Mitä? Täähän on hyvää!

Back to häröily O

Käveleminen, en ole ennen inspiroitunut kyseisestä "lajista" liikuntamuotona (paitsi vaeltaminen, on ollut pitkään harrastuksena). Kun fillari pöllittiin ja joutui apostolin kyydin pariin, niin huomaamatta on tullut tehtyä pitkiäkin kävelyreissuja työpäivän jälkeen kotia kohti mentäessä ja jotenkin ympäristöä pystyy paremmin hahmottamaan (huomaa siis uusia asioita eri alueilla).

-Anjovisfileet (mitä ON CAECAR kastikkeessa). No tulipahan syötyä sitä
kymmeniä kertoja ennekuin joku kertoi että sisältää anjovista*hih*
-Mustat oliivit (melkein jopa parempia kuin vihreät)
-Hillosipulit ruoassa
-Sarja house on oikeastaan loistava!

Kalapuikot! :D
Siitä on varmaa vuosia ku viimeks oon syöny, mut ny oon koukussa. Päälle soijakastiketta ja wasabia. Uih nam! :P~

-sulatejuustot
-muitakin juustoja voi syödä ku ainoastaan ooltermannia
-pizza (en lapsena pitänyt, joskus 5 vuot sit opin syömään vast)
-lyhyet hiukset. :D (itselläni)
- hevi
- salaattikastikkeet
- ahven

ääh.. kyl näit löytyy, ei vaan nyt tuu mieleen just

herkkusienet, varsinkin paistettuna.
eiks sienet olekkaan vain noitien ruokaa

[size=2]kiksu[/size]

[q]Substanced, 28.1.2009 22:34:
[size=2]kiksu[/size]
[/q]
mä jaksoin vielä pari vuotta sitten diggailla naama väärällään ihan noita perus pimpelipompeli-progekiksujakin, mutta nyt omalla kohdalla toi nykysaundi suoraansanottuna vituttaa :|

Pussi nuudeleita mausteineen päivineen ja purkki tomaattipyrettä Opiskelijan tomaattikeitto.

uusi Prodigyn levy. tosin ei mikään yllätys, mutta onpa vaan makoisaa.
bookkaispa joku ne Suomeen pikaisesti..

Yiruma

'Nuff said.

kikherneet

Makaronilaatikko ja puolukkahillo

Mustikkakeittopurkissa oli ohje epäilyttävään syötävään (ehdottivat jälkiruuaks, juuei), mut testasin ja tää onki hemmetin hyvää.
Mustikkakeittoo, raejuustoo ja vehnäleseitä. Sekotettuna keskenään. Nom!

hillosipuleita tuli maistettua elämäni ekan kerran viime viikolla armeijassa ja ovat kyllä hyvän makuisia vaikka näyttävätkin jäniksen kiveksiltä *sydän*

Suomihoppi *sydän*

(back together entisen rakkaan kanssa<3)

[q]Freja, 4.1.2009 16:59:
Siitä on varmaa vuosia ku viimeks oon syöny, mut ny oon koukussa. Päälle soijakastiketta ja wasabia. Uih nam! :P~
[/q]

Köyhän naisen sushia, ihanaa :'DDD

Mulla ei oo pitkään aikaan tullut mitään mielettömiä ahaa-elämyksiä uusista jutuista, koska oon niin jätemylly kutakuinkin kaikkien juttujen suhteen. Yritän tehdä havaintoja ja raportoida tänne heti jos saan jonkun ahaa-elämyksen, koska kaikkia varmasti kiinnostaa. :D

[q]Decion, 28.2.2010 22:12:
hillosipuleita tuli maistettua elämäni ekan kerran viime viikolla armeijassa ja ovat kyllä hyvän makuisia vaikka näyttävätkin jäniksen kiveksiltä *sydän*
[/q]
VITUT OLE! täyttä KURWAA!

[q]Freja, 4.1.2009 16:59:
[/q]

Kaveri mainosti pari päivää sitten että ovat erikoisen hyviä myös Heinzin tartar-kastikkeen kanssa - oletko kokeillut?

Minä taas olen huomannut että soijakaakao on kanssa aikas herkkua!

[q]sapeli, 19.3.2010 07:48:

[/q]
Jos meinaat sitä Alpro-suklaajuomaa niin on kyl paras kaakao mitä on. Minttukaakaon ystävien kannattaa kokeilla myös siihen tarkoitukseen, en oo ikinä juonut niin pehmeää ja täyteläistä (ja vähän viinalta maistuvaa) minttukaakaota kuin soijakaakaosta tehty.

[q]sapeli, 19.3.2010 07:48:
---
Freja, 4.1.2009 16:59:

---

Kaveri mainosti pari päivää sitten että ovat erikoisen hyviä myös Heinzin tartar-kastikkeen kanssa - oletko kokeillut?

[/q]

En oo itseasias sitä Heinzia kokeillu! Ehkäpä täytyy siis koklaa!

Ja ai hitto, soijakaakao nom. Ootko sä kokeillu sitä alpron suklaasoijavanukasta, sitä mikälie soft chocolate-versioo tms? uinommnommmm

O