Tunnistusta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 129
- Seuraava »
[q]Imperial, 28.8.2008 13:32:
Mulla on dance biisi hukassa, jossa naisääni laulaa jossain vaiheessa "one two thre four" ja jotain hän laulaa vielä sen jälkeenkin
[/q]
Mason vs. Princess Superstar - Perfect (Exceeder)?
mikähän biisi soi tossa noin 20 minsasta eteenpäin?
bump!
[q]Oliwer:
Tietäiskö kukaan (todennäköisesti) Gabriel & Dresden kaksikon biisille nimeä? Biisissä on naivokaali joka kuullostais erehdyttävästi Annie Lennoxilta mutta en ole varma.. Loistava kipale! Mulla toi on vain yhdessä setissä ja kiinostais tietää..
[/q]
Mikäs setti ja missä kohdassa?
Korvamatoillu muutaman päivän ni olis kiva tietää miten biisi jatkuu.. ja tottakai kuka on esittäjä/biisin nimi.. :D
[q]UnityF, 27.11.2005 16:05:
yksi biisi.. on jossain mun kiksu setissä (en kuoleksenikaan muista missä) ja siinä lauletaan ainakin yhessä kohtaa:
I Was Send to out of space to find another better place...
huoh.. toi kohta nyt soi päässä kokoajan.
mut mikä biisi / esittäjä? *täh*
[/q]
Itellekin tuli heti mieleen Bion ehdotus, mut vois olla myös Dune - Million miles from home...
[q]mange, 30.9.2008 22:52:
tuolta löytyy nyt biisit jota voi alkaa tunnistelemaan.
[/q]
7. Pulser - Cloudwalking
Osa noista on kielen päässä, mut ei tuu nimii mieleen just nyt. Prkl, kun tarvii olla näin harva pää. Oikein v*tuttaa kun ei saa ton vikan biisin nimee mieleensä.
[q]Kriss G, 13.8.2005 18:07:
Mikäköhän on Groove nimisessä leffassa eka biisi minkä Digweed soittaa?
[/q]
Jos ihan oikein muistan, ni se aloittaa (tai siis miksaa ekana sisään siin leffas) Heaven Scentin. Se on ainakin ainoo biisi jonka muistan että se soittais siinä, mun mielestä se miksaa sen edellisen dj:n vikaan biisiin, ja sen jälkeen leffa oikeestaan loppuu. Toi kohta on kyl aiheuttanu mulle ehkä parhaat vibat mitä ikinä oon saanu leffasta. Eli biisi on siis Bedrock - Heaven Scent
edit: Eikös muuten siinä leffan ihan lopussa se nuori dj käy trainspottaamassa ton biisin, jolloin digweed sanoo jotain tyyliin "that's my new tune, heaven scent", ja antaa sen levyn sille jäbälle.
[q]Timce, 1.9.2008 14:23:
Ja jatkokysymys, samantyylinen biisi 80-luvuvun lopulta, 90-luvun alusta, jossa oli harppuja ja naisen vokaalit, laulo jotain "selue, selue selue." (Olikohan joku irlantilainen bändi kyseessä...)
Hitto että on vaikea selittää, mutta varmasti on moni kuullut.
[/q]
Enya - Orinoco Flow?
Tota ekaa en saanu toimimaan.
[q]thomas, 30.9.2008 23:07:
cloudwalking on muuten Astral mix
[/q]
ei muuten oo.
Timo soittaa kitaraa. Helvetin tutunkuuloinen sävel tossa kitarassa. Kohdassa 1:30 on ainakin hyvin tunnistettavissa. Flashbackit tulee jostain Neonin setistä...
Mikäs rancebiisi olis kyseessä?
[q]Njah:
Gms - juice
Gms - Juice (live remix) <- tota mä suosittelen
Tiesto - Leama - Requiem For A Dream
Jatkakaa listaa!
[/q]
Orkidea on vääntäny tosta jonkun biisin kans. Ei oo tosin julkaistu missään.
---
Timo soittaa kitaraa. Helvetin tutunkuuloinen sävel tossa kitarassa. Kohdassa 1:30 on ainakin hyvin tunnistettavissa. Flashbackit tulee jostain Neonin setistä...
Mikäs rancebiisi olis kyseessä?
---
Phil York & Dark By Design - Fade Out Vs Monster
(Bootleg Remixes Of The Radiohead Classics 'Street Spirit' (Fade Out) and 'Monster' )
Joo tämähän se oli, kiitos! Levarit ja mikserikin sopivasti myyty ni eipä onnistu soittaminenkaan enää, ämpärikolmena ihan turha etsiä mistään.
[q]RainChild, 25.3.2006 16:26:
Äh, nyt mul ei oo tarjota kovin selkeitä tietoja tästä biisistä. Muistaakseni jotain kiksua. Sanoista muistan pientä pätkää "The power and the glory [tästä lopusta en oo varma] 'till my kingdom falls".
Nää vocaalit laulaa nainen...
kiitos ja kumarrus jos joku muistais, mikä tä on...
[/q]
Biisi on Hymn, esittäjiä löytyy useampiakin. Tranceversiot ainakin Tina Cousinsilta ja Mythos and Dj Cosmolta. Alunperin toi on joku tukkahevibiisi, esittäjää en nyt muista tähän hätään.
[q]Sting Ray, 25.3.2006 17:04:
Eikös se alkuperäinen esittäjä ole Ultravox vuodelta 1982 http://www.discogs.com/release/52455 . Tuottajana George Martin, joka tuotti myös esim. Beatlesia. Ultravoxia tuli kuunneltua paljonkin 80-luvun alussa, vieläkin löytyy muutama vinyyli ja kyllä se mielestäni on enemmänkin synapoppia kuin tukkaheviä.
[/q]
Voi olla, oon tosta jonkun tukkaheviversion kuullut joskus, mut eihän se välttämättä alkuperäinen oo.
[q]FS, 17.10.2006 20:50:
http://www.uniq.fi/ mikä soi tossa? aloitussivulla siis. kun minä en tuollaista kuuntele niin eipä ole mitään hajuakaan
[/q]
Junior Jack - Da Hype
[q]Toni_L, 18.10.2006 21:45:
http://www.saunalahti.fi/extraman/id1.mp3
http://www.saunalahti.fi/extraman/id2.mp3
Voiko joku tunnistaa nämä.
[/q]
Eka kuulostaa joltain remiksiltä Chable & Bonnicin Ridesta. Tosin toi mp3 ei oikein skulaa mulla, tulee vaan ekat 5 sekkaa?
[q]Nemes, 4.10.2006 17:36:
Villiveikkaus:
Filterfunk - S.O.S. (Message In A Bottle)
tuli äkkiä mieleen että oisko toi...
[/q]
Ei kai siin lauleta? Armin on tehny tosta jonku oman version, mis on ne vokaalitkin mukana, mut sitä ei ymmärtääkseni julkaistu? (Olettaen siis et tää Filterfunk on sama versio kuin se mikä oli tooooosi pitkään nimellä TBA - S.O.S tai Unknown - S.O.S. Sander van Doorn vissiin remiksin takana?)
[q]Nemes, 4.10.2006 18:00:
http://www.discogs.com/artist/Filterfunk
[/q]
Jeah, mut pointti oli siinä, et mun mielest tossa ei lauleta.
Mikä on tää kipale, jossa huudetaan " X BPMs in your fucking face!" ja sitten tulee x nopeudella bassoiskuja. Lienee ainakin Proteus soittanut aikanaan pari kertaa..
Kova biisi, mutta kenen tekemä ja minkä niminen? :)
Linkki:
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 129
- Seuraava »