa miten tuotteiden ja palveluiden hintoihin pystyy yksi pieni asiakaspalvelija vaikuttamaan siten, että se ei maksaisi mitään asiakkaalle. Sehän on tyhmää maksaa tuotteista ja palveluista ;)
[q]
Edelleen puhe on paikanpäällä kokemasta epäkohdasta eikä mistään kun puhelin nyt ei toiminu ja siinä on tyhmän värinen näyttökin ja sit juostaan kauppaan tuulispäänä, haukutaan asiakaspalvelijat alimpaan helvettiin ja vielä tuhahdetaan kun joudutaan tekemään kaikki kirjallisena.
[/q]
Ja edelleen puhe on siitä kitinästä mitä jokin asiakas tulee myymälään huutamaan ja josta saisi paljon paremman tuloksen (ja vielä helpommin) jos jaksaisi kirjoittaa sen paperille tai lähettää sen maililla esim myymälään. (Näin ainakin itse olen tämän kirjoituksen alunperin aloittanut)
[Yleensä paikanpäällä koketut epäkohdat tullaan itkemään seuraavana päivänä tai jopa 3kk kuluttua (tietenkin jonon pituus saatetaan huutaa heti, mutta niihin ei ainakaan meidän myymälässä pysty tekemään mitään, jos halutaan asiakkaitakin mahtuvan sinne sisään.)]
otetaan tuolta aijempaa vähän
[q]
Lähinnä viittasin johonkin pienempään epäkohtaan... vaan se, että jos kokee saaneensa paskaa palvelua niin siitä ihan asiallisesti ilmoittaa ja duunari vie viestiä eteenpäin.
[/q]
Paska palvelu on asiakaspalvelijan antamaa palvelua, suuri jono ei mielestäni ole paskaa palvelu vaan huonosti organisoitu liike. Juuri siitä paskasta palvelusta mielestäni pitää ilmoittaa vähän suoraan tämän asiakaspalvelijan esimiehelle, jotta asialle voisi tehdä jotain. Ja jos asiakaspalvelija antaa kokoajan paskaa palvelua, niin silloin potkut ovat paikoillaan.
Jatketaan tätä saman asian kirjottamista vielä paljolti, joohan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- ...
- 111
- Seuraava »