Sukupuolten taisto

Back to yleinen keskustelu O

Lost-Soul:[q]

Varmasti olis kans hauska kuulla kun naista panettaa ja mies alkaa valittää päänsärkyy, et mitäs sit tapahtuu...

[/q]

Voi voi... Mulle on kuule mooonesti käynyt noin. Ja voin kertoa, että omalla kohdallani sitten tapahtuu niin, että hyväksyn tilanteen. Jos ei toista paneta, niin sitten ei paneta. That's it. Eikä se tarkoita, etteikö mulla ja mun poikakaverilla menis hyvin. Eikä se todellakaan tarkoita sitä, että oltaisiin kyllästytty toisiimme tai seksielämäämme.

Lost-Soul:[q]
Varmasti olis kans hauska kuulla kun naista panettaa ja mies alkaa valittää päänsärkyy, et mitäs sit tapahtuu...
[/q]
Mulla kävi aikoinaan niin, et kun en jaksanu hommailla mitään sänkyhommia (töissä liikaa ja ei ollu energiaa... juu juu), niin aluksi sain haukut että olen pihtari. Juu luit oikein. Ja sen jälkeen alko satelemaan syytöksiä, että onko mulla toinen toinen muija. Ei ollut, mutta kun on niin vanha, ettei jaksa niin ei jaksa. Se on HKVV (eli henk. koht. voi voi...).

Ei aina voi voittaa, ei edes joka kerta.

[muokattu 14.3.2003 17:59]

Roger Roger:[q]Lost-Soul:

Mulla kävi aikoinaan niin, et kun en jaksanu hommailla mitään sänkyhommia (töissä liikaa ja ei ollu energiaa... juu juu), niin aluksi sain haukut että olen pihtari. Juu luit oikein. Ja sen jälkeen alko satelemaan syytöksiä, että onko mulla toinen toinen muija. Ei ollut, mutta kun on niin vanha, ettei jaksa niin ei jaksa. Se on HKVV (eli henk. koht. voi voi...).

[muokattu 14.3.2003 17:59][/q]

IMO todella itsekästä ja epäkypsää käytöstä tyttöystävältäsi

Ikävää, jos jotkut naiset kuvittelevat miesten haluavan seksiä aina ja joka hetki. En toki tiedä, vaikka sellaisiakin miehiä olisi, kun en itse mies ole. Mun mielestä on aivan normaalia parisuhteessa, ettei ne halut aina mene yksiin.

Roger Roger:[q]Lost-Soul:

[muokattu 14.3.2003 17:59][/q]

vähän tota tarkotin... (en tiedä olenko jossain sanonu tän mut) kun juttelin yhen tytön kanssa asiasta, hän vaan totes: "polvel munille ja hakemaan jostain muualta"..
Jotenkin kuullosti aika oudolta.. mut, meitä on moneen lähtöön... tjsp

*possu**sydän**hellokitty*

Kirsi Pihalle muuten kerrankin muutama irtopiste tältä suunnalta. Piha mainitsi haastattelussa Fitness-lehdessä siitä kuinka on helppoa olla nainen näinä päivinä, joina kaiken voi pistää miesten piikkiin. Tarkkaa quotea en jaksanut kaivaa esiin.

En ole jaksanut lukea kunnolla noita edellisiä kommentteja, kun flunssa vie voimat. Mutta vastattava on, vaikka viimeisen hengenvedon uhalla.

Kautta maailmansivun naisiin on kohdistunut aivan überuskomattomia odotuksia. Pitää olla kaunis, älykäs, hoikka, isot tissit, suuret silmät, pitkät hiukset.... bla bla... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Vaan mitäs nyt, kun vihdoinkin naiset ovat enenevässä määrin alkaneet ilmaista toivomuksia miehen ominaisuuksista. Siitä on noussut ihan kohtuuton haloo! Mies pitäisi hyväksyä sellaisenaan, karvoineen päivineen :)

Minä en ole naisasianainen. Olen hyvinkin konservatiivinen ja ehkä juuri siksi odotan mieheltä liikaakin. On vaikeata löytää sopivaa kumppania, kun odottaa vahvuutta muttei julmuutta. Sukupuolten välillä on oltava eroa. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Se on ihana asia ja tekee vastakkaisesta sukupuolesta niin kiinnostavan. Varmasti jokainen nainen on joskus kokenut miten juovuttavaa on se, että saa olla "heikko" nainen ja tietyllä tapaa käyttää myös valtaansa näin.

