Aamu jönkkis!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 16
- Seuraava »
[q]inka, 21.3.2005 00:56:
Ystävääni Mikaa lainaten: " kaikki mihin liittyy peenis on tervettä ja suotavaa"
[/q]
Voi kuinka monta asiaa internetistä sulle ja sille mikalle pitäiskään näyttää...
having one right now... toivottavasti vieressä istuva luokkakaveri ei huomaa...
HYVIN TOIMII!!
[q]GoA, 9.2.2005 16:21:
Naiset tykkäävät herätä muna perseessä tai missä lienee onkaan.
[/q]
Mut mitäs jos muna on niin pieni ja partnerilla niin iso perse, että tuntus vaan ku kärpänen kävelis pakaraa pitkin.. Pitääks sillon läimästä?
Pyydä että mies nukkuu dildo jalkojen välissä.
[q]Espinho, 9.2.2005 15:32:
Haluaisin aloittaa keskustelun aamuerektiosta, ja miten erektiosta pääsee siististi ja nopeasti eroon ennenkuin se muodostuu kiusalliseksi ongelmaksi tavalla tai toisella.
Millaisia kokemuksia tai mielipiteitä teillä on aamuerektiosta?
[/q]
Kattelee jonkun vanhan mummon levitys kuvia niin lakkaa jölläämästä.
[q]Mark Hamilton, 28.6.2005 21:22:
Kattelee jonkun vanhan mummon levitys kuvia niin lakkaa jölläämästä.
[/q]
Entä jos saa kiksejä vanhoista mummoista?
Hahah! Perkele, vielki elossa tää :P
V'TTU hei näistä teijän jutuista saa ihan perk*leen hyvät naurut tälleen yövuorossa, kun on töissä
voi voi voi voi.......*muhaha**hahjust**muhaha**hahjust**muhaha**hahjust**muhaha* *nauru**muhaha**aplodit**iloinen*
Aamujönkkis oli kamailnta intissä kun oli punkka oven vieressä ja joutui välittömästi herätyksen tullessa sämähtämään lähimpänä miehenä ovelle... siinä sai sitten alikit ihastella runkkupukuni alaosassa komeilevaa "telttaa"...
nykyään sitä ihastelee tyttöystävä joka onneksi haluaa jopa tehdä asialle jotain ... .. ainakin yleensä
Mut krapulassa aamujönkkis on yleensä pahin!
Ehkä se johtuu siitä että nukkuessa yleensä rakko tulee täyteen ja paisuu jotenkin eturauhasta vasten ja aiheuttaa erektion... tiedä häntä.. =)
[q]serotonot, 19.5.2005 08:30:
---
inka, 21.3.2005 00:56:
Ystävääni Mikaa lainaten: " kaikki mihin liittyy peenis on tervettä ja suotavaa"
---
Voi kuinka monta asiaa internetistä sulle ja sille mikalle pitäiskään näyttää...
[/q]
mä luulen et mika on nähny jo sen kaiken! :D jos on samasta mikasta kyse.
[q]peepe, 9.2.2005 22:53:
No moro mikä aihe :D Mut siis, aamujönkkis..no voiko olla parempaa tapaa herätä, kuin jönkkis vieressä...
[/q]
Argh... mun ei olis pitänyt miettiä tätä kysymystä
[q]Ana-5000, 10.2.2005 14:11:
Krapulapanetus taitaa johtua siitä, että elimistön endorfiinitasot on pikkasen alamaissa ja keho kaipaa sellasta kivaa piristysruisketta sinne joukkoon. Mulla on sama juttu - krapulassa tekis kyl mieli hurjastella vaik kuin mut toisaalta usein ei jaksa :D
[/q]
Krapulassa hurjastelu on aika epäterveellistä, niinkuin muukin urheilu missä saattaapi innoissaan viedä itsensä ehkä turhan pitkälle... :P
Hö !
Krapulassa hurjastelu on kyl vaarallista,
mut toisaalta se on ainut tapa unohtaa krapula ;)
Mennäkkö töihin 15-30 min myöhässä vai pidätteleekö iltapäivään asti - kas siinä pulma
[q]nethr, 9.9.2005 14:21:
Mennäkkö töihin 15-30 min myöhässä vai pidätteleekö iltapäivään asti - kas siinä pulma
[/q]
Runkkaa matkalla..
[q]nethr, 9.9.2005 14:21:
[/q]
15-30 min???
[q]Android, 9.9.2005 14:35:
---
nethr, 9.9.2005 14:21:
---
15-30 min???
[/q]
nii kyl aikaa pitää varata vähintää 2h!
[q]idi, 9.9.2005 14:40:
---
Android, 9.9.2005 14:35:
---
---
15-30 min???
---
[/q]
Nyt en enää oo varma et puhutaanko tässä edes samasta asiasta, mä luulin et nethr tarkoitti runkkaamista =)
[pieni]Ainakin jos aamujönkkiksestä haluaa nopeasti eroon siis[/pieni]
[q]Android, 9.9.2005 14:44:
---
idi, 9.9.2005 14:40:
---
Android, 9.9.2005 14:35:
---
---
15-30 min???
---
---
Nyt en enää oo varma et puhutaanko tässä edes samasta asiasta, mä luulin et nethr tarkoitti runkkaamista =)
[/q]
no nii :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 16