Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

[q][Nuclear], 18.3.2006 13:38:
En nyt tiiä onko ihan oikea paikka kysästä mut onks jollain jotain tietoa miks noi pitäis uusia ~4 vuoden välein? Noin muistan jostain lukeneeni et suosittelee vaihtoa 4 vuoden välein, meneeks filsut heikoiks vai mikä niis on?
[/q]

Korvat kasvaa & muuttaa muotoaan -> tulpat alkaa vuotaa. Korvat kasvavat ihmisellä koko eliniän.

[q]duvin, 18.3.2006 14:56:
Korvat kasvaa & muuttaa muotoaan -> tulpat alkaa vuotaa. Korvat kasvavat ihmisellä koko eliniän.[/q]
Totapa veikkailinkin, onneks ite kävin istuttaa ne uudestaan just ennen ku 2v. takuu loppu...

Onks täällä tilaus nyt käynnissä? Mulle yhet.

[q][Nuclear], 18.3.2006 13:38:
En nyt tiiä onko ihan oikea paikka kysästä mut onks jollain jotain tietoa miks noi pitäis uusia ~4 vuoden välein? Noin muistan jostain lukeneeni et suosittelee vaihtoa 4 vuoden välein, meneeks filsut heikoiks vai mikä niis on?
[/q]
Mun Elacinit on nyt 3,5 vuotta vanhoja ja ne alkaa tosiaan tuntumaan ihan erilaiselta kun alussa. Toinen juttu mikä on käyny ni jostain syystä toinen filsu ei enää vaimenna samalla tavalla kun toinen, en osaa tältä istumalta sanoa onko siinä vaimennus enää tasanen vai ei, mut toisessa se vaimennus on reippaasti tällä hetkellä voimakkaampi. Jos jollain muulla on tietoa miks näin käy ni vois kertoa onko filsu menny rikki vai onko sille vielä tehtävissä jotain, tarkotuksena oli ottaa -25:t filsut kun tilaa uudet ja jatkaa noiden -15 käyttöä niissä uusissa, mut pahimmillaan joutuu ottaa molemmat filsut ja talous ei välttämättä kestä sitä :/

[q]Gnizhak,
Mun Elacinit on nyt 3,5 vuotta vanhoja ja ne alkaa tosiaan tuntumaan ihan erilaiselta kun alussa. [/q]
Mulla alko kanssa tanssiessa ku hikoili niin pulpahtelee hieman ulos, mut sit lähetin takuun puitteissa takas, niin ne laitto noihin ilmeisesti pienen kerroksen silaria päälle ja on taas ku uudet ollu pari vuotta.

Missäs hinnoissa noi 25:n filsut liikkuu?

Kummat olisi kannattavemmat tilata soittotarkoitukseen, -15db vai -25db?

[q]as, 20.3.2006 00:36:
Kummat olisi kannattavemmat tilata soittotarkoitukseen, -15db vai -25db?
[/q]
-15db

[q][Nuclear], 20.3.2006 00:07:
[/q]
Muistaakseni oli jossain vaiheesa puhetta et ne on jotain 80-90e, mut jos ottaa samaan tilaukseen ni saa 60e hintaan ne.

[q]Gnizhak, 20.3.2006 05:38:
---
[Nuclear], 20.3.2006 00:07:

---

Muistaakseni oli jossain vaiheesa puhetta et ne on jotain 80-90e, mut jos ottaa samaan tilaukseen ni saa 60e hintaan ne.
[/q]

Nykyäänhän ne taitaa saada sillä halvemmalla hinnalla klubbarin mainitsemalla aina, kun ollaan sieltä muutamat tulpat jo tilattu

[q]mayah, 18.10.2005 13:31:

Onnistuu ihan sähköpostilla info@ml-suojainpalvelut.fi

Kerrot vaan, että oot ollu tällaisessa Klubituksen kimppatilauksessa mukana silloin ja silloin ja saat filtterit seuraavana päivänä postitse kotiin laskun kanssa. (Me Klubbarilaiset ollaan katsos jo vakkari-asiakkaita *plur*)
[/q]

[q]Ozie, 20.3.2006 07:20:
Nykyäänhän ne taitaa saada sillä halvemmalla hinnalla klubbarin mainitsemalla aina, kun ollaan sieltä muutamat tulpat jo tilattu *hymy*[/q]
Entäs jos on klubbarista mut ei oo tilannu klubbarin ryhmässä vaan yksinään? :D

Mä voisin kans liittyä... Kyllä täytyy se oma kuulo suojata vihdoin ja viimein!

[q][Nuclear], 20.3.2006 11:52:
---
Ozie, 20.3.2006 07:20:
Nykyäänhän ne taitaa saada sillä halvemmalla hinnalla klubbarin mainitsemalla aina, kun ollaan sieltä muutamat tulpat jo tilattu
---

Entäs jos on klubbarista mut ei oo tilannu klubbarin ryhmässä vaan yksinään? :D
[/q]

Mitä nyt oon ymmärtäny ni vaikkei olis itse tulppia tilannu klubbarin kautta niin suodattimet saa siltikin klubbari-hintaan. Näin siis oon ite ymmärtäny.

[q]Ozie, 20.3.2006 12:52:
Mitä nyt oon ymmärtäny ni vaikkei olis itse tulppia tilannu klubbarin kautta niin suodattimet saa siltikin klubbari-hintaan. Näin siis oon ite ymmärtäny.[/q]
OK, hyvä juttu. Jos sitä sellaset sit vaikka tilais kun on vuosia kuitenkin filsuille jo kertyny.

ilmoittakaa mulle milloin! Kuuro tarvitsee yhdet kipaleet

Joo jos vihdoin saisin hankittua itselleni kunnon tulpat

Kiinnostais. Millasella aikataululla ois homma lähdössä käyntiin?

Oon myös mukana! o/ (Jos ei vaikka hävittäis niitä tällä kertaa normibaariin *blush*)

Olisin myös kiinnostunut!

Kiinnostais :)

Mä aloitan tästä nyt uuden threadin, jotta pysytään nykyajassa.. Kiitos Apo

Eli kyselen nyt kiinnostuneita Elacin korvatulppien kimppatilaukseen. Viimeksi tilausta hoiti terraluna ja tässä siis _alustavasti_ hänen selvittämänsä hintatiedot (23.09.2004)

[q]terraluna:
Soitin tänään maahantuojalle ja kyselin alustavasti hintoja. Maahantuojan mukaan:
-normaalihinta on 189 euroa/pari
-tilaus, väh. 10 hlöä, hinta 155 euroa/pari
-tilaus väh. 20 hlöä, hinta 150 euroa/pari

150 eurosta hintaa ei kuulemma voi enää paljoa laskea.
[/q]

Mikäli kiinnostuneita löytyy, soitan vielä tällä viikolla ja kyselen hinnat jne. tarkemmin.

O