Tunnistusta

Back to musiikki O

[q]JussiS, 7.9.2005 17:33:
---
Kriss G, 13.8.2005 18:07:
Mikäköhän on Groove nimisessä leffassa eka biisi minkä Digweed soittaa?

---

Jos ihan oikein muistan, ni se aloittaa (tai siis miksaa ekana sisään siin leffas) Heaven Scentin. Se on ainakin ainoo biisi jonka muistan että se soittais siinä, mun mielestä se miksaa sen edellisen dj:n vikaan biisiin, ja sen jälkeen leffa oikeestaan loppuu. Toi kohta on kyl aiheuttanu mulle ehkä parhaat vibat mitä ikinä oon saanu leffasta. Eli biisi on siis Bedrock - Heaven Scent

edit: Eikös muuten siinä leffan ihan lopussa se nuori dj käy trainspottaamassa ton biisin, jolloin digweed sanoo jotain tyyliin "that's my new tune, heaven scent", ja antaa sen levyn sille jäbälle.
[/q]

Heaven scent tulee vikana. Eli taitaa olla toi Niklas N:nän infooma biisi. Se jannu myös siin lopus ehkä pilas uskottaavuutensa sil "can I touch u" kommentilla. Holtittoman kovia biisejä molemmat kyllä näin tekno miehenki näkökulmasta.

[q]Niklas N., 7.9.2005 17:48:
http://www.discogs.com/release/48090
toi ainakin pyörii levylautasella siinä kun digweed aloittaa.
[/q]

Jepa. Kiitoksia..

[q]Sting Ray, 7.9.2005 19:54:
---
Niklas N., 7.9.2005 17:48:
---
---
http://www.discogs.com/release/48090
toi ainakin pyörii levylautasella siinä kun digweed aloittaa.

---

Levylautasella kyllä pyörii toi, mutta oikeasti siinä soi Pob feat. DJ Patrick Reid - Bluebottle.
[/q]

UNBELIEVABLE!

Soulseek is GO :)

[q]Kriss G, 7.9.2005 18:49:
---
JussiS, 7.9.2005 17:33:
---

---

Jos ihan oikein muistan, ni se aloittaa (tai siis miksaa ekana sisään siin leffas) Heaven Scentin. Se on ainakin ainoo biisi jonka muistan että se soittais siinä, mun mielestä se miksaa sen edellisen dj:n vikaan biisiin, ja sen jälkeen leffa oikeestaan loppuu. Toi kohta on kyl aiheuttanu mulle ehkä parhaat vibat mitä ikinä oon saanu leffasta. Eli biisi on siis Bedrock - Heaven Scent

edit: Eikös muuten siinä leffan ihan lopussa se nuori dj käy trainspottaamassa ton biisin, jolloin digweed sanoo jotain tyyliin "that's my new tune, heaven scent", ja antaa sen levyn sille jäbälle.

---

Heaven scent tulee vikana. Eli taitaa olla toi Niklas N:nän infooma biisi. Se jannu myös siin lopus ehkä pilas uskottaavuutensa sil "can I touch u" kommentilla. Holtittoman kovia biisejä molemmat kyllä näin tekno miehenki näkökulmasta.
[/q]

Jos kykenet kaivamaan tuon Virtua Trancer - Third sight _edes_ hyvälaatuisena mp3:na niin tarjoan bissen anytime!

[q]Viltsu, 7.9.2005 21:29:
Jos kykenet kaivamaan tuon Virtua Trancer - Third sight _edes_ hyvälaatuisena mp3:na niin tarjoan bissen anytime!
[/q]

Samoin

[q]Juhgu, 7.9.2005 21:15:
Tranceclippi nettiradiosta.
[/q]
Audioholics - External Key (Perry O'Neil rmx) [Electronic Elements]

[q]NaKaSaKi, 23.4.2005 12:56:
Biisin väliin hoetaan tietenkin parhaissa nostatus kohdissa jostain synttäribileistä, ja itse biisiin;
Trancehtavaa (ehkä progehousea) Jossa "Inka/Intiaani" nainen/oudonkuuloinen mies hoilaa koko biisin ajan.
[/q]
Oliskohan Deepsky - Cosmic Dancer [Fragrant]?

[q]AlexS, 24.9.2005 18:55:
---
1ncarnation, 24.9.2005 18:48:
Nyt kyllä pahasti tarvitsen tunnistuksen :
Se soi dj Tabin setis Hallmarkis 10.9
ja eilen more stimulation:ssä @Fever

semmonen nais ääin joka välil laulaa jotain tommosta :
nana nana oooo o
ja se on melko uusi et varmaankin tuli kevään jälkeen

:( katoin joka puolelt enkä mistään löydä tabin hallmark playlistiä :S

---

Luulen että tarkoitat -> DJ Tab vs Super8 - Helsinki Scorchin'
Soi ainakin viime Halluissa eikä ole vielä julkaistu.
[/q]
voi olla ..kyl se oli semmonen Dj Tab mainen biisi :D
tiedätkö yhtään settiä minkä voisi imuttaa mis olisi toi biisi ?

kiitos aivan alyttömästi AlexS se on tämä.. (mut ei siel mitään nana oo vaan enemmän luba luba :P)
ja kyllä on taas aihetta olla ylpeä et noin älyttömän hieno kappale on Suomalaisten tekemä :D
sain kyl vaan kämäsen ripin, että meen tästä etsimään tota A&B mixiä

[q]Miksan, 27.9.2005 14:16:
---
anniini, 27.9.2005 14:12:
-clip-
---

Soi ainaki Liquid Beachissa sen saksalaisen DJ:n ekana biisinä.

Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down) (Marco V Bootleg Mix)
Tollanen bootlegi siitä on olemassa.
[/q]

ai ai kiitos vaan. :) juu siellähän se soikin. oli vaan niin monet tre-kemut peräkkäin, et meni vallan sekaisin kerroista.

[q]anniini, 27.9.2005 14:22:

ai ai kiitos vaan. :) juu siellähän se soikin. oli vaan niin monet tre-kemut peräkkäin, et meni vallan sekaisin kerroista.
[/q]
Eipä kestä.
Toi Marco V Bootlegi on toisaalta kyl aika vanha (päältä vuoden), en tiiä onko siitä viime aikoina tullu uutta versioo.

Parissa bileissä on viime kesän aikana tullut vastaan Nancy Sinatran Bang bang (my baby shot me down)-biisistä tehty/tehtyjä versio/versioita. Jonkin sortin trance-versio soi Tampereella, mutta en kuolemaksenikaan muista missä kemuissa ja kenen setissä sen kuulin. Osaako kukaan kertoa et kuka kyseistä biisiä on muokannut koneelliseen kuosiin?

[q]anniini, 27.9.2005 14:12:
Parissa bileissä on viime kesän aikana tullut vastaan Nancy Sinatran Bang bang (my baby shot me down)-biisistä tehty/tehtyjä versio/versioita. Jonkin sortin trance-versio soi Tampereella, mutta en kuolemaksenikaan muista missä kemuissa ja kenen setissä sen kuulin. Osaako kukaan kertoa et kuka kyseistä biisiä on muokannut koneelliseen kuosiin?
[/q]
Soi ainaki Liquid Beachissa sen saksalaisen DJ:n ekana biisinä.

Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down) (Marco V Bootleg Mix)
Tollanen bootlegi siitä on olemassa.

[/q]
Audio bullys - Shot you down tulis ekana mieleen.

[q]Miksan, 27.9.2005 14:24:
---
anniini, 27.9.2005 14:22:

---

Eipä kestä.
Toi Marco V Bootlegi on toisaalta kyl aika vanha (päältä vuoden), en tiiä onko siitä viime aikoina tullu uutta versioo.
[/q]

saiskohan sen jostain imutettua?

[/q]

audiobullys teki kans keväällä aika kovat re-maket tosta biisistä jotka taidettiin julkaista parillakin labelilla.

voit käydä tirkistämässä jos on hakemasi versio.
http://www.audiobullys.co.uk/

Tutkin vähän viel tota ni tänä vuona ilmestyny Audio Bullyn lisäks viel pari Mash-upia tosta.
Elikkä:
Marco V vs Ron Van Den Beuken - Bang Bang vs Endless
Tiesto - Barbers Bang Bang

Jälkimmäinen noista on aika kauhee mut Bang Bang vs Endless toimii kohtalaisesti.

[q]asikainl, 23.10.2005 17:23:
1. Mikä biisi soi Sensation White 2005 Megamixissä viimeisenä biisinä?
[/q]
Jos tarkotat itse bileissa Audio Bulleysin Megamixiä niin viimenen biisi on
Cygnus X - Superstring [Rank 1 Remix]

Kova biisi, mutta kenen tekemä ja minkä niminen? :)
Linkki:

Nyt tulee paha. Alex Nieminen veti joskus 90-luvun lopussa tietokonepelejä ja tietotekniikkaa käsittelevää ohjelmaa, jonka tunnarina oli nätti chill out-biisi. Muistaako joku mikä biisi oli kyseessä? Olen kuullut kappaleen muutamaankin kertaan Bassolta, mutta sen nimeä ei olla sanottu koskaan.

O