Sukupuolten väliset erot nähdään aina niin negatiivisena asiana. Kinataan siitä kumpi pihtaa tai huoraa tai nalkuttaa tai kusettaa. Ehkä ongelmana on se, että naisten itsetunto on kohonnut viimeisten 20 vuoden aikana ja jatkaa nousuaan. Toisinaan se alkaa jo hipoa mauttoman itsekyyden rajoja. Ja ehkä tämä osaltaan laskee miesten itsetuntoa ja aiheuttaa vastareaktion, joka ei ole omiaan parantamaan sukupuolten välistä ymmärrystä laisinkaan.

Onneksi miehet ovat kuitenkin olemassa. Jos ei muuksi niin bileseuraksi sentään =) Siinä Te olette lyömättömiä!!

Uhuu:[q]Kautta maailmansivun naisiin on kohdistunut aivan überuskomattomia odotuksia. Pitää olla kaunis, älykäs, hoikka, isot tissit, suuret silmät, pitkät hiukset.... bla bla... listaa voisi jatkaa loputtomiin.[/q]

Mitä kohtuuttomiin odotuksiin tulee, niin niiden luomisessa ja ylläpitämisessä naiset ovat itse varsinaisia mestareita. Joka helvetin trendicosmopolitan on täynnä juuri tuota kuvaamaasi naisen mallia. Pienestä pitäen harjoitellaan meikkaamista äidin kanssa. Ja ehdittyään laumaeläinvaiheeseen teinitytöt pitävät vertaispaineella yllä tätä MTV-ajan totaalisen vääristynyttä naiskuvaa.

Totta turiset blackout....
Naiset itse luonnollisesti haluavat ylläpitää noita vaatimuksia, sillä se on tapa osoittaa lauman arvojärjestys. Se jolla on kauneimmat kasvot, terhakkaimmat rinnat ja säihkyvimmät sääret (+kaksi akateemista tutkintoa ja kosolti arvostusta) on ehdottomasti illan kuningatar.

Esimerkiksi kirurgin muovaamia rintoja ei suinkaan hankita ensisijaisesti miellyttämään miestä. Tarkoituksena on juuri edetä naisten keskinäisessä arvojärjestyksessä mahdollisimman korkealle. Sama se on miehillä vaikkapa lihasten suhteen. Ei niitä naisten vuoksi hankita vaan oman egon pönkittämiseksi ja naapurinraimon päihittämiseksi edes ulkonäöllisesti.

Eikä tämä kierre lopu koskaan. Kiihtyy vaan.
Mutta ehkä se sitten lopulta on mielenkiintoistakin, kun ei illalla baariin lähtiessään tiedä räjäntääkö siellä jonkun kottaraisen muovitissi vai megaelviksen hormonirinta.

Turha lähteä taistelemaan toista sukupuolta vastaan... vähän sama, jos kysyisi et kumpi on parempi: Paul Oakenfold vai Phil Collins? (vastaus: kummatkin ovat musiikki lajissaan mestareita!) Mä kunnioitan ja rakastan naisia, enkä näe mitään tarvetta "taistella" heidän kanssaan et kumpana on kivempi olla.
Se on ainakin varmaa, ettei minulla (miehenä) ole ongelman ongelmaa ja mähän nautin täysillä elämästäni bilettäen, urheillen ja ihanien naisten kanssa seksiä harrastaen!!! *sydän*

[muokattu 1.4.2003 21:51]

Uhuu:[q]Kautta maailmansivun naisiin on kohdistunut aivan überuskomattomia odotuksia. Pitää olla kaunis, älykäs, hoikka, isot tissit, suuret silmät, pitkät hiukset.... bla bla... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Vaan mitäs nyt, kun vihdoinkin naiset ovat enenevässä määrin alkaneet ilmaista toivomuksia miehen ominaisuuksista. Siitä on noussut ihan kohtuuton haloo! Mies pitäisi hyväksyä sellaisenaan, karvoineen päivineen :)[/q]

Äläs nyt, kovaa vauhtia ollaan kirimässä teitä kiinni. Nykyään saa miehillekin omat kasvohoitohässäkät*vink*

