Tunnistusta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 129
- Seuraava »
Mikä biisi ton Greyn anatomia -sarjan mainoksessa kuuluu?
Eilen tuli aeroissa! Kovin tuttu biisi mut nimee en tiedä tai esittäjää.
Sanat menee jtnki tälleen:
"they know what is what, but they don't know what is what, they just drop. What the fuck?"
Joo en o varma miten noi sanat meni.
Mut joku äijä ne siin lausuu kuitenkin. Ja housee luullakseni siis!
nyt joku kertokaa mulle mikä tää biisi on!! soi viime vuonna ku oltii bulgariassa!*plur*
joku nainen puhuu/skitsoo jotain ja sanoo kokoajan fuck you.... mut siis jotain bile musaa anyway!
Tehkää loppu mun etsinnöistä jotka on kestäny jo yli vuoden! pää hajoo*toktok**iloinen*
[q]starlars, 5.10.2006 11:06:
---
Fuzzy, 5.10.2006 02:05:
---
astaroth, 5.10.2006 01:29:
---
Fuzzy, 5.10.2006 01:10:
joku nainen puhuu/skitsoo jotain ja sanoo kokoajan fuck you.... mut siis jotain bile musaa anyway!
Tehkää loppu mun etsinnöistä jotka on kestäny jo yli vuoden! pää hajoo*toktok**iloinen*
---
ilmeisesti housea? kuulostiko ne vokaalit tulevan ghetto-mamman suusta?
"you told me you buy me a diamond ring? you didn't, so fuck you! you told me you never cheat on me - and there you go, so fuck you! you told me you would neva-eva-eva-eva go out with somebody else - but you did, so fuck you! you told me you'd buy me a big escalade truck - you didn't so fuck you... fuck you, fuck you!"
vokaalit ei nyt mene tuossa järjestyksessä, mutta jos tuo soittaa kelloa, niin kappaleen pitäisi olla "fuck u - fuck u" :P
edit: ainakin tällä nimellä oli päätöskappale dj finen "solstice vol. 2"-miksauksella, ja se vastaa kuvausta. en sitten tiedä, kuinka monta eri versiota tuosta on liikkeellä, kuinka monelta artistilta ja kuinka monella eri nimellä... :P
---
EI OO TODELLISTA!! kiiitoooos!!!! se on JUST toi!!!!*plur* sä oot just pelastanu mun mielenterveyden!! (se mitä siit on jäljellä)*ding**nauru* kiitos!*sydän*
ja nimenomaan houselta se kuulosti ja khyl:getto.mamma*tirsk*
nii ja vielä! mistäköhän sen biisin sais? tai just sen solstice vol. 2 levyn?
---
en tiedä mitä versiota etsit mutta biisi on:
Jerry Ropero & Denis The Menace - Fuck U
multa löytyy vinyylinä royal flush -labelin julkaisu jossa seuraavia versioita:
La Grande Salope Mix
Chopstick Remix
La Grande Salope Dubtool
[/q]
nii olishan se kiva tietää mikä versio se oli.. en tiiä itekkään! jep sain ton alkuperäsen nytte! mut ei ehkä kuulostanu samalta! oikee biisi mut vissii väärä versio... noit muita en löytäny.. mut kiitos!
[q]starlars, 5.10.2006 15:04:
---
Fuzzy, 5.10.2006 14:53:
clip
---
ohessa clippi "la grande salope" -mixiin, jos se auttais?
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF185875-01-02-04.mp3
[/q]
kuulostaa samalt mikä mul on nyt...*hih*
[q]starlars, 5.10.2006 15:34:
---
Fuzzy, 5.10.2006 15:08:
---
starlars, 5.10.2006 15:04:
---
Fuzzy, 5.10.2006 14:53:
clip
---
ohessa clippi "la grande salope" -mixiin, jos se auttais?
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF185875-01-02-04.mp3
---
kuulostaa samalt mikä mul on nyt...*hih*
---
entä doc phatt remix: http://www.hardtofindrecordsrecordstore.com/mp3/MR151855_1.mp3 ??
[/q]
voi olla mut se biisi varmaa lähee kunnol vast tos vaihees ku toi loppuu...*pepsodent*
en oo varma ees mitä se nainen tossa sanoo, mut toistaa samaa...
"I'm supperfly...." tai "i'm super fine.." ei voi tietää...
mut loistava biisi! kertos jo mulle mikä se on! Soi äsken muuten radio laserpointissa!*joo*
[q]checki, 5.1.2007 02:12:
---
Fuzzy, 5.1.2007 02:04:
Eli mikäs on se biisi joka soi Proteuksen hard NRG 1:llä ensimmäisenä?
Joku varmaan tietää, kiitos!*hymy*
---
Katos, pääsen taas hätiin
Jostain netistä oon napannu noitten Hard nrg-settien tracklistit. Jotenka
Proteus - Hard NRG Mix I
00:00 - 06:35 Etienne Picard - Get Up
06:36 - 11:35 Lab 4 - Reformation II (OD 404 mix)
Toivon mukaan on oikea.
[/q]
joo mä huomasin et olit taas linjoilla nii odottelinki vähä et sä varmaan tuut taas pelastaa mun päivän ku en ite löytäny netistä tracklistii*nauru* Kiitos.. taas!*hih*
Noniin vaik ei siltä vaikuta, niin mä oon tosissani! On hämänny jo pari päivää että mikä tää on. Oisko joku lasten laulu... Ja ehkä englantilainen.
Sanoja en muista yhtään mut eka tulee jtn blaablaablaa, ja sit Duudaa, Duudaa. Ja taas blaablaablaa ja sit Duuda Duudaa Dei!
Siis noi duudaa jutut kuuluu siihen, mut ei noi blaa jutut
*anteeks* Tää on jo epätoivosta.
[q]JussiS, 27.2.2007 22:02:
-
Cartoons - Doodah
Mua vituttaa ihan oikeesti että tunnistin ton biisin.
[/q]
hahahha... Sori*nauru* Kiitos anyway
http://
Kaverille etsimässä tuollaisia veisuja.
[q]Individual, 3.7.2009 12:55:
---
jukebox, 3.7.2009 00:18:
---
calvin, 2.7.2009 23:25:
*clips
---
*clips
---
Juke, onks toi sun tyyli "keskustella" ihmisten kanssa myös ihan oikeassakin elämässä, vai onks toi sellain verkkojuttu vain?
[/q]
siis, voi ristus sentään taas vaihteeks! enhän minä nyt tuolla mitään pahaa tarkoittanut, vaikka kiroiltua tulikin johon syy oli se, että olisin tahtonut osaltani auttaa tunnistamisessa vaan, kun en ks. clipin surkeasta laadusta erottanut tuota jo haettua loppupään raitaa niin rähähdin "yleisesti", EN calvinille henk.koht. joka olisi näemmä täytynyt selventää, kun jälleen tulkitaan VAIN yhdeltä kantilta. ja huom! tähän(kään) en tasan varmasti olisi kantaa ottanut ellen olisi vilpittömästi asiaa halunnut oikoa.
Haluisin tietää mikä biisi contender -sarjan _MAINOKSESSA_ tulee? plzthnx
[q]AlexS, 7.9.2008 08:34:
Tästä pätkästä?
Tiedä sitten mitä biisiä tarkoitat?...Hans Zimmer on ainakin tehny tuohon sarjaan leffatyylistä musiikkia. Mutta tuo poppirokki-biisi on Goo Goo Dollsin "Iris".
[/q]
joo just tuo iris. en tiedä tuleeko se sitte siinä joka kerta siinä ohjelman alussa mut tuota meinasin. tänxxx
[q]Sunshine^82, 9.12.2009 22:26:
Mikäs tässä mahtaa soida? Kuulostaa Pulserilta mut en oo yhtään varma. :P
[/q]
BUMP!
http://kitsu.1g.fi/spessu/Labyrinth+1999/Labyrinth_1999_live_broadcast_01.mp3
Mikäs raita mahtaa olla kyseessä tossa kohdassa 25:00 -> ?
[q]Verottaja:
Sample 4 (Hardstyle)
[/q]
Analogic Disturbance - Hunting 1 http://www.discogs.com/release/113624
mikähän biisi täs mähtaa soida??
[q]Tapi, 29.7.2010 00:08:
Nyt tulee paha. Alex Nieminen veti joskus 90-luvun lopussa tietokonepelejä ja tietotekniikkaa käsittelevää ohjelmaa, jonka tunnarina oli nätti chill out-biisi. Muistaako joku mikä biisi oli kyseessä?
[/q]
Moby - First Cool Hive
Mikä on tää kipale, jossa huudetaan " X BPMs in your fucking face!" ja sitten tulee x nopeudella bassoiskuja. Lienee ainakin Proteus soittanut aikanaan pari kertaa..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 129
- Seuraava »