Leffan juoni kymmenessä sanassa!

Back to häröily O

a-j

DIVA PAVALUCI (varmaan kirjotin väärin) jep 5. elementti ja Leeloo

Prinssi vannoo kostoa ja alkaa vehkeilemään pahuuden kanssa. Ikuinen synkkä rakkaus kukoistaa ja nahka lepattaa.

Topic johon jäin koukkuun

Tää on kyl addiktoiva..

[q]KittysDead:
a-j

DIVA PAVALUCI (varmaan kirjotin väärin) jep 5. elementti ja Leeloo
[/q]

osu ja uppos! big bada BOOM!

[q]Gnizhak:
Sotilasjoukkue kaapataan ja aivopestään. Yksi ryhtyy politiikkaan, muiden päissä viiraa.
[/q]

Taitaa olla mantsurian kandidaatti.

Tässä mun:

Kamerat metsässä. Outouksia öisin. Tulee riitaa kartasta ja lopuks kuolema!

[q]ohmi:
Tässä mun:

Kamerat metsässä. Outouksia öisin. Tulee riitaa kartasta ja lopuks kuolema!
[/q]Blair witch project..?

Iso jätkä vetäsee pussin päähänsä ja lähtee tappamaan jengiä järvelle.

[q]Illustrator:
Blairwitch project..?
[/q]

Sepä juuri, tais olla helppo.

[q]a-j:
---
Coma:
Jesh, tässä sit meitsin 'palkinto' seuraavalle :)

Nainen rakastaa toista epätoivoisesti, unelmat toteutuen vasta vaipuessa ikuiseen uneen.

Hmm, kieliopillisesti hämmentävä lause, mut toivotaan et aukee :D

---

hmm romeo&julia? :)

taksikuski, outoa kieltä puhuva nainen, diiva laulaa, rakkaus pelastaa maailman
[/q]

Nou nou nou, ei oo Romeo & Julia :)

[q]Illustrator:
No mites tää:

Sälli muuttaa Kuubasta jenkkeihin. Myy kokaa, vetää kokaa. Ampuu konekiväärillä.
[/q]

Scarface!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Al Pacino *sydän* iha ku minä....*hihu*

BOLD ------> Mies joka osaa asekataa ja tappaa kaikki, jopa oman kaverinsa. <-------- BOLD

Autoja, lisää autoja, naisia, autoja, rahaa, lisää naisia, rahaa, autoja...

[q]Fucking Nobody:
---
Illustrator:
No mites tää:

Sälli muuttaa Kuubasta jenkkeihin. Myy kokaa, vetää kokaa. Ampuu konekiväärillä.

---

Scarface!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Al Pacino *sydän* iha ku minä....*hihu*
[/q]Scarface on kyl jumalainen.*joo* Al Pacino

[q]a-j:
taksikuski, outoa kieltä puhuva nainen, diiva laulaa, rakkaus pelastaa maailman
[/q]

hassua, kun just kuuntelin tän leffan upeeta soundtrackia (eric besson) eli leonin tehnyt Luc Bessonin elokuva the fifth element

Nuori mies joutuu yllättävään ja vaaralliseen seikkailuun pelastaakseen hylätyn tyttövauvan...

hehee valituissa paloissa oli pari näitä, noli niin hupaisia.

[q]ALIEN:

Nuori mies joutuu yllättävään ja vaaralliseen seikkailuun pelastaakseen hylätyn tyttövauvan...
[/q]

olisko Willow- suuri seikkailu jos oli niin tässä seuraava:

vietnam, venäläinen ruletti, ystävän pelastaminen ja Pennsylvanian slaavilaissyntyisten teräsduunareiden machokulttuuri.

[q]Philly:

vietnam, venäläinen ruletti, ystävän pelastaminen ja Pennsylvanian slaavilaissyntyisten teräsduunareiden machokulttuuri.
[/q]

Sori nipotus, mut missä se juoni on?

[q]Fuck_Dance:
Autoja, lisää autoja, naisia, autoja, rahaa, lisää naisia, rahaa, autoja...
[/q]

Joko Gone in 60 seconds, Fast and the furious tai 2Fast 2Furious?

[q]Fucking Nobody:
---

BOLD ------> Mies joka osaa asekataa ja tappaa kaikki, jopa oman kaverinsa. <-------- BOLD
[/q]

Taitaa olla jo toinen kerta, mutta mikäs siinä kun on niin loistokas leffa: Cubic / Equilibrium.

Kaksi ihmistä löytävät toisensa neonvalojen urbaanissa loisteessa, kännisen karaoken pauhatessa.

Onkos kukaan muuten vielä keksinyt vastausta Sapelin leffaan (vihjeet alla)?

[q]
Trikookuningas jallittaa nuorta neitoa ja paapoo vauvelia, laulelee & tanssii välillä.

Annetaanpa lisävihjeitä - sama leffa siis kyseessä:

Toinen ovimies valehtelee, toinen ei; kivenkutsuja karvaturri taistelee rautajättiläistä vastaan.[/q]

Mulla ainakin iskee aivot tyhjää.

Tämä threadi on hävytön kopio toiselta foorumilta, mutta ideana on kuvailla leffan juoni korkeintaan kymmenellä sanalla ja toisten arvata se.

!!! [iso]Jos arvaat, niin kirjoita myös oma arvoitus![/iso] !!!

Boldatkaa myös leffan juoni, jotta homma pysyy helppolukuisena. Mä voin alottaa!

Kaksi roistoa kidnappaa perheen, lähtevät pakoon poliisia, baari täynnä vampyyreja.

edit: selkeyden vuoksi..

edit2: Joo ja tosiaan, omia arvoituksia voi heittää vaikka ei millään keksisikään sitä toisen leffaa.

O