[q]Esimerkiksi kirurgin muovaamia rintoja ei suinkaan hankita ensisijaisesti miellyttämään miestä. Tarkoituksena on juuri edetä naisten keskinäisessä arvojärjestyksessä mahdollisimman korkealle. Sama se on miehillä vaikkapa lihasten suhteen. Ei niitä naisten vuoksi hankita vaan oman egon pönkittämiseksi ja naapurinraimon päihittämiseksi edes ulkonäöllisesti.[/q]

Itse näkisin, että oman ulkonäön kohentamisella on melko paljon tekemistä itsetunnon kanssa. Jos esim. nainen ei ole tyytyväinen rintoihinsa ("ovat epänormaalit"), niin ikäänkuin häpeää niitä ja silloin kirurgin veitsen suhina on kovin houkutteleva, kun se saattaa poistaa tuon ikuisen ongelman. Monet tykkäävät näyttää hyvältä ja pitää huolta itsestään (incl. me), pinnallistako, ehkä...*justjoo*

alien:[q]Turha lähteä taistelemaan toista sukupuolta vastaan... vähän sama, jos kysyisi et kumpi on parempi: Paul Oakenfold vai Phil Collins? (vastaus: kummatkin ovat musiikki lajissaan mestareita!) Mä kunnioitan ja rakastan naisia, enkä näe mitään tarvetta "taistella" heidän kanssaan et kumpana on kivempi olla.
Se on ainakin varmaa, ettei minulla (miehenä) ole ongelman ongelmaa ja mähän nautin täysillä elämästäni bilettäen, urheillen ja ihanien naisten kanssa seksiä harrastaen!!! *sydän*

[muokattu 1.4.2003 21:51][/q]
Veit sanat suustani...*hih*Naisia arvostan,kunnioitan ja ehkä joitakin rakastan.Pidän naisista semmosina kun ne ovat.*slurps*
Ne saa elämän maistumaan makealta *joo**pihkassa*

Traditio:[q]alien:Turha lähteä taistelemaan toista sukupuolta vastaan... vähän sama, jos kysyisi et kumpi on parempi: Paul Oakenfold vai Phil Collins? (vastaus: kummatkin ovat musiikki lajissaan mestareita!) Mä kunnioitan ja rakastan naisia, enkä näe mitään tarvetta "taistella" heidän kanssaan et kumpana on kivempi olla.

[muokattu 1.4.2003 21:51]
Veit sanat suustani...*hih*Naisia arvostan,kunnioitan ja ehkä joitakin rakastan.Pidän naisista semmosina kun ne ovat.*slurps*
Ne saa elämän maistumaan makealta *joo**pihkassa*[/q]

on se niin hassua, kun aina vaan haluaa valloittaa kauniita naisia... Naiset saavat minussa eläimellisiä piirteitä esille!!
i *sydän* women!!

Uhuu:[q]
Esimerkiksi kirurgin muovaamia rintoja ei suinkaan hankita ensisijaisesti miellyttämään miestä. Tarkoituksena on juuri edetä naisten keskinäisessä arvojärjestyksessä mahdollisimman korkealle. Sama se on miehillä vaikkapa lihasten suhteen. Ei niitä naisten vuoksi hankita vaan oman egon pönkittämiseksi ja naapurinraimon päihittämiseksi edes ulkonäöllisesti.
[/q]

Ymmärsinkö nyt oikein.. kun kerran en treenaa mitään lihaksia, niin olen jotenkin miesten alakastia, huono arvoinen ja luuseri*täh*
Oma mahani kasvaa juuri silloin kun sitä lystää ja taas joskus se saattaa pienentyy... En muuta omaa elämän tapaa sen takii et joku naapurin reiska on bodari ja sil on hirveet lihakset...Ja olen muuten todellakin tyytyväinen siitä ettei tarvi laihdutella ja hankkiin niitä lihaksii...

[muokattu 2.4.2003 08:45]

Lost-Soul:[q]Uhuu:

[muokattu 2.4.2003 08:45][/q]

Kyllä niitä lihaksia naistenkin takia treenataan! Ja AIVAN VARMASTI myös monet naiset ovat laittaneet esim. silikonia rintoihin miehen / miesten takia. Päivän selvä asia....

[muokattu 2.4.2003 09:00]

alien:[q]
Kyllä niitä lihaksia naistenkin takia treenataan! Ja AIVAN VARMASTI myös monet naiset ovat laittaneet esim. silikonia rintoihin miehen / miesten takia. Päivän selvä asia....

[muokattu 2.4.2003 09:00][/q]

no en mä mahaa treenaa naistenkaan takii... ellei kunnolla syuömistä lueta treenaamiseks... on se niin ihanaa tehdä sellasta mistä itse tykkää*joo*

joo varmaan kehoa trimmataan keinolla jos toisella ihan vastakkaisenkin sukupuolen silmäniloksi. mutta kaipa sekin nyt on selvä, että ihminen laumaeläimenä toimii samalla tavalla kuin vaikkapa koirat tms. meilläkin lauman sisällä on hierarkia ja tuon arvoasteikon portaita kohotakseen on tehtävä vaikutus jollakin tavalla.

miettikääpä vaikka bileympäristöä.... hierarkiansa se on sielläkin. asia on valitettava, mutta siitä ei päästä eroon koskaan. ilmiö on sisäsyntyinen. luonnollisesti ihmiseltä löytyy monia tapoja osoittaa arvoansa laumassa. toisilla kaikki huomio keskittyy vartalon tai ulkonäön trimmaamiseen, toiset hankkivat älyllistä huomiota tai jonkinlaisen muista erottuvan taidon.

lähinnä näissä hierarkiahöpinöissäni pointtina on se, että turhan usein naiset syyllistävät miehet mm. hankkiessaan täytettä rintoihin. ja toisissa asioissa taas päinvastoin.

minusta sukupuolten erot ovat niin pieniä, vaikkakin merkitseviä. ja eikös sitä sanota osuvasti, että miehistä ihminen oppii!!! =)

Uhuu:[q]joo varmaan kehoa trimmataan keinolla jos toisella ihan vastakkaisenkin sukupuolen silmäniloksi. mutta kaipa sekin nyt on selvä, että ihminen laumaeläimenä toimii samalla tavalla kuin vaikkapa koirat tms. meilläkin lauman sisällä on hierarkia ja tuon arvoasteikon portaita kohotakseen on tehtävä vaikutus jollakin tavalla.
[/q]
Otan osaa jos sun pitää laittaa jokainen henkilö arvoasteikolle. Voin veikata et elämäs ei oo mitenkään hirveen helppoo. En tietenkään voi varmuudella sanoo et oon ymmärtäny täysin oikein sun ajatusmaailman, mut jotenkin tuntuu et vaihdat miestä aina kun tulee parempi kohdalle... Et oo välttämättä tyytyväinen oikeastaa mihinkään, kun näät kuitenkin jossain vähän parempaa ja siitä johtuen varmaan tulee masennusta.

Onneksi elän onnellisesti... Nautin täysillä elämästä enkä ole yhtään kateellinen naapurin Eskoille... ainoastaan vähän sille kateellinen joka ajeli viime vkloppuna avoautolla ja on nyt tod.näk kipee....

[muokattu 2.4.2003 09:24]

oi hitto... nyt mä olen antanut ihan väärän kuvan itsestäni. nuo edelliset kommentit eivät ole varsinaisesti sellainen henkilökohtainen mielipide vaan yleistys kaiken sen perusteella, mitä olen elämäni aikana kuullut ja nähnyt tai oppinut käyttäytymistieteestä.

henkilökohtaisesti tottakai en katso asiaa ihan niin mustavalkoisesti. onhan minullakin oma arvoasteikkoni (kuten jokaisella), mutta ihmisten erilaisuus ja persoonalliset ominaispiirteet kiehtovat ja tuovat jännitystä arkielämään. naiset ja miehet ovat niin kovin samanlaisia. sanotaan se vielä kertaalleen. joskus sitä hämmästyy kovasti, kun huomaa että yllättäen mies käyttäytyykin stereotypiasta poiketen hyvinkin naisellisella tavalla. tai päinvastoin...

miehet ovat suuri intohimoni. tavallaan naisetkin. ihmiset yleensä...
minulle on ihan sama onko lihaksikas vai hoikempi. nautin tietyistä piirteistä enemmän kuin toisista, mutta niinhän jokainen. kauneus on katsojan silmissä. joten älkäähän nyt tuomitko noin lyhyen ja teoreettisen analyysin perusteella*pelle*

Uhuu:[q]luonnollisesti ihmiseltä löytyy monia tapoja osoittaa arvoansa laumassa. toisilla kaikki huomio keskittyy vartalon tai ulkonäön trimmaamiseen, toiset hankkivat älyllistä huomiota tai jonkinlaisen muista erottuvan taidon.[/q]

Ei kaikki, myös yhdistelmiä löytyy...*hih* pilkku *nusnus*

O