Tunnistusta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 129
- Seuraava »
[q]tomii, 28.2.2009 16:39:
---
johnnytys, 28.2.2009 16:25:
sattuisko joku tietää tota ekaa biisii mikä tossa tulee
---
Oisko tää?
[/q]
on kiitos!!!
[q]mikke, 9.1.2010 15:34:
Jotenkin ajattelin että sämplejä on niin miljoonittain että uskomatonta sattumaa et sama (noinkin selvästi kuultava vokaalipätkä) löytyy niinki monesta biisistä. [/q]
Joo tän lisäks vielä eri samplelevyillä on jonkunverran vielä samoja samplejakin... Noi vokaalisamplet on jokseenkin harvassa, ja sitten taas jokaista huokausta varten sessiolaulajan palkkaaminen ja voksujen äänittäminen (yleensä erillisessä studiossa) on sen verran aikaa ja rahaa vievää touhua, ettei ihmekään että noita päätyy samoja biiseihin.
Kyllähän noita ihan softan omia presettisoundejakin välillä löytää biiseistä, jotain Reasonin vakkarisoundeja ainakin bongailee välillä biiseistä :)
Mikä on se biisi minkä kummatkin, sekä Kunnari että Pauk van Dyk, soittivat viime lauantaina seteissään Colorssissa? Ei oikein tahdo tuolta Audiojellystä löytyä..
VIBE TRIBE live PROMISED LAND 2nd Anniversary
siitä 1.40 eteenpäin biisi olis hakusessa...
[q]paviaani, 1.10.2009 14:35:
---
paviaani, 1.10.2009 11:22:
Mikä on se biisi 90-luvulta jonka musavideossa nainen tai mies haahuilee ympäri kaupunkia kännissä tai huumeissa, ja video on kuvattu ikään kuin hänen silmiensä kautta ja näkymä vääntyilee ja morffailee sinne tänne? Muistelin että se ois ollu rollareiden biisi mutta en vaan löytänyt videota.
[/q]
Hitto mul jopa soi toi biisi päässä, mut en millään saa mieleen, että mikä se oli. Rollareista munkin mielestä on kyse.
Mikäs toi viimeinen biisi tos videolla olis ?
Eräs progeralli joka on kyl jo pidemmän aikaan pyörinyt päässä. jos joku tunnistaisi
"Feeling like a star for the very first time when lovers on the shore forever entwined. we could ask more than this magical ride..."
[q]tumpsi:
:D
Cheese, anyone?
[/q]
cheese in yo pants faeg :(
[q]rastatypy:
-clip-
[/q]
menikö nyt kuitenkin hieman väärään topiciin :P
[q]Bio, 26.4.2005 13:13:
en oo videoo nähny, mut itelläni on 2004 versio kyseisest biisist --> discogs
edit: siis tää biisi tuli heti mieleen, kun puhuit kiksummasta
[/q]
kiitti! olikin juuri toi..
[q]tva101, 5.4.2005 09:05:
Ongelma edessä. Onko tietoa biisin alkuperäis-esittäjästä/LP:stä jolta löytyy? Kahdesti olen kuullut biisin, Yoji Biomehanikon Hardhouse -mixillä sekä eräällä Dj Shkuroffin mixillä. Biisissä hoetaan samplea: "Let's Rock." Pitkät ja ihanat nousut....
[/q]
Oisko E-trax - Let's Rock Tai kyseisestä biisistä Ian M remix tai pants & corset remix??? Tahi BK:n siinäpä kattelet..
Mä tiedän että mun pitäis tietää tää biisi ja mun pää hajoo kohta kun mä en saa sitä päähäni.. voisko joku auttaa! :)
[q]mardis, 22.7.2009 22:05:
Mä tiedän että mun pitäis tietää tää biisi ja mun pää hajoo kohta kun mä en saa sitä päähäni.. voisko joku auttaa! :)
[/q]
Sean Tyas - Melbourne :
mikähän biisi soi tossa noin 20 minsasta eteenpäin?
[q]HasaKuningas, 18.8.2009 20:37:
kellään tietoa mikä biisi soi tuolla club colorssin selaimen videossa? [/q]
Alex Kunnari - Breathe In
2 Trance-raitaa DJ Thomasin "Keskiviikkoaamun setitys"-miksauksesta vuodelta '02 ?
http://riotbot.reaktio.net/trance_id.mp3
Löydetty:
1. Aspekt - Mobetta [Anjunabeats]
2. irco De Govia - Epic Monolith (Sonorous Epic Dub)
[q]moksu, 22.7.2009 22:24:
---
mardis, 22.7.2009 22:05:
---
Sean Tyas - Melbourne :
[/q]
KIITOS! Nyt voin nukkua yöni rauhassa! :)
2 Trance-raitaa DJ Thomasin "Keskiviikkoaamun setitys"-miksauksesta vuodelta '02 ?
http://riotbot.reaktio.net/trance_id.mp3
1# Aspekt - Mobetta [Anjunabeats]
Mikä on tää kipale, jossa huudetaan " X BPMs in your fucking face!" ja sitten tulee x nopeudella bassoiskuja. Lienee ainakin Proteus soittanut aikanaan pari kertaa..
Kova biisi, mutta kenen tekemä ja minkä niminen? :)
Linkki:
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 129
- Seuraava »