Parasta Tiestoa?
niin, tai kun perheenjäsen on finnairilla duunissa pääsee lontooseen meno-paluu 24 Mut joo, eihän noi täysin sama asia oo.. turku vs stokis? argh, mikä vertailu, tossa ei voittajia oo
-M
Mark:[q]niin, tai kun perheenjäsen on finnairilla duunissa pääsee lontooseen meno-paluu 24 Mut joo, eihän noi täysin sama asia oo.. turku vs stokis? argh, mikä vertailu, tossa ei voittajia oo
-M[/q]
voi #¤%¤%/&%#¤#" oonks mä niinku about ainoa jolla ei o perheenjäseniä finskillä. joka toisella tuntuu olevan. stna. =D
yana4000:[q]Mark:niin, tai kun perheenjäsen on finnairilla duunissa pääsee lontooseen meno-paluu 24 Mut joo, eihän noi täysin sama asia oo.. turku vs stokis? argh, mikä vertailu, tossa ei voittajia oo
-M
voi #¤%¤%/&%#¤#" oonks mä niinku about ainoa jolla ei o perheenjäseniä finskillä. joka toisella tuntuu olevan. stna. =D[/q]
no ei siit sulle mitää iloo oiskaan, äipän&isin lipuilla pääsee lentää vaan kaksfemmaan ikävuoteen saakka ;) Eli kiire tulee myös allekirjoittaneella jos haluu viel reissaa, yhy
-M
*täh**täh*siis missa on toi 29.3(30.3) ??
ja tantrix on aivan fantastinen!!!!*sydän**sydän*
[muokattu 25.2.2003 16:12]
ruåttissa...
-M
noh...mix ei suomes ? oks ees talla vuosisadalla tulos ?
*poks**mur**hmph**eiei**piru**suru**blush**uuh**ding**justjoo**voiei*
Tieston ihku settejä mun mielestä on myös...
Tiesto live in Los Angeles...
ääh nyt en muista sitä toista ihku live settii.. Mark mikä se oli.. mä sain sen sulta...
Hmm.. tai olla joku gatecrasher live setti jossa rakas Tiesto soittaa tosi ihku setin...Siinä tulee tosi bilefiilis päälle kun kuuntelee yleisön ääniä taustalta.... voih...*plur*
Ei muuten enää pitkä aika kun Tiesto tääl...... party party party!!!!!!!!!!!
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*
[muokattu 25.2.2003 18:03]
Tïesto & Junkie XL - Obsession
alphamagic:[q]Live in Amsterdam ehdottomasti!!! Se Pulserin Cloudwalking siinä lopussa on jotain niiiiiiin ihanaa... *pihkassa*[/q]
toi on niin totta et huhhuh!!!! *plur**plur**plur**plur*
Mark:[q] ja tohon listaan, verratkaapa seuraavaan ja itkekää, nim. tuolla oltiin..
http://www.gatecrasher.co.uk/connected/events/summer/220602/thearenas/[/q]
*itkee ja parkuu*
miks mä en ollu tuolla?! höh*suru*
Mark:[q]
no ei siit sulle mitää iloo oiskaan, äipän&isin lipuilla pääsee lentää vaan kaksfemmaan ikävuoteen saakka ;) Eli kiire tulee myös allekirjoittaneella jos haluu viel reissaa, yhy
-M[/q]
no siin ois ollu 10v aikaa hyödyntää tuota. mut eipä tosta mitään iloa enää ois. hemmetti kohta vrkin lopettaa mun tukemisen vaikka olisin kuinka virtuaaliopiskelija
Unity(f):[q]Tieston ihku settejä mun mielestä on myös...
Tiesto live in Los Angeles...
ääh nyt en muista sitä toista ihku live settii.. Mark mikä se oli.. mä sain sen sulta...
Hmm.. tai olla joku gatecrasher live setti jossa rakas Tiesto soittaa tosi ihku setin...Siinä tulee tosi bilefiilis päälle kun kuuntelee yleisön ääniä taustalta.... voih...*plur*
Ei muuten enää pitkä aika kun Tiesto tääl...... party party party!!!!!!!!!!!
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*
[muokattu 25.2.2003 18:03][/q]
niin, toi live @ LA on kai = magic 7 ? Ja se toinen minkä laitoin oli varmaan tiesto live @ Gatecrasher NEC viime syksyltä. Ah, "enää" karvan yli kk
*plur**pihkassa*
-M
Avernian:[q]Dragonfly:Avernian:Siinä taisi olla Rui da Silvan Touch me heti alussa...
eeei.. se tuli mun mielestä ainaki vähä keskemmäl settiä.. *muistaa ihan selvästi sen mixauksen* *miettii*
Eka biisi näyttäisi olevan Tastexperience --- Tantrix
(ja Touch me vasta neljäs :p)
vaikka kyllä siihenki ois hyvä herätä.. varsinki jos ois optimistinen sinkku ja herätessään huomaa että ei ole miestä vierellä ja sitten kuuntelee tommosta niin..
Niin, kun oiskin optimistinen sinkku... *vink*[/q]
mä oon ihan mitä vaan ku pääsee kattomaan tiëstoo
Street Beatissa on erikoiserä DJ Tiëston tekemiä cd.tä myynnissä! Muistaakseni Streetissä oli peräti 15 erinlaista julkaisua myynnissä..
DJ Tiëston tapahtuma on loppuunmyyty .
Asiaa kaikille Tamperelaisille, Jyväskyläläisille sekä Lahtelaisille joilla on halua tulla paikalle. Paikkakunnilta on tulossa linja-autot tapahtumaan ja niissä on vielä muutamia paikkoja jäljellä. Ikäraja on linja-auto kuljetuksiin k 20.
Linja-autolla tapahtumaan:
Tampereelta/Petra/041 5193891/petraxx@skim.com
Jyväskylästä-Lahti/Anssi/anssi.helenius@pkky.fi
Kyllä parasta tiestoa on Gouryellan tuotokset yhdessä Ferry Corstenin kanssa. Gouryellan musakin muuttu pikkasen kun herra Verwest lähti lätkimään. Summerbreeze on Tieston paras albumi, In Search of sunriset 2 ja 3 myös. Innolla ootan uutta matskuu...
Live in amsterdam on Erittäin hyvä*plur*
DJoel:[q]Summerbreeze on Tieston paras albumi[/q]
Onks tätä Suomessa missään myynnissä?...
niin paljon hyviä livesettejä missä useissa niin paljon samoja biisejä , että en osaa sanoa mikä paras..*ökkö*
In Search of Sunrise 3
Vaikka en kyl oo hirveesti noita kuullu, mut on toi niin kiva...
henkka:[q]Magic 5 ja 6 ja Sunriset 1 ja 2 mielestäni parasta Tiestoa[/q]
TOTTA!*plur*