Mitä söit tänään?

Back to häröily O

Meijän lähikauppaan tuli tänään vieraax kauppaneuvos paukku... Siellä oli sit tarjolla kahvii, kakkuu, pipareita ja mehuu... Tietenkin mun piti kaikkea maistaa...*nauraa**iloinen**nauru*

iänikusia muroja.....mut ne on namia, ja sitte äskön wannabe-kiinalaisruokaa ie. paistettua riisiä ja kananmunaa, kaikilla mahdollisilla maustekastikkeilla.

En oikeestaan yhtään mitään...oon vähän eikä ruoka maistu... Yleensä mä kyllä oon koko ajan mässyttämässä jotain.

Ei olla vielä syöty, mutta mennään jannen kanssa kohta alakerran Kiinalaiseen...

eilinen spaghetti ja jauhelihakastike on kova sana tänään

Kanaa ja riisiä.. sit tietysti vähä karkkia ja nuudeleita

home made pizza*hih* ja päivällä töissä hampurilaisii...*possu*

tän vedin unicafen pastaa, hitto oli joku laskimo veri suoni siinä sopassa. vähän meinas tulla..... joo voi olla että pe ei ole enää pasta päivä. Harmi hyvää se oli kuitenkin

Tänään päivällä söin vain yhden leivän ja yhden lihapasteijan. Odotan iltaa, kun pääsen syömään PALJON!

voih... mä olin jonkun aikaa sitten aloittanut suklaa lakon ja tänään en sit oo mitään muuta syönny kun suklaata... voih mua...*suru*

lakot on kökköi. ne pettää suurimmalla osalla kuitenkin. tai ainakin joillain. söin pahaa kanakastiketta ja paakkuuntunutta riisiä. tekee mieli mozzarellatikkuja*slurps*

Olen aloittanut Cola lakon. JOKA KESTÄÄ IHAN VARMANA !!!

Ja iiihan kohta ajattelin tehdä hyvää ruokaa. jotain muutakuin nuudeleita ^__^

Kananugetteja ja riisiä

Äitin kokkaamaa uunilohta & perunoita. Jälkkärinä omatekemiä mokkapaloja. *slurps**slurps* Jälkkärin jälkkäriks toivottavasti paljon oman kullan pusuja. *sydän*

aamulla leipää ja teetä, illalla varmaankin nuudeleita ja makaronilaatikkoo.

Ite tekemää makaronisipulitomaatticurrymössöä.Meni vähän vegeilyks mut oli ihan syötävää. Hauskaa säveltää ja taikoa aterioita tyhjästä jääkaapista.

*super*dupa

Mä oon syöny ihan jumalattoman paljon riisiä tänään... Riisi on vaan niin pirun hyvää... Ja kaiken kruunaa kun laittaa vähän juustoraastetta päälle.... nam...*slurps**plur**slurps*

Spagettii, papuja, kahvii, leipää, pullaa... Kekseliäisyyden puutettako?

nakki keittoa x(

mannapuuroa ja oksennusväristä halloween-boolia

Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?

Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....

O