uv-värit

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]DominikH:
Ei ehkä liity uv-väreihin, mut uv-aiheeseen; eli mistä saisi kotikäyttöön sopivia uv-loisteputkia?
[/q]

Joku sanoi että Clas Ohlssonilta (tjsp) löytyy jotain, mutta kun itse käytiin niin ei nähty mitään semmosta.

Ja sit vielä niistä UV-kynsilakoista: kokeilin tänään Tarjoustalossa 9 erilaista kirkasta lakkaa ja mikään ei hohtanut UV:ssä... Toivottavasti siellä Valoverstaassa on halvalla

[q]sapeli:
Ja sit vielä niistä UV-kynsilakoista: kokeilin tänään Tarjoustalossa 9 erilaista kirkasta lakkaa ja mikään ei hohtanut UV:ssä... Toivottavasti siellä Valoverstaassa on halvalla
[/q]

Kolme euroa näyttäisi maksavan ValoVerstaan sivujen mukaan. Ei tosiaankaan paha hinta, alkoi itseänikin houkuttaa, vaikka toistaiseksi olen onnistunut pysymään erossa UV-krääsästä.

Väitetysti muuten jos piirtää esim. vaatteeseen huomiokynällä ja pesee sen, väri lähtee, mutta UV-hohtavuus säilyy. En ole kokeillut. Riippunee kankaan materiaalista.

[q]sapeli:
---
hemuz-:
Mä oon ostanu samaista kynsilakkaa joskus jostai tarjoustalon halpalaarista paril eurolla :D

---

Hmmm... Ihan viime aikoinakin? Tuon Yves Rocher-kynsilakan löytämiseen asti olin sen vaikutelman alaisena että kirkkaita UV-kynsilakkoja ei Suomesta liiemmin löydy... Hyvä tietty jos olisi halpoja vaihtoehtoja
[/q]

itselläni on arcancilin väritöntä uv-lakkaa joka loistaa uv:ssa valkoisena, muinoin anttilasta ostettu :)

Myös hyviä uv-maaleja löytyy Grimaksen meikki sarjasta..
Meikkejä saa ostettuu mm. Kaisaniemen aprillista eli kun tullaan metrosta ylös niin vasemalla puolella oleva liike jossa myydään kaikkia naamiasasusteita ym ym..
Sieltä oon aina uv-jutut hankkinu ja ne kestää hyvin bilettämistä eli ne ei leviä kun bilettää ja ne on muutenkin tosi riittoisia et hintalaatu kohallaan ja ne maalit loistaa kunnol uv:ssa tosi kirkkaasti tässä yksi esimerkki
uv-kynsilakkaa muutamia eri värejä löytyy myös honestysta ja ei maksa montaa juuroo

Kiitos tuhannesti kaikille*jiihaa*löysin kaipaamani tuotteet

Käypäähän katsomaassa tota linkkii. http://www.morticia.com/catalog/product_info.php?cPath=35&products_id=120
Aika makee, hinta vaan aika kallis.

[q]sapeli, 9.3.2005 18:03:
---
DominikH:
Ei ehkä liity uv-väreihin, mut uv-aiheeseen; eli mistä saisi kotikäyttöön sopivia uv-loisteputkia?

---

Joku sanoi että Clas Ohlssonilta (tjsp) löytyy jotain, mutta kun itse käytiin niin ei nähty mitään semmosta.

[/q]

Kyllä Clas Ohlsonilta löytyy, lamput saattavat välillä olla vaan loppu - niillä on aika pienet varastot. Kysykää myyjältä tuotekoodilla 32-6409, kyseessä on siis 15w uv-pienloistelamppu.

uv-lamppuja saa pikkurobalta, en nyt satu muistaan liikkeen nimeä, mut joku sähköliike, lyhyempi Loisteputki maksaa jotain 30 , siihen saa sitten sen lamppuhökötyksen about kahdellakympillä. On niillä kyllä pidempää ja kalliimpaakin putkea. Sitten niiltä saa myös niinku tavallisia hehkulamppuja mut vaan uv-valoa, mut ne on tosi kalliita ja lyhyt ikäsiä ja energia syöppöjä.

O