Paras levy!
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
kyl se on toi Kim Heroldin esikoisalbumi. Ne pöytärummutukset(ihan absoluuttisen jämptit), uskomaton sävelkorva(sanoisinko absoluuttinen) ja miltein täydellinen laulu (menee ihan nuotilleen vaikka kuinka ylhäältä yrittäis) sytyttää joka kerta... vastaväitteitä?*possu*
[q]Orfeus:
Biiseistä ehdottomasti
Lab 4 - Reformation (Elementary Records)
Weirdo - Photic Zone (Tinrib)
The Fallen Angel - I See You In My Dreams (One Inch)
[/q] Sama biisilista ku meitsilki.
Candyman vaan unohtu (mun mielestä siis)
Mä en omista levyjä! Mut en kyl osais ees sanoa mikä olis se paras jo omistaisin vähän kaikki menee
Fat Boy Slim : You've Come A Long Way, Baby!!!
Depeche Mode - violator*sydän*
Musamaun muuttuessa mukana on pysyny
Therapy? - Infernal love
Pantera - Vulgar display of power. Yhessä vaiheessa puuduin tuohon täysin, kun kuuntelin sen vuoden ajan vähintään kerran päivässä läpi.
beastie boysin paul's boutique ja hello nasty *sydän*
evvarmaa ikinä kyllästy badboysbluen the best of levyyn.
se soi tääl lähestulkoon aina. nytkun sain viel källittyy sen siskolta omaksi. hahahaa.
sit voisin mainita viel tabin hallmarkki jonku semmose joka on ihaninta sunnuntai fiilistelykuuntelua. jeejee.
ja mä tykkään mun Tracideistä. toi Skywalkerki kuluu puhki ehkä joskus. toivottavasti ei.
sitte on noita tollaisii kokoelma juttuja. ihkuin niistä varmaan toi Screenin audio visual jotainjotain kokemus. =)
hmm. no. Britneyn paras levy on se sen neljäs. ja mä kuuntelen sitäki tosi paljon.
noo. emmä nyt saa mieleen mitään muuta sillai..
Underworldin kaikki levyt ovat kestosuosikkeja.
Faithless - Reverence + Irreverence
Ultraviolence - Killing God
Spacefrog - Welcome All Species
noi on soitettu aika puhki
Hyviä levyjä on niin paljon, mut chemical brothersien levyt on loistavii, ainakin surrender vai mikä se nyt oli..
The Doors - La.Woman*plur*
ayla - nirwana
*sydän**sydän* Dream Theater - Awake *sydän**sydän*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »