CODE RED "Goes Hard", 21.1.05 @ Turku

Back to tapahtumat O

tänne, just alkoi mukavuusvapaat töistä, ni on hyvä päästä irroittelemaan... tosin sitä en tiedä missä kunnossa paikalle ilmenen, ku duunikaverin luo meen alottelemaan _jo_ kello neljä *känni**känni**nauru*

[q]tematsu:
ku duunikaverin luo meen alottelemaan _jo_ kello neljä *känni**känni**nauru*
[/q]

-Onneks turussa ei joudu puhaltaa pilliin kun yrittää sisäään!

Tänne ollaan tulossa se on selvä se, tematsusta en sit menekkään takuuseen

Aamusuihku ja sen jälkeen tuonne paikalliseen ravintsemus liikeeeseeen, paikallis puudutus ja sit vasta turkuun..

Voi näitä lomapäiviä

S.

[q]sakin:
---
tematsu:
ku duunikaverin luo meen alottelemaan _jo_ kello neljä *känni**känni**nauru*

---

-

Aamusuihku ja sen jälkeen tuonne paikalliseen ravintsemus liikeeeseeen, paikallis puudutus ja sit vasta turkuun..

Voi näitä lomapäiviä

S.
[/q]

Tuohan kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta :) Suosittelen lämpimästi kaikille ajoissa saapumista mestoille. Ettei käy hassusti ja joudu odottelemaan tuolla lumisateessa, jonoa nimittäin saattaa muodostua ;)

Mustaakseni täällä soitti joku teknoakin? Kuka, mihin aikaan, ja minkälaista teknoa?

täällä ollaan taas..joskin töiden merkeissä mut kuulenpahan ainaski hyvää musaa*aplodit*

Tänne tänne tänne!!! Ilmestytään varmaan paikalle joskus yhentoista paikkeilla.

Ois ihan kiwa olla nähdä nämäkin, mut taidan jättää väliin.... ei lainkaan kiinnosta venat lumisatees sitä et saa muutaman tunnin kyynärpäitä käyttäen tunkee itteään eteenpäin törkees kuumuudes... selvinpäin!! parempaakin tekemistä blääääääääääääääh, en valita tuun tai en näkee sit mihin eksyy...*hih*

[q]Timce:
Mustaakseni täällä soitti joku teknoakin? Kuka, mihin aikaan, ja minkälaista teknoa?
[/q]

Juu, meikäläinen veivaa 23.00-00.30 aika teknopainotteista settiä, mukana myös tech trancea :)

t: Nitro

Vittujen vittu ku en päässy tulee tänne, ku tää [iso]VITUN INTTI[/iso] haisee niin vitun pahalle ettei voi mua päästää pois täält... Ei vittu olis ollu proteukset ja karri koot ja kaikki ja mä oon tääl jossain vitun persereikäarmeijassa... Ei vittu!!!!!!!!!!!!!!*kivatsulle**kivatsulle**kivatsulle**nyyh**grr**grr**igor*

tänne sit pyörähtelemään! ah ku toi kello kuluis jo..

[q]happosepi:
mukana myös tech trancea :)
[/q]

no jopas! piti vaan tulla kuuntelee karri k:n setti, mut jos tekkii on luvassa..

[q]or_neon:
Vittujen vittu ku en päässy tulee tänne, ku tää [iso]VITUN INTTI[/iso] haisee niin vitun pahalle ettei voi mua päästää pois täält... Ei vittu olis ollu proteukset ja karri koot ja kaikki ja mä oon tääl jossain vitun persereikäarmeijassa... Ei vittu!!!!!!!!!!!!!!*kivatsulle**kivatsulle**kivatsulle**nyyh**grr**grr**igor*
[/q]

Jos oikeen ilkee olis ni vois sanoo et HAJOO AAMUIHIS

(mut lohdutukseksi täytyy sanoo että tuskin on vikat bileet jossa
noi mainitsemasi soittaa. PS. itsekin kerran yhen uv:n missanneena
tiedän kyllä että toi voi vähän syödä )*hih*

Tänne siiis...

Taas karkelot sivu suun..
En enää ikinä lainaa rahaa, KENELLEKKÄÄN

[q]ViLbO:
Taas karkelot sivu suun..
En enää ikinä lainaa rahaa, KENELLEKKÄÄN
[/q]

jos olis lainasiin

*sydän PROTEUS *sydän* ei mun oikei muuta sanottavaa olekaan*hymy*

jono oli jo ehtinyt muodostua ovelle ennen kymppiä ja kun ehdin taas takaisin mestoille kolmen maissa, meno oli hyvä! harmi että karriherran show jäi näkemättä. hatunnosto ahkeralle cr -poppoolle, hyvä meisinki

Proteuksen setti oli loistava!!!*jiihaa* Muuten oli kyl aika vaisut bileet.. Odotin huomattavasti parempaa iltaa*hmph*

Proteus oli hyvä mut siihe se sit jäiki...
Ihan liian täyttä, ei tanssilattialle mahdu ainakaa nii et mahtus tanssimaa eikä musa muutekaa ollu iha nii hyvää mitä odotin et loppuenlopuks oisin voinu olla kotona kuuntelee sellast musaa mist pidän ja ilta ois ollu iha yhtä mielenkiintone sillä erotuksel et ei ois ollu tungosta eikä ois menny rahaa...*igor*

Se siitä duuni oli liian rankka et nukutti niin pirusti et ilta meni nukkumiseks *uuh**nyyh* mut jatkoilla saa nukkuu jotenki

MUTTA karri K Parasta illassa vanha HH uu mama *sydän**sydän*

O