Mihin aiot mennä tänään?

Back to tunkio O

Tänää ois DTMssä Pola Ivanka...

Kantabaarissani on terassikauden lopettajaiset alkuillasta. Ilmaisten alkoholijuomien yletön nauttiminen vähän epäilyttää keskellä työviikkoa, saa nähdä mitä tapahtuu

meen metsään syömään puolukoita. se helpottaa!

Salille reenaan koipia.. sit on hywä fiiwis

kotiin.

Lakinlaskijaisiin *känni*

Kotiin ahkeroimaan,jos vaikka sais ne parit paidanrievut vihdoin ja viimein valmiiks.. Sit voiskon jo alkaa nukkumaan ni jaksaa huomenna biletellä

11h työpäivä takana ja huomenna vielä samanlainen edessä ennen viikonloppua joten yksin tuonne lakanoiden väliin...*joo*

Nukkumaan, nimittäin piiiiiiiitkät unet ilman herätyskelloa tai stressiä.

Luonnonhelmaan nauttimaan luonnon antimia.. *vink**slurps*

nukkumaan. as always

Omaan sänkyyn, yksin, tiukasti peiton alle lämpimään.

Aika todennäkösesti kohta omaan sänkyyn nukkuu*plur* Mut eihän sitä koskaa tiedä mitä ilta tuo tullessaa...*hihu*

ensin X-Filesia ja sit omiin painajaisiin...

Tänään kaverin tupareihin Enpä ole tyyppiä nähnytkään, muutenkuin töissä (itse ollut viihteellä) Taitaa tulla aikamoista ryminaa tänään.

Kotiin, kun mieskin tulee tänään.*plur*

opiskelukavereiden kans tapas-raflaan ja sit melkwegiin kattoon desyn masielloa <3

senssille

[q]nethr, 14.10.2005 13:22:
Tänään kaverin tupareihin Enpä ole tyyppiä nähnytkään, muutenkuin töissä (itse ollut viihteellä) Taitaa tulla aikamoista ryminaa tänään.
[/q]
yhyy
rymiskää minunkin puolesta! Mä olen vielä kotiorjana muutaman viikonlopun. **ttu.

Tällanen yksinkertanen kysymys. Näitä on mielestäni välillä hauska lueskella ja mukava vastaillakin ihan mielen kevennykseksi.

Eli oletko menossa esim. töihin, minne? Kouluun? Baariin? Bileisiin? Matkoille, minne? Onko joku erityinen syy, miksi olet juuri siihen paikkaan / niihin paikkoihin menossa?

Ite oon lähössä tunnin päästä kaupunkiin, siitä liftaamaan johonki, en tiiä vielä minne tarkalleen ottaen. Tai sit päädyn perusbaariin, jos ei tuu liftaamisesta mitään.

O