Hullut päivät ja ostoslista
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 47
- Seuraava »
no okei:
kannattaa käydä poistamassa parmesano reggianoa, olisiko ollut 26e/kg. Lisäksi tällä kertaa on valion mustaleimaemmentalia (11e/kg), eikä sitä ingmannia. Valiota on kypsytetty pidempään ja suolapitoituus on korkeampi, joten juusto maistuu voimakkaammalta ja lohkeaa mukavasti :)
Vielä odottelen kunnollista vuohenjuustoa, toivottavasti on tulossa :)
[q]ville, 6.4.2006 16:44:
no okei:
kannattaa käydä poistamassa parmesano reggianoa, olisiko ollut 26e/kg. Lisäksi tällä kertaa on valion mustaleimaemmentalia (11e/kg), eikä sitä ingmannia. Valiota on kypsytetty pidempään ja suolapitoituus on korkeampi, joten juusto maistuu voimakkaammalta ja lohkeaa mukavasti :)
[/q]
Onks noi eri valmistajien tuotteita? Jos on, niin en kyl pysty katsomaan niitä mun jääkaapissani samaan aikaan. Hemmetti, pitää varmaan muuten tyhjentääkin mokoma laitos, koska hyvä ruoka vaatii tilaa ympärilleen.
[size=1]Joo, oli pakko. sori.[/size]
[q]ville, 6.4.2006 16:44:
no okei:
[/q]
Kiitz, tää on kuitenkin niin tärkeä topikki
Minkäs moiset ruuhkat siellä Herkussa tuppaa olemaan? Mä en ole tainnut koskaan käydä hullujen päivien aikana siellä, vaikka kyllähän siellä noita hakemisen arvoisia herkkuja olisi vaikka kuinka.
[q]Verano, 6.4.2006 16:53:
Minkäs moiset ruuhkat siellä Herkussa tuppaa olemaan? Mä en ole tainnut koskaan käydä hullujen päivien aikana siellä, vaikka kyllähän siellä noita hakemisen arvoisia herkkuja olisi vaikka kuinka.
[/q]
Hei nythän oli herkuton huhtikuu!!
[q]Verano, 6.4.2006 16:53:
[/q]
Hirveät :(
Kannattaa mennä aikaisin aamulla tai sitten just ennen sulkemista. Esim huomenna klo 16 jälkeen herkussa on kolmas maailmasota ...
Aattelin kyllä, että jäis noi Hullut tänä keväänä väliin, mutta nyt tarttis kyllä kesäksi uusia urheilukledjuja... Tosin luultavasti alennetuilla hinnoilla niitä tuskin löydän (taaskaan).
Mukaan tarttui :
-Dieselin farkut
-WE:n t-paita
-hihaton
-5 dvd-r:ää
-laatikko neekerin suukkoja
-kengät
Hmph. Pettymykset tuottivat keltaiset päivät... vaikka suurimman osan tuotteista hyvissä ajoin jo tiesikin saapuvaksi.
Tyttöjen WE:n tuotteet löysivät tiensä keltaiseen kassiini, sekä herrasväelle STC:n takki ja melko hirveänkirjavat palmu - kalsarit :) Osiksen hiuslakka myös kuuluu vakio-ostoksiin, jättipullo reilun kympin on kyllä halpa.... mutta yleisesti tarjolla oli melko yllätyksetöntä ja "varmaa" tavaraa. Laatutuotteita edullisesti... mutta nojoo...
Kenties suukkoja vielä voisi ostaa laatikollisen ja 10 kpl Pätkiksiä 2 e. Suu makeaksi :P
Maustepurkkeja Argos-hallista 1/purkki.
Voi möy. Olisin halunnu ostaa huomenna Samsungin tv:n (vaikka liian pieni " olis olluki..), Burberryn aurinkolasit, ja se sellanen fitness-lasivaaka.. Mutta jääpä tällä kertaa Hullut päivät, well, ihan hyvän syyn takia
HULLUT PÄIVÄT ON AHDISTAVAT! Pysyn suosilla poissa, ku siellä on vaan kassilla hakkaavia mummoja ja muita pahasti tavara-addiktoituneita.
Hohhoijaa, hanat... Topicci kuin topicci niin jotkut ne aina onnistuu eksymään aiheesta jaksaessaan puolustaa viimeiseen asti omaa mielipidettään jostain, joka ei liity kuin korkeintaan löyhästi alkuperäiseen aiheeseen. Ja joka kerta yhtä helvetin saivartelevaan ja tylsään malliin. Voisko pikkuhiljaa perustaa jonkun oman "minun mielipiteeni kaikesta, ja miksi se on paras" -ryhmäviestin?
Niin siis, hulluilla päivillä olis mielestäni ollut taas ihan ok ostettavaa, mutta tällä kertaa en jaksa lähteä ryysimään. Lauantaina tosin vois käydä ihmettelemässä, mitä on jäänyt jäljelle, jos vaikka jonkun löydön tekisi. WE:n vaatteet, yksi kello ja jotain kodin kampetta olisin todennäköisesti mukaani ottanut, jos olisin paikalle mennyt.
Ruokia mä en usein tuolta jaksa lähteä taistelemaan, kuitenkin noita herkkuja ja parempia sapuskoja (hyvät juustot jne) tulee ostettua melko usein, maksoi mitä maksoi Jos nyt kerran säästäis jotain euroja, niin ei taida olla hermojen menetyksen arvoista...
Noi Hullujen päivien DVD-tarjoukset on kyllä mun heikko kohta. Tällä kertaa mukaan tarttui:
- Fellininin 8 1/2
- Monty Python ja hullu maailma
- Von Trierin Dancer in the Dark
- Jacques Tati Collection
- Kinski&Herzog Collection
Yht. 13 leffaa eikä rahaa palanut kuin 80, ja nyt on ainakin mitä kattoa :)
tulipa mielenkiinnosta suhistua hetkeksi sisään, ja oli pakko tulla 10min päästä pois. panniikihäiriötähän siinä puski ruuhkassa :|
mukaan tarttui pepe farkut, pari pitkähihasta myös one waysta ja yks tollai kiwa posliinipurkki jauhoille<3 paljon muutaki ois lähteny jos ois vaan budjetti sen sallinu*nauru* ja ainiin, kiwan väljää itiksen stokkal*vink* ainaki jos vertaa keskustaan huuh.
[q]Twist,
[/q]
Ne on "Suukkoja".
[q]Samu, 7.4.2006 15:45:
---
Twist,
---
Ne on "Suukkoja".
[/q]
Ehkä paketissa lukee nykyään, että suukkoja mutta mulle ne ainakin on aina ollut noita edellämainittuja ja tulee aina olemaan.
[q]Samu, 7.4.2006 15:45:
---
Twist,
---
Ne on "Suukkoja".
[/q]
Brunbergin suukkoja http://www.brunberg.fi/tuotteet_suukot.html ja niillä on näköjään tullu minttusuukkokin ulos. Vois olla ihan jees kun moccasuukot on parhaita mutta en välitä juuri siitä kahvimausta vaan enemmän suklaa/kaakaon mausta siinä =P entäpäs olikos ne sillon ennen vanhaan neekerin pusuja vai suukkoja. Nyt loppuis tää ot tajunnanvirta
ei sinne uskalla mennä ihmiset menee kuin hullut
Kulutuspäivät lähestyvät. Mitä on sun ostoslistalla?
Me mennään vaavun kanssa ostamaan ainakin
abc vateja
juustoja (paljon)
lihoja
hilloja
sipsejä
gsusta
we:ä
egoja (jos vaan sopiva löytyy)
sukkia
gilette teriä
essence laseja (kuohareita ainakin, jos punaviinejä ja vesilaseja löytyy niin niitä)
musta puku (jos vaan mulle löytyy tarpeeksi pieniä kokoja)
+ ne 100 pientä juttua jotka vaan on pakko saada :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 47
- Seuraava »