Atmospheric DNB lovers?

Back to musiikki O

Pääasiassa DnB:ssä viehättää "Dark Core" -tyyli, mutta samalla uppoaa myös rauhallisempi Aquasky, Photek, LTJ Bukem... Junkka puoli on taas ihan erikseen! Shy FX mukaanlukien pojat; Mickey Finn, MC Fearless & Skibadee.

[q]Charly RePanic:
Pääasiassa DnB:ssä viehättää "Dark Core" -tyyli, mutta samalla uppoaa myös rauhallisempi Aquasky, Photek, LTJ Bukem... Junkka puoli on taas ihan erikseen! Shy FX mukaanlukien pojat; Mickey Finn, MC Fearless & Skibadee.

[/q]

Tarkoitat siis Dark/Tech step? Sillä tuli jsks hajoitettua korvia joo(Tech Itch, Dieselboy, Cujo, Noisia yms yms yms)
Ehkäpä sullakin koittaa se rauhallisuuden kaipuu?

[q]zatech_:
---
Tarkoitat siis Dark/Tech step? Sillä tuli jsks hajoitettua korvia joo(Tech Itch, Dieselboy, Cujo, Noisia yms yms yms)
[/q]

Ei, väärin, nej, wrong ja kaikki negativet päälle!

Tarkoitan edelleenkin "Dark Core:a", joka on TechStepin ja Darkin sekoitus.. lähinnä "Concord Dawn" on tästä hyvänä esimerkkinä! Mutta siis tuommoinen "New Balance" ja "Artemis" tyylinen mazku uppoaa ihan yhtä hyvin kuin darkkimazkukin!

T: DnB:tä laidasta laitaan duunaava artsti!

[q]zatech_:
---

HOMOJEN HOMMAA

Np. Dom + Roland - Parasite

---

hm. dom and roland on jees.. moving shadow
[/q]

dom&roland ei kyl mene atmospheric genreen.. varsinkin uus chronologies on iiiihan tekkikamaa mut dommin huikppuhetket henk koht olis tuolla 97-99 moving shadowlta. tietty viimevuosinakin tullut paljon hyvii mm killabullet

itte en kauheesti tätä hienongenren unisinta puolta paljoo harrasta.. jotai nookiee ja emofittei on mut niitä tulee soiteltua vaan kesälauantaiaamuisin.

[q]Charly RePanic:
---
zatech_:
---

---

Tarkoitan edelleenkin "Dark Core:a", joka on TechStepin ja Darkin sekoitus.. lähinnä "Concord Dawn" on tästä hyvänä esimerkkinä! Mutta siis tuommoinen "New Balance" ja "Artemis" tyylinen mazku uppoaa ihan yhtä hyvin kuin darkkimazkukin!

[/q]

Hassua, itse lajittelin Concord Dawnin trance'n'bass:iin hmmm

[q]hardikaveri:
---
zatech_:
---

HOMOJEN HOMMAA

Np. Dom + Roland - Parasite

---

hm. dom and roland on jees.. moving shadow

---

dom&roland ei kyl mene atmospheric genreen.. varsinkin uus chronologies on iiiihan tekkikamaa mut dommin huikppuhetket henk koht olis tuolla 97-99 moving shadowlta. tietty viimevuosinakin tullut paljon hyvii mm killabullet

itte en kauheesti tätä hienongenren unisinta puolta paljoo harrasta.. jotai nookiee ja emofittei on mut niitä tulee soiteltua vaan kesälauantaiaamuisin.
[/q]

niinp, ei dom'n'roland tod. mtn atmoa ole, kunhan joku mainitsi np;sä ja topic vaihtoi "hieman" suuntaa

Älkääs nyt nylkyttäköö niitä subgenrejä kohalleen; it's all good. Junkka on junkkaa! Iha mahoton sanoo meneeks joku Killa bullet dark steppiin, dark techiin, tech killaa vai bulletcoreen vai mihinkä eikä sil ees oo välii ku kaikkee junkkaa voi miksaa kaikkeen junkkaan

[q]zatech_:
---
Charly RePanic:
---
zatech_:
---

---

---

[/q]

Sä saat luokitella sen vaikka nasaretilaiseksi, mutta voin sanoa, että artsti tekee kyllä aikalailla puhdasta darkcore / techsteppiä! Jossain niiden sivuilla luki datana toi ihan selkeesti...

*sydän* *sydän* *sydän* its all good jep go go ana

Meniks se niinku nii et se mikä meni sillee umts umts umts umts ni sit syötiin extaasshi pillereitä ja laitetaa kädet ilmaan ja sitku ku se menee sillee umts thshi äh-tsi umts tsi-äh-äh-tsiumtsiäh tädätädätädä ni sit dissataan niitä ketkää kuuntelee sitä mikä menee umts umts umts?

Itse threadin aiheeseen; en ole ikinä varmaan kuullutkaan, kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne

[q]Charly RePanic:
---
zatech_:
---
Charly RePanic:
---
zatech_:
---

---

---

---

Sä saat luokitella sen vaikka nasaretilaiseksi, mutta voin sanoa, että artsti tekee kyllä aikalailla puhdasta darkcore / techsteppiä! Jossain niiden sivuilla luki datana toi ihan selkeesti...
[/q]

toisaalta ne voi aina vain yrittää ;) hmno paljon TNB elementtej olen siitä itse löytänyt, enkä erityisemmin ole kelkassa näiden HC tyylien suhteen voit olla oikeassakin itse en erityisemmin plurahtanut C. Dawniin mutjep.

BES - Happy Bitch *sydän* nimisen biisin suosittelen

Hassua sinänsä! Kuuntelen CD:ltä just Impulse Trackerillä duunattuja ikivanhoja biisejä.. löysinpä eräänkin DnB biisin. Hetki, syötän kohta linkin!

Biisihän on tehty silloin kun olin vielä pieni poika! Jos muistan oikein, niin vuonna -97.

[q]JustinSane:
Meniks se niinku nii et se mikä meni sillee umts umts umts umts ni sit syötiin extaasshi pillereitä ja laitetaa kädet ilmaan ja sitku ku se menee sillee umts thshi äh-tsi umts tsi-äh-äh-tsiumtsiäh tädätädätädä ni sit dissataan niitä ketkää kuuntelee sitä mikä menee umts umts umts?

Itse threadin aiheeseen; en ole ikinä varmaan kuullutkaan, kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne
[/q]

Kukaan ei dissaa ketään tai ainakaan tarkoitus ei ole tehdä mtn sellaista. Itse yritän oppia jtn uutta itselleni ja jees kun huomaan että mun mielimusiikista pitää moni muukin

Jos tykkäät jsks chill musasta koita jtn Atmospheric dnb:tä (esim. aikaisemmin threadillä mainittujen artistien tuotantoa)

Eli luvattua DnB:tä vuodelta kivi on tässä.

[q]Charly RePanic:
[/q]

97 hm. vanhempaa junkkaa on kyllä tullut kuunneltua, en oikein kykene kuuntelee juuri nyt koska olen koulun MACillä, meillon avoimien ovien pvä ja paljon porukkaa IN:ssä.

[q]Charly RePanic:
[/q]

Tälle ei voi kuin nauraa, näin jälkeenpäin!

Joo mäki oon piilohetero...

nettijunglistit ei oo heteroit

Definitive hearing;

LTJ Bukem feat Konrad Essential Mixit <3 <3

Sit jos mennään jump-upin suuntaan ni Mr. Mickey Finn ja Aphrodite vetää korret <4 <5

np. Jungle Brothers - Jungle Brother (Urban Takeover Mix)

Buah.

Tällä forumilla löytyy psyn, kiksun, teknon yms. suosijoita. Itse olen kyllä näidenkin genre-ystävä, mutta kuinka moni tällä forumilla tykkää atmospheric dnb/junkasta? Ajattelin vaan etsiä porukkaa, jonka kanssa voisi keskustella genrestä yleisesti ja jakaa omien suosikki-helmi trackien luetteloa.

Itse tarkoitan lähinnä Good Looking Records julkaisuja(LTJ Bukem) (esim. genrestä voisin mainita Indigon - Emerald settiä, jossa suurin osa musiikistä on kuuneltavissa myös Looking Back 1-5 kokoelmilla).

O