Virallinen Olen humalassa-topik
- « Edellinen
- 1
- ...
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- ...
- 163
- Seuraava »
Ai että. Täällä sitä ollaan..
[q]Worin, 11.10.2008 21:38:
---
Amarie, 11.10.2008 21:29:
No niin, neljäs ilta tällä viikolla kun humala. o/ Jaloviina on hieeeeno asia.
---
Hyi vittu. Jaloviinassa ei ole muuta jaloa kun nimi. Pahemman makusen viinan tekemiseen tarvitaan jo lähes ammattitaitoa.
En edes kavereille osta pilana enää jallua kun ne juottaa sen kuitenkin mulle tavalla tai toisella.
[/q]
jaloviinahan on vallan ihanaa. Jotkut viskit on ehkä vähän parempia, mutta en kyllä muuta jaloviinaa parempaa alkoholia keksi. Se on vaan niin hyvää. Jalluglögi toimii kyllä kans mainiosti.
Uffff... puolet 0,7L suomiviinasta menny. Salmiakkikossua tein itse. Chooneihinkin pitäis just läheä valkoset päällä.
COCAINE MOTHERFUCKERS
HEP!
Vähempikin olisi riittänyt...
kokolattiamatto
noeiiiiiii
Voi elämä... SHOOT ME!
[q]Juki54, 12.10.2008 03:51:
kokolattiamatto
[/q]
Menikö uusiks?
[q]scold, 12.10.2008 02:23:
COCAINE MOTHERFUCKERS
[/q]
Hei, moi, mä oon Jussi Ahde.
Justiinsa pustiinsa tulin töistä ja alkaa urheilujuoman nauttiminen -> oon menossa ekaa kertaa tänä kesänä potkiin palloo ja kukaanhan ei jalitsua selvinpäin pelaa.
Soon moro!
Tein itselleni mansikasta ja jääpaloista pienen smoothien. Lisäsin vielä Minttu-viinaa perään ja ai ai teki kyllä hyvää.
Pohjilla jo siis muutama ja alan tästä lämpeemään.
Kesäviintä. Kierrekorkillista El Tiempoa ja sitä doudella kesäkesäkesää eli makeaa versiota. Kolme isohkoa lasia pieneen aikaan...woe daewas.
Noo. Kyllä tää tästä ja on pakko hieman puuduttaa, jos menee sinne liehulettien lautapoikien kanssa hillumaan. Niitten pesään!
[q]YuuricaZ, 4.12.2005 12:59:
sunnuntai päiväkänni*känni*
[/q]
Maistuis kyl mullekin!
Swiddu pari kossurussiania tuhottu ja hienoinen hiprakka alkaa kolkutella korvan takana.
Ajattelin vetää kalsarikännit niin, että ensin keksin, mitä teen joululahjaksi kaikille. Ja sitten toteutan nämä ideat.
Ja viimestään kymmeneltä aion sammua! NIH!
No oon oon...ja menossa nukkumaan taas. Miksipä en.
Rapusta kuuluu möykkää ja jos olisi sahaa, niin painelisin taksilla Latusiin ja menisin Halmarkeihin,
Aina e i voi kaikkee saada...hyvää yötä ja kauniita unia vaan kaikille....ja jos jossain on jatkot, niin mulle saa kyllä soitella. Minä ja Leijona ollaan aina aika valmiiima.
Hmm...olen...dämot...eiku...typo...dämIT!
Huomen aamulla serkulle peseen ikkunoita, sen esikoinen saa valkolakin. Orja mikä orja.
On sitä tosin ennenkin töitä krapulassa tehty ja nuo ikkunanpesut ei ehkä nyt oikeen edes ole töitä.
Amarillon alabaari ja stronkka <3
[q]Freja, 27.9.2008 22:31:
Ah voi kyllä ja vihdoin! Ja viel sillee kivasti, pieni hiprakka ja muuta.
"taidampa riipasta kännit" on muuten aika kiva lause. :)
Jos sitä si vaiks ottais nokan kohti M-junaa ja keskustan ihmeitä.
[/q]
Mä hetken jo ehdin kuvitella, että joku muukin Sinkkisläinen viettää iltaansa yksin himassa. Mäkin tosin juonut kohta pullollisen punkkua ja vaaka alkaa pikkuhiljaa kallistua sittenkin uloslähtemisen kannalle. Onneksi mulla 5 min kävely tonne Roballe, niin ei oo niin kauheen paha
No nyt sit ollaan kaverin kaa huppelissa ja kuunnellaan hyvää musaa Niin vaikken mä ajatellu tekeväni tänään mitään tällasta mut....*känni* MÄ oon vaan MÄ!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- ...
- 163
- Seuraava »