Tunnistusta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- ...
- 129
- Seuraava »
[q]JussiS, 23.11.2007 17:43:
Ei mulla sinänsä mitään polkkaa vastaan oo, sitäkin on hyvää ja huonoa. Mut toi on vaan niin järkyttävän huonosti tehty, etten oo vastaavan huonoa hetkeen kuullut.
[/q]
Mä kuuntelen hardstylessä lähinnä sitä, et miten se toimii liikuttavassa mielessä. Tosin, soundillisestikin täytyy sanoa, et toi tietty rujous ja viilaamattomuus on yks kyseisen genren oleellisia juttuja. Hardstylehän on puhasta energiaa ja silloin mun mielestä hyvin tehtyä jos se näkyy kans tanssilattialla.
[q]yusu, 24.11.2007 16:46:
Housenation Future will survive 17.11.2007
Tunnistakaa joku ton videon eka biisi.
[/q]
Ian Van Dahl - Inspiration (Breakfastaz Remix)
http://www.discogs.com/release/691213
[q]Sting Ray, 24.11.2007 19:14:
---
Jago, 24.11.2007 19:10:
Mikä trance biisi soi groovessa(leffa) ennen bedrockin heavenscenttia?
---
Pob Featuring DJ Patrick Reid - Bluebottle
[/q]
kiitos
loistobiisi*jiihaa*
[q]kimmø, 26.11.2007 11:41:
---
Syntse, 23.11.2007 18:31:
Ompas täällä tuota nothing else mattersia kritisoitu ihan hauska biisihän se on ja ihme jos ei oo aikaisemmin kuullut...
---
ai miten on niin ihme jos ei sitä kuullut? ei kaikki käy Säteissä, Furyissa
tai kuuntele Sasha F:n miksauksia.
[/q]
Nojuu... gotta love klubbarin pilkunnussintaa. Kyllä on mahdollista ettei sitä ole kuullut jos ei ole käynyt bileissä tai kuunnellut mixtapeja tai vaikkapa jos ei yleensä kuuntele koko genreä ollenkaan *ylläri* Omasta mielestäni oon niin monesta paikkaa jo kyseiseen biisiin törmännyt että kummastuttaa jos joku ei ole mutta ei se silti mahdotonta ole, varsinkin jos on käynyt bileissä jossa hardstyleä soitetaan tai kuunnellut jonkun uuden hardstyle mixtapen tai vaikka ostanut Defcon 1 2007 cd:n.
Mikäköhän mahtaisi olla kipaleen nimi?
Nyt tulee kyllä varmasti aika vaikee, mutta jos joku vaan muistais mikä biisi soi pari vuotta sitten sen olikos nyt futisforum ohjelman mainoksen taustabiisinä? Ei ollut vokaalia ollenkaan vaan pelkkää jotain melodista. vaikea kenenkään sanoa joka ei mainosta ole nähnyt mutta. Jos joku vaan löytäisi jostain niitä vanhoja mainoksia tai sitten muistaisi kyseisen mainoksen ja biisin :) nimim. syvästi kiitollinen jos löytyy!
[q]Annakins, 26.11.2007 11:44:
---
Annakins, 12.11.2007 19:14:
Unity the Island 2007 -CD joita jaettiin lippuja ostaessa. Mikähän mahtaa olla se loistava viimeinen biisi, jossa saksofoni trio- tai kvartetti?
---
Enivan?
[/q]
Win Menders - Struggle for Pleasure <3 Ton melodian pohjaa on käytetty "muutamassa" klubibiisissä :)
[q]`´, 29.11.2007 18:38:
---
akiapina, 27.11.2007 21:52:
---
Annakins, 26.11.2007 11:44:
---
Unity the Island 2007 -CD joita jaettiin lippuja ostaessa. Mikähän mahtaa olla se loistava viimeinen biisi, jossa saksofoni trio- tai kvartetti?
---
Enivan?
---
Win Menders - Struggle for Pleasure <3 Ton melodian pohjaa on käytetty "muutamassa" klubibiisissä :)
---
¦) Wim Mertens - Struggle for Pleasure
[/q]
Oho, lunttasin ton vaan suoraan mp3-tagista :)
[q]`´, 29.11.2007 19:09:
---
---
Originaali vuodelta '83.
[/q]
Kiits!
Kuka tunnustaa setin omakseen:
tiedostonimi: syvä.mp3
pituus: 102:20
Mitään id-tageja tai muita ei ole.
Vihjeet loppui siihen. Ei muuta, mutta rokkaa kuin kasa koiria!
http://www.ministryofsound.com/ministryofsound/mostv/Feature.aspx?bcpid=1444170125&bclid=1422258721&bctid=1460823921
tuossa about 4min (++jotain) tulee se Beachball... Mikäs versio mahtaa olla?
[q]snoxn, 26.11.2003 11:17:
Tietäisköhän kukaan mistä on kyse?
Techno/breakbeat-tyylinen biisi. Biisin nimessä joku boeing:n lentokone 747/757 tjsp. Kuulin joskus kauan sitten radiosta, mutta meni tuo artistin nimi ohi korvien.
[/q]
http://www.discogs.com/search?type=releases&q=747&btn=Search tuota voi koittaa jos palautuu vaikka artisti mieleen :) muuten putoo pikkasen ulos mun genrestä
tuollai äkkiseltään siin on muutama mahollinen... sitten meneekin kinkkisemmäks mikäli se on remix nimessä
Shot down on Safari on bad companyn levy
[q]Zapa, 10.5.2009 19:13:
Mikäs se on se mahtava ralli jossa lauletaan, tänä kesänä en juo bissee *täh* Paqqo niinq saada se.
[/q]Tämäkö?
Ihan orkkis toi kyllä on - tosin editoitu tuota käyttöä varten.
Perjantaina soi Kuudennella juuri ennen pilkkua Guns n' Rosesin Sweet Child o'minesta miksattu elektroversio. Kyseisessä biisissä siis miksattu alkuperäinen gunnareiden versio. Tietäisiköhän kukaan ko. version tekijää ja nimeä?
[q]JussiS, 1.3.2008 20:03:
---
Annakins, 1.3.2008 19:50:
Perjantaina soi Kuudennella juuri ennen pilkkua Guns n' Rosesin Sweet Child o'minesta miksattu elektroversio. Kyseisessä biisissä siis miksattu alkuperäinen gunnareiden versio. Tietäisiköhän kukaan ko. version tekijää ja nimeä?
---
Flat Pack - Sweet Child o' Mine? http://www.discogs.com/release/707436
Tossa ei kyllä oo samplattu, vaan uudestaan laulettu voksut.
[/q]
Ei oo toi, hain pari eri versioo iTunesin kautta ja toi oli yks niist.
[q]tomii, 1.3.2008 20:39:
---
sapeli, 1.3.2008 20:15:
---
On joo mut kato meikä on niin noob etten tiedä sitä ennen tai jälkeen olevien biisien nimiä, joten aika arvailuks menis pelkän Tracklistin perusteella... Mut herra DJ itse auttoi jo tässä.
---
Ite aina kelailen settiä eteenpäin vähän kerrallaan ja katon missä biisit on vaihtunut, jos pitää tunnistaa joku tracklistista. Välillä kyl menee sekasin, mut yleensä toimii ;)
[/q]
Ei pöllömpi idea! Täytyy kyllä myöntää, mä olin jotenkin onnistunut olemaan löytämättä tota tracklistia silloin kun tää oli ajankohtaista...
Jos joku kiltti ja tietävä viittis jeesiä tunnistamaan allaolevassa videossa olevaa biisiä niin olis kiva :)
http://www.denkungliga.com/klubben/video003/index.htm
Ite tutkin sen verta et tulin siihen johtopäätökseen et kyseessä olis Heikki L - Let The Bass Kick mut ei oo oikeeta versiota löytyny kuitenkaan.
[q]peksi|patongeis, 23.12.2007 23:33:
Jos joku kiltti ja tietävä viittis jeesiä tunnistamaan allaolevassa videossa olevaa biisiä niin olis kiva :)
http://www.denkungliga.com/klubben/video003/index.htm
Ite tutkin sen verta et tulin siihen johtopäätökseen et kyseessä olis Heikki L - Let The Bass Kick mut ei oo oikeeta versiota löytyny kuitenkaan.
[/q]
Kyllä tuo mun muistaakseni ihan originaali versöön on.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- ...
- 129
- Seuraava »