Mitä? Täähän on hyvää!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 19
- Seuraava »
Viimeaikaisia... Punkku, suola-/maustekurkku, herkkusieni-aurajuusto-pekoni -nyytit...
Ja noita kaukasempia ahaa elämyksiä onkin sitten reippaasti, koska oon pikkasena ollut TOSI nirso...
empanadat!
aluksi törmäsin ilmeisen huonolaatuisiin empanadoihin täällä ja
päätin vihata kyseista kansallisruokaa, mutta kyllä niitä hyviäkin
löytyy joistain mestoista... parhaita on kinkku-juusto-tomaatti
-täytteiset, kanaa kannattaa vältellä.
mun uus herkku on koskenlaskija-juusto nyt vielä löysin tollasen levittyvän version, jota on hyvä pistää leivän päälle. Tää on niin hyvää et syön tätä jopa pelkiltään
En oo koskaan ollut mikään maissin ystävä, mutta nyt oon syönyt grillattuja maissintähkiä, ja nehän on ihan hyviä :P Tosin ikävästi jää hammasväleihin, mutta...
eilen meze pointissa syödessäni löysin ekaa kertaa elämässäni hyvän makuista falafelia. eli nekin voi olla hyvää! tavallisissa kebakkopaikoissa sitä havaintoa ei ole voinut tehdä.
[q]Hyzenthlay, 12.7.2007 11:44:
mun uus herkku on koskenlaskija-juusto nyt vielä löysin tollasen levittyvän version, jota on hyvä pistää leivän päälle.
[/q]
Kyllähän tuota Koskenlaskijaa myydään sulatejuustona ihan tavan marketeissa.
Jättikatkaravunpyrstöt!
Kaupassa ku olin, teki hirveesti yhtäkkiä tonnikalaa. Pelkästä tonnikalasta jää kuitenki jotenki ällö maku suuhun, ni päätin koklaa jotai maustettua. Silmiin iski ensin Pirkan versio Tonnikalaa italialaisittain. Sitä oon kuitenki joskus maistanu ja se ei ollu oikee mun makuun, ni ny si päätin maistaa chilikastikkeessa. Oi herkkunam!
Ylihyvää pelkästäänkin, mutta tästä lähin pitää alkaa käyttään sitä mun tonnikalanuudelihässäkkäjutussakin.
Ex-naisella oli tapana sanoa, "Ei me jaksettu muksun kaa mennä salille, käytiin kaupassa ja ostettiin sipsejä ja juustodippiä!"
Kerran se osti jotain dippisoosia nimeltä guacamole, avokaadoista tehtyä mönjää, ja se olikin ihan hyvää!
Hiljattain on alkanut mennä Ehrmannin rahkaa sellaisenaan. Siihen on kiva sekottaa pikkumausteita kuten mustaherukkamehua tai espressoa! *nam*
Tummaa soijaa kun maustaa tandoori-sekotuksilla, niin johan alkaa toimia! Ei erota onko lammasta vai soijaa, jälkimmäistä kun on hankala maustaa mielenkiintoisesti.
edit: edellä mainittu muksu ei ole mun.
kalapuikot sinapilla säestettynä mmm...
kylmät lihapullat ja hampurilaismajoneesi, nam
Aamu
Joskus joittenki poikien kohalla käy noin
- Survivors/selviytyjät Ihan koukussa, t. 13 kautta putkeen.
- Knorr valmispussikeitot
http://www.knorr.fi/FI/valikoima.php?o=86&t=2
kolmea oon maistanu (muuton ja rempan vuoksi hetken icky-valmisruokalinjalla), ja jokanen on vieny kielen mennessään, ihan käsittämättömän maukkaita.
- vesi Nuorena musta plain vesi oli pahaa, join sitä vaa hätätapauksessa, tai vähintäänkin sitruunalla maustettuna. Olikoha lapsuudenkodissa paskaa putkissa vai mitähän.. Nykyään en sitte janoon muuta oikeestaa juokkaa, ravintolassaki lähes poikkeuksetta otan veden ruokajuomaks.
Siinäpä oikeestaan ne, mun maku ei yleensä vaihtele - joskin laajenee reunoilta :)
Mää kun olen tualta mansesterin kupeesta, niin mää tykkään iham mahrottomasti mustastamakkarasta. Täältä Hesasta sitä ei kuitenkaam meinaa löytää niim millää. Ja mää oon ollu tosi skeptine niitte vakuumipakattuje makkaroitte kanssa.
No ny mää kuitenki uskalsin ostaa sellasem paketin Tapolaa, niin ai perskules kun se oliki kuule ihan sairaan hyvää. Ihan oikeelta mustalta se maistuki. Pernamuussia ja pualukkaa ja maitoo siihe viälä kyytipojaks, ni hyvä tuli.
Kiitti moro!
[q]Lyylikki, 25.9.2007 20:48:
No ny mää kuitenki uskalsin ostaa sellasem paketin Tapolaa, niin ai perskules kun se oliki kuule ihan sairaan hyvää.
[/q]
Mä suhtauduin myös hyvin epäilevästi Tapolan tulikeppi
-makkaroihin, mut kuinkas ollakaan, oli tosi hyvää!!!
1:lakujäde
2:kalja
*ökkö*
[q]Elmiira, 25.9.2007 20:59:
---
Lyylikki, 25.9.2007 20:48:
No ny mää kuitenki uskalsin ostaa sellasem paketin Tapolaa, niin ai perskules kun se oliki kuule ihan sairaan hyvää.
---
Mä suhtauduin myös hyvin epäilevästi Tapolan tulikeppi
-makkaroihin, mut kuinkas ollakaan, oli tosi hyvää!!!
[/q]
Noi tulikepit on kyl*slurps* Sit viel jonku hyvän vahvan sinapin kanssa lämpimänä kesäiltana hyvässä seurassa.
Kekkasin tänään ihan sairaan hyvän kombinaation: Kahen Digestive-keksin väliin hasselpähkinä- ja suklaalevitettä*slurps*
Tekno. Viimesen puolisen viikkoa on tullut kuunneltua lähes täysin deep teknoa. Aikasemmin en oo kyllä teknolle lämmennyt melkein yhtään viime hytkyjä lukuunottamatta(siellä sitä kyllä tuli tampattua)
Se voi johtua siitä että kerrankin oon löytänyt teknoa joka ei nitkuta
[q]Jago, 15.10.2007 21:55:
Tekno. Viimesen puolisen viikkoa on tullut kuunneltua lähes täysin deep teknoa. Aikasemmin en oo kyllä teknolle lämmennyt melkein yhtään viime hytkyjä lukuunottamatta(siellä sitä kyllä tuli tampattua)
Se voi johtua siitä että kerrankin oon löytänyt teknoa joka ei nitkuta
[/q]
Nonnih, viimeinkin